Gå til innhold

Hva skjer...? Blødning?!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var ferdig med mensen for ca 14 dager siden. Har veldig presis syklus, med murring 14 dager før selve mens(eggløsning) og får da mensen alltid i månedsskiftet.

Jeg var på toalettet nå, og av vane kikker jeg alltid på papiret. La merke til at papiret var lyserosa, altså ferskt blod. Jeg begynte også å tenke over at jeg hadde litt murring i magen, men ikke noe jeg har tenkt over. Jeg sjekket etter rifter og sår, men er 100% sikker på at det kom fra vagina. Hva kan det være?

Om det har noe å si er jeg 20 år.

Takk for svar.

Anonymous poster hash: 9714b...129

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hender man kan få en liten blødning ved eggløsning. Den trenger ikke alltid være 2 uker etter første dags mens. Kroppen er i stadig endring og menssyklusen kan og endre seg. Helt normalt.

Anonymous poster hash: e62a4...f4e
  • Liker 1
Skrevet

Det hender man kan få en liten blødning ved eggløsning. Den trenger ikke alltid være 2 uker etter første dags mens. Kroppen er i stadig endring og menssyklusen kan og endre seg. Helt normalt.

Så sjansen for graviditet er ikke der? Hadde samleie forrige tirsdag, uten kondom men han hadde ikke utløsning. Var redd for festeblødning, men den er kanskje annerledes. Aldri skjedd før bare. Ts

Skrevet

Så sjansen for graviditet er ikke der? Hadde samleie forrige tirsdag, uten kondom men han hadde ikke utløsning. Var redd for festeblødning, men den er kanskje annerledes. Aldri skjedd før bare. Ts

Går du på prevensjon?

Uansett vil jeg råde deg til å ta en test om 14 dager for å være sikker

Anonymous poster hash: 6bf62...6cc

• Liker 1
Skrevet

Går du på prevensjon?

Uansett vil jeg råde deg til å ta en test om 14 dager for å være sikker

Anonymous poster hash: 6bf62...6cc

Nei, tok ut pstav i desember. Ts

Skrevet

Selv om han ikke har utløsning kan en liten rakkar smyge seg inn så gjør som en annen skriver ta en test om ca 14 dager for sikkerhetsskyld.

Skrevet

Men er det fysisk mulig å være befruktet å ha festeblødning en uke etter samleie??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...