Gå til innhold

hvordan glede han?

Fremhevede innlegg

Skrevet

FF'en har lyst til at jeg skal "gjøre som jeg vil" og ta styringen litt. Normalt sett er det han som er den dominante, det ligger rett og slett ikke i min natur. Men han spurte om ikke jeg kan gjøre det neste gang vi sees, også tar han bare over når han vil, som han sa. 

Sexen er det beste jeg har vært borti, men vi er litt "kjedelige" sånn sett at vi alltid har oss i en seng. Jeg vil være spontan, men vet ikke hvordan jeg skal gå frem uten at det blir kleint og at jeg prøver for hardt. Hva ville du som mann likt? 

Anonymous poster hash: 7d188...5ad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Riv av buksa å gi en skikkelig deeptroat mmmmmmmm

Deilig

Anonymous poster hash: ec7b7...32e

Skrevet

Riv av buksa å gi en skikkelig deeptroat mmmmmmmm

Deilig

Anonymous poster hash: ec7b7...32e

Gir han ofte deepthroat, men ja, rive av han buksen når han minst venter det er sikkert ikke feil. 

Skrevet

FF'en har lyst til at jeg skal "gjøre som jeg vil" og ta styringen litt. Normalt sett er det han som er den dominante, det ligger rett og slett ikke i min natur. Men han spurte om ikke jeg kan gjøre det neste gang vi sees, også tar han bare over når han vil, som han sa. 

Sexen er det beste jeg har vært borti, men vi er litt "kjedelige" sånn sett at vi alltid har oss i en seng. Jeg vil være spontan, men vet ikke hvordan jeg skal gå frem uten at det blir kleint og at jeg prøver for hardt. Hva ville du som mann likt? 

Hva liker du da? Det mest opphissende jeg har vært med på var når jeg grep tak i håret på en mann jeg hadde på hjemmedate og sa "klarer du å knulle meg før jeg kommer meg ut av døra?" med et frekt blikk. Å bli "jaget" og hold fast og knullet hardt av en stor, sterk mann er bare det diggeste jeg har vært med på... Men da må man jo like det litt røft :fnise:

Anonymous poster hash: f6546...53c

Skrevet

Du skjønner ikke hva han sier. Les en gang til. Han vil at DU skal gjøre som DU vil, ta styringa.

Da gjør du det.

Så gir du faen i å spørre hva vi, som menn, ville ha likt. Det er ikke det han etterspør, comprende??

Du har jo allerede sagt noe om at et alternativ til soverommet/senga er noe du ser for deg.

Da er det bare å forsyne seg, gripe s(t)aken og gjøre det DU vil.

Han vil digge deg for akkurat det.

Gjest Sportyy
Skrevet

Gir han ofte deepthroat, men ja, rive av han buksen når han minst venter det er sikkert ikke feil. 

Bind han fast i tillegg. Dama mi på 23 år har også lyst å være dominant og binde meg fast. Det er vel lov selv om jeg er under 18 år? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...