AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #21 Skrevet 19. august 2015 Men er jo litt rart at han plutselig forsvinner helt og ikke gir et pip fra seg? Det er jo det ghosting er. Trodde det var mer utbredt blant de på min alder, men kanskje det er mer bredt Trist er det uansett. Kanskje han har gått tilbake til ekskona? Anonymous poster hash: 081cb...aee
Sofia123 Skrevet 19. august 2015 #22 Skrevet 19. august 2015 Kanskje han har gått tilbake til ekskona?Anonymous poster hash: 081cb...aee Da burde han sagt det! Finnes ingen unnskyldning for å behandle andre slik. 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #23 Skrevet 19. august 2015 Akkurat. Det er jeg helt enig i. Men jeg får vel svar en dag... lurer bare på hvor lenge jeg må vente og gå rundt og være usikker og forvirra Anonymous poster hash: 081cb...aee
Gjest supernova_87 Skrevet 20. august 2015 #24 Skrevet 20. august 2015 Har du kontakten han mye da? Er det en mulighet for at det faktisk har skjedd noe alvorlig?
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #25 Skrevet 20. august 2015 Har du kontakten han mye da? Er det en mulighet for at det faktisk har skjedd noe alvorlig? Nei ikke i det siste. Siden det ikke er noe svar. Og ja jeg er redd noe kan ha skjedd pga sykdom i nær familie. Og derfor tør jeg ikke anta noe før jeg vet. Så klart tenker jeg på haugevis av scenarier og håper virkelig ingen ting alvorlig har skjedd. Men alt er bare kaos i hodet mitt nå. Anonymous poster hash: 081cb...aee
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #26 Skrevet 20. august 2015 Kjapp oppdatering. Han tok kontakt. Og ja noe hadde skjedd og han har hatt en tøff tid. Han kommer til meg straks for å forklare. Det skal han så klart få. Anonymous poster hash: 081cb...aee
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #27 Skrevet 20. august 2015 Jævlig. Virker som det er det "nye" for unge menn nå for tiden. Feigt. Er ingen mannsgreie. Massevis av kvinner holder på sånn, og i tråden her inne innrømmet mange å ha gjort det. Anonymous poster hash: 8fbef...476
Gjest supernova_87 Skrevet 20. august 2015 #28 Skrevet 20. august 2015 Kjapp oppdatering. Han tok kontakt. Og ja noe hadde skjedd og han har hatt en tøff tid. Han kommer til meg straks for å forklare. Det skal han så klart få.Anonymous poster hash: 081cb...aee Håper det ordner seg!
Gjest Hummels Skrevet 20. august 2015 #29 Skrevet 20. august 2015 (endret) Du vet noen mennesker er så feige at de bare kutter ut kontakten uten å gi lyd fra seg. Det tørr de ikke. Selv om man har en tøff tid (som mange også bare dikter opp) så kan de svare og si de vil være litt i fred nå. Ikke verre. Jeg har ofte hatt det tøft, men jeg har aldri ignorert de jeg er og er blitt glad i. Har han ligget på sykehus så er det noe annet. Da er det ikke sikkert de får gi beskjed. Endret 20. august 2015 av Hummels
Gjest Blomsterert Skrevet 21. august 2015 #30 Skrevet 21. august 2015 Akkurat. Det er jeg helt enig i. Men jeg får vel svar en dag... lurer bare på hvor lenge jeg må vente og gå rundt og være usikker og forvirra Anonymous poster hash: 081cb...aee Det er utrolig dårlig at folk kan være så tankeløse,feige og egoistiske.Å bare la andre i uvisshet på den måten.Men legg det bak deg,for du kan ikke gruble mer,for svar får du ikke før han eventuelt tar kontakt igjen.Og det tror jeg ikke han gjør,for såpass skam må han vel ha.Skulle likt å se den unnskyldningen som var bra nok! Nei,glem hele fyren,og ikke la han påvirke synet ditt på menn.Er ikke akkurat flertallet som gjør sånt.
Frk.K Skrevet 21. august 2015 #31 Skrevet 21. august 2015 Håper han kom med en forklaring som holder mål for å si det sånn.. Håper det går bra med deg, TS. 1
Forglemmegei Skrevet 21. august 2015 #32 Skrevet 21. august 2015 Kjapp oppdatering. Han tok kontakt. Og ja noe hadde skjedd og han har hatt en tøff tid. Han kommer til meg straks for å forklare. Det skal han så klart få. Anonymous poster hash: 081cb...aee Uansett om man har en tøff tid så klarer man å sende en sms og si fra. Syns ikke det fins noen unnskyldning for å bare forsvinne i 3 uker. Hadde vært skeptisk... Lykke til uansett 💖
Savannah87 Skrevet 21. august 2015 #33 Skrevet 21. august 2015 (endret) Noen er for feige til å si sannheten og si i fra. Opplevd det flere ganger. For å si det sånn, jeg vil heller ha svar enn ikke svar. Det er jo helt forferdelig å vente på en melding som aldri kommer. Hva skjer? Har jeg gjort noe galt? Har han møtt en ny? Er han skadet? Osv. Man sier i fra hvis man ikke er interessert mer. Ferdig snakket. Selv om han har hatt en tøff tid, så burde han klart å si i det? Det tar ikke lang tid å sende en melding og forklare saken. Den unnskyldningen holder ikke mål. Endret 21. august 2015 av Savannah87
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #34 Skrevet 21. august 2015 Har du pratet med han? Hva sa han? Han jeg datet sist, gjorde akkurat det samme. Jeg likte han veldig godt og trodde han gjorde det samme (han ga utrykk for det i alle fall) men neida. Plutselig ble han stille. Brukte aldri lang tid på svare og tok alltid tlf da jeg ringte, så her var det noe galt. Jeg fryktet det verste og det stemte Nei, han datet en ny jente og gadd ikke å si det en gang? Så det på FB. Jævla player! Anonymous poster hash: c02ab...f55 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #35 Skrevet 21. august 2015 Har du pratet med han? Hva sa han? Han jeg datet sist, gjorde akkurat det samme. Jeg likte han veldig godt og trodde han gjorde det samme (han ga utrykk for det i alle fall) men neida. Plutselig ble han stille. Brukte aldri lang tid på svare og tok alltid tlf da jeg ringte, så her var det noe galt. Jeg fryktet det verste og det stemte Nei, han datet en ny jente og gadd ikke å si det en gang? Så det på FB. Jævla player! Anonymous poster hash: c02ab...f55 Unnskyld språket,men fy fa..! Så utrolig mange syke folk det finnes. Ja, jeg syntes det er sykt å oppføre seg slik. Har selv nettopp opplevd det samme, det er bare helt tragikomisk oppførsel. Anonymous poster hash: 0e51f...3e0 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #36 Skrevet 21. august 2015 Unnskyld språket,men fy fa..! Så utrolig mange syke folk det finnes. Ja, jeg syntes det er sykt å oppføre seg slik. Har selv nettopp opplevd det samme, det er bare helt tragikomisk oppførsel. Anonymous poster hash: 0e51f...3e0 Ja, jeg vet! Nesten så jeg gruer meg til å date en ny en. Redd for at det samme skjer igjen ingen god følelse. Føler jo jeg ikke var bra nok.Anonymous poster hash: c02ab...f55 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #37 Skrevet 21. august 2015 Jeg opplevde også at han jeg nettopp datet ble stille. Han svarte på meldingene mine, men det ble mer og mer tydelig at han ikke var interessert. Til slutt konfronterte jeg han, og da fikk jeg et ordentlig svar på at føelsene manglet. Svarte at det var veldig fint at han sa i fra, og til neste gang kunne han kanskje gjøre det med en gang isteden for å vente nesten en måned. Neste gang jeg dater noen tror jeg at jeg skal prøve å være tydelig på dette med at man må si i fra hvis man ombestemmer seg eller lignende. Orker ikke vente på meldinger som aldri kommer. Anonymous poster hash: 560f4...cb5
Gjest Rose11 Skrevet 22. august 2015 #38 Skrevet 22. august 2015 Har du fått noen forklaring ts? Jeg er spent på hva han hadde å si. Han bør ha en god unnskyldning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå