AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #1 Skrevet 19. august 2015 Hvor finner folk disse kupongen? I aviser? Det er jo ingen som leser papiravis lenger.. Taper ikke butikken masse på det? Sitter og ser på TLC og der er det damer som handler mat for tusenvis av dollar. Men etter å halevert en haug med kuponger ender de på null?? Dette er jo svært ufufordelaktig for butikken og gir masse ekstra arbeid for de ansatte. Hvorfor gidder butikker å ha kupongsystem? Er det ikke bare bedre å spesielle rabatter og tilbud fra uke til uke slik det er i Norge?Anonymous poster hash: b7182...c53
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #2 Skrevet 19. august 2015 Jeg er også nysgjerrig på det systemet. Butikken får vel betalt for varene uansett, det er bare de ulike firmaene som lager kupongene tror jeg? Anonymous poster hash: d226e...77c
AmandaVI Skrevet 19. august 2015 #3 Skrevet 19. august 2015 Det er reklame for både produktene og butikken, og ikke minst avisene som deler dem ut.
Beccy87 Skrevet 19. august 2015 #4 Skrevet 19. august 2015 Kupongene kommer i aviser eller i egne reklameblader i posten. Eller på internett. Det er svært få som bruker kupongene slik som de i programmet. For de fleste andre er det like mye lokketilbud som vanlig reklame her i Norge er for oss. Den vanlige amerikaner velger XXXbutikk fordi de har en kupong for å få 3 for 2 på skinke også ender de opp med å handle hele ukes handlingen sin der + et par impulskjøp. På den måten tjener butikken inn igjen og vel så det det de evt taper på de få som bruker kupongene.
Gjest Elseby13 Skrevet 19. august 2015 #5 Skrevet 19. august 2015 Hvis du ser nøye etter så handler de mye tull også. Ei dame handlet 60 flasker med tøymykner og 124 esker med sånn myk ubrukelig tørkepapir for ansikt. Når skal hun bruke opp dette? Dette er sikkert billige varer for butikken og så håper de at folk kjøper mye annet i tillegg til kupongvarene.
MalloryK Skrevet 19. august 2015 #6 Skrevet 19. august 2015 Men de må vel kjøpe avisene for å få kupongene, så hvordan lønner det seg?
Poserose Skrevet 19. august 2015 #7 Skrevet 19. august 2015 Det lønner seg jo bare for meg hvis det er en kupong på et produkt jeg allerede hadde tenkt til å kjøpe. Hvis det er 3 for 2 på spagetti og jeg trenger 3 pakker er det jo fint. Eller hvis du får med en pakke dopapir hvis du handler for mer enn 200 kr lønner det seg hvis jeg trenger dopapir og butikken som har kupong ikke er dyrere enn der jeg vanligvis handler. Og for butikken lønner det seg fordi de får reklame og kanskje noen ekstra kunder. Hver eneste gang butikkens logo blir sett av noen er det verdt penger. Det er så mange som handler veldig mye mer enn bare det de har kupong på at det veier opp for de som driver med dette på ekstremnivå.
sofie777 Skrevet 19. august 2015 #8 Skrevet 19. august 2015 Hvis du ser nøye etter så handler de mye tull også. Ei dame handlet 60 flasker med tøymykner og 124 esker med sånn myk ubrukelig tørkepapir for ansikt. Når skal hun bruke opp dette? Dette er sikkert billige varer for butikken og så håper de at folk kjøper mye annet i tillegg til kupongvarene. Sånne som henne har nok et system der hun selger videre i nærområdet, til familie og venner, til en fordelaktig pris. Så tjener hun penger også.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #9 Skrevet 21. august 2015 Men de må vel kjøpe avisene for å få kupongene, så hvordan lønner det seg? Har sett litt på disse programmene. En dame sa at hun fikk kuponger av folk som kjøpte bladene. Dette er jo stort sett hjemmeværende damer, så de bruker vel tid på å samle inn kuponger fra folk som ikke skal ha de.Anonymous poster hash: 24a60...ea0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå