Gå til innhold

Hverdagskjoler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

Jeg er ei jente på 22 år, som har veldig lyst til å begynne å gå med kjoler til hverdags til høsten! Så casual som mulig! :)

Tenker kanskje noen som bare henger rett ned, som jeg kan ha en lang strikket cardigan og sneakers til! :) Problemet er bare at jeg ikke finner noen som er slik som jeg tenker! Vet liksom ikke helt hva jeg ser etter heller!

Tenker litt som dette, men ikke helt:

https://lulushopdotnet.files.wordpress.com/2014/10/dsc00086.jpg

http://2.bp.blogspot.com/-ELRCTljz8Sk/Ug4WtiZoHpI/AAAAAAAALSk/3XPAhHHDjvI/s1600/DSC06675.JPG

Til høsten skal jeg i praksis i helsesektoren (skal bruke egne klær) kan jeg gå med slike antrekk da? Er ellers student 2. året sykepleien, så kan jo bruke det på skolen da! :)

Noen tips til kjoler og sko jeg kan ha til? :)

Anonymous poster hash: d4066...82c
Gjest lipgloss
Skrevet

Hei jeg syns de kjolene som du bilde av var kjempefine:))

Skrevet

Veldig fine kjoler!! :)

Skrevet

Hei! Jeg bruker bare kjoler og skjørt, eier ikke en eneste bukse. Jeg handler hverdagskjoler på Bikbok, H&M, Nelly, Zara osv. Bare holde øynene oppe så er det faktisk ganske mange. Har handlet en del på Bikbok i det siste hvor de har lange strikketgensere som kan brukes som kjole :) Hvis du ser på nettsiden til Bikbok så har de inne nå kjoler som heter Digg, Miller, Piper og Riche. De er veldig fine i virkeligheten, jeg har nettopp kjøpt meg et par av de :) H&M basic har tidvis casual og fine kjoler. Bruker de med sorte strømper, cardigans, lange åpne skjorter, ensfargede nike's, converse, adidas superstar osv. Men også ballerinas og skoletter/støvletter. 

Også bruker jeg mye korte midjeskjørt, både tettsittende og løse, sammen med skjorter, bluser og gensere. Det fungerer også supert sammen med cardigans, sneakers og sorte strømper på høsten/vinteren, men også støvletter og kåpe når man vil være litt finere :)

Det går nok helt greit å gå sånn i hjemmesykepleien, så lenge du ikke viser noe hud. Jeg er selv sykepleier, men vi hadde uniform i alle våre praksiser :) De dagene jeg har kontordag på jobben, og ikke er i pleien og bruker uniform, så bruker jeg skjørt og kjole - ingen problem!

jente24 :)

Anonymous poster hash: 9bba7...66e
  • Liker 1
Skrevet

Nå selges det mer og mer brukte klær også, mange plagg er så godt som nye. På finn er det massevis av fine kjoler (har handlet der selv) og det er bruktsjapper og loppemarkeder over alt. Da kan man få fine klær billig, det er poenget mitt.

Skrevet

Veldig fine kjoler.

Skrevet

Vila har mange fine hverdagsskjoler.

Anonymous poster hash: 0e717...ad8
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...