Mafalda Skrevet 19. august 2015 #1 Skrevet 19. august 2015 Datterens bestevenninne har bursdagsselskap i morgen, og jentunten kom i dag morges på at hun ville gi et slikt vennesmykke i gave. Altså, ikke all verdens tid til å lete. Hun tenker på et hjerte som er delt i to med "Best friends" eller tilsvarende på, så de kan ha en halvdel hver. Er det noen som har sett slike smykker, evt på hvilken butikk? Blir veldig glad for tips
Sannerlig Skrevet 19. august 2015 #2 Skrevet 19. august 2015 (endret) Har sett slike i alle guldsmedbutikker. Ikke så dyre alltid heller, og veldig søte:) Ville tatt noen telefoner til dine lokale guldsmeder og forhørt deg først. Endret 19. august 2015 av Sannerlig
Mafalda Skrevet 19. august 2015 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2015 Tusen takk for tips, dere! Da blir det litt butikkløping i lunsjen og forhåpentligvis et smykke.
Britt Banditt Skrevet 19. august 2015 #5 Skrevet 19. august 2015 Hvor gamle er de? Jeg har sett de har det på H&M, i Frost, men det er jo relativt "barnslig" da
Mafalda Skrevet 19. august 2015 Forfatter #6 Skrevet 19. august 2015 Jeg fant på Glitter! De var litt "plæstikk", men sammen med noen hårstrikker og fine spenner ble det en passende bursdagsgave. Så kan hun heller gi bort et ordentlig gullsmed-vennesmykke ved en annen anledning. Hvor gamle er de? Jeg har sett de har det på H&M, i Frost, men det er jo relativt "barnslig" da De er 7, men Frost er fremdeles poppis. Og lillesøster hadde vel besvimt av et sånt smykke Takk for tips!
Britt Banditt Skrevet 19. august 2015 #7 Skrevet 19. august 2015 Jeg fant på Glitter! De var litt "plæstikk", men sammen med noen hårstrikker og fine spenner ble det en passende bursdagsgave. Så kan hun heller gi bort et ordentlig gullsmed-vennesmykke ved en annen anledning. De er 7, men Frost er fremdeles poppis. Og lillesøster hadde vel besvimt av et sånt smykke Takk for tips! Hehe, ja, tenkte mer at det ikke var så kult om de var 11, kanskje 5-åringens største helt her er nok Elsa, hehe. Bra du fant noe. Husker godt sånne smykker fra jeg var liten selv. Det var stor stas. Bare at vi kjøpte de i sånne boder på svinesund etc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå