BrystløftBergen Skrevet 19. august 2015 #1 Skrevet 19. august 2015 Heisann 😃 Jeg er en 21 år gammel jente som i 5 år har slete med ekstremt lav selvtillit grunnet brystheng og overvekt... Endelig har jeg klart å gå ned 58 kg og vil unne meg selv noen flotte pupper. Jeg var i dag på konsultasjon hos Fana medisinske i Bergen, hos Dr.Bugge. Dette er en mann som er tydelig og "brutalt" ærlig (hvis man er hårsår kan man løpe ut med tårene trillende) Jeg fikk høre at jeg hadde en av de mest kompliserte brysthengene han hadde sett. Det var et vanskelig utgangspunkt ifølge dr. Bugge Jeg har både løshud, heng og brystvorter som nærmest ikke er synelig fordi de ligger langt/brettet under puppen. Jeg er fast bestemt på å operere brystene, men er livredd for et stygt resultat da jeg har så "stygt" utgangspunkt... I tillegg mente dr Bugge at prisen ville havne på 95500!!! Jeg er villig til å betale gode penger for dette... Likevel lurer jeg på om noen har erfaringer? Anbefalinger? Jeg har tross alt kun vært på 1 konsultasjon..
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #2 Skrevet 19. august 2015 Å dytte inn implantater er lett, men hvis eksisterende vev, hud og brystvorter trenger mer "ommøblering" enn vanlig, bør du konsultere mange kirurger før du velger en. Kanskje til og med vurdere noen utenfor landegrensene.Anonymous poster hash: c5e6d...051
BrystløftBergen Skrevet 19. august 2015 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2015 Å dytte inn implantater er lett, men hvis eksisterende vev, hud og brystvorter trenger mer "ommøblering" enn vanlig, bør du konsultere mange kirurger før du velger en. Kanskje til og med vurdere noen utenfor landegrensene.Anonymous poster hash: c5e6d...051 Ja. Dr.Bugge er isåfall en av de beste og mest anerkjente plastikkirugene i Norge....
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #5 Skrevet 19. august 2015 Sjekk ut Pavel Bryctha hos Klinikk Haugesund. Veldig dyktig kirurg med utrolige resultater. Anonymous poster hash: c1f63...c3d
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #6 Skrevet 19. august 2015 Ja. Dr.Bugge er isåfall en av de beste og mest anerkjente plastikkirugene i Norge.... Hvor har den kåringen foregått egentlig?Anonymous poster hash: c5e6d...051
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #7 Skrevet 19. august 2015 Ja. Dr.Bugge er isåfall en av de beste og mest anerkjente plastikkirugene i Norge.... Jeg har operert hos Bugge. Veldig fornøyd. La inn innlegg på 255 og måtte ut med 44 500 kr. Dyrt, men verdt det. Er 22 år gammel. Anonymous poster hash: 0d0bd...ae5
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #8 Skrevet 19. august 2015 Hvor har den kåringen foregått egentlig?Anonymous poster hash: c5e6d...051 De har operasjonskonkurranse hvert 3.år med utstilling av de opererte puppene etterpå Anonymous poster hash: bb619...38f
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #9 Skrevet 19. august 2015 Heisann Jeg er en 21 år gammel jente som i 5 år har slete med ekstremt lav selvtillit grunnet brystheng og overvekt... Endelig har jeg klart å gå ned 58 kg og vil unne meg selv noen flotte pupper. Jeg var i dag på konsultasjon hos Fana medisinske i Bergen, hos Dr.Bugge. Dette er en mann som er tydelig og "brutalt" ærlig (hvis man er hårsår kan man løpe ut med tårene trillende) Jeg fikk høre at jeg hadde en av de mest kompliserte brysthengene han hadde sett. Det var et vanskelig utgangspunkt ifølge dr. Bugge Jeg har både løshud, heng og brystvorter som nærmest ikke er synelig fordi de ligger langt/brettet under puppen. Jeg er fast bestemt på å operere brystene, men er livredd for et stygt resultat da jeg har så "stygt" utgangspunkt... I tillegg mente dr Bugge at prisen ville havne på 95500!!! Jeg er villig til å betale gode penger for dette... Likevel lurer jeg på om noen har erfaringer? Anbefalinger? Jeg har tross alt kun vært på 1 konsultasjon.. Gå på flere konsultasjoner er mitt tips. Har du vært hos Dr.Stephan Emmes hos Plastikkirugisk Institutt ved Lagunen? Han opererte meg. Siden det ligger i Bergen ville jeg forhørt meg hos han også.Da har du ihvertfall fått to konsultasjoner i Bergen før du evt.drar utenlands. Anonymous poster hash: d0630...355
BrystløftBergen Skrevet 19. august 2015 Forfatter #10 Skrevet 19. august 2015 Gå på flere konsultasjoner er mitt tips. Har du vært hos Dr.Stephan Emmes hos Plastikkirugisk Institutt ved Lagunen? Han opererte meg. Siden det ligger i Bergen ville jeg forhørt meg hos han også.Da har du ihvertfall fått to konsultasjoner i Bergen før du evt.drar utenlands.Anonymous poster hash: d0630...355 I dag var jeg hos dr ørner på nesttun. Dette er da Teres Bergen. Jeg blir bare mer usikker ......... Kjenner ikke mange som har operert slike operasjoner, de fleste jeg vet om har kun trengt/villet ha silikon
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå