Gå til innhold

Er Geir Lippestad kjekk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Hofmann

Stoler ikke på advokater. Turn off at han solgte klienten sin for bokpenger. Og sine politiske stunt. Bismak. Ingen ekte helt.

 

Lippestad ser faktisk ut til å være blottet for grunnskam. Det er derfor han liker å gjøre Utøya-saken til noe som primært handler om ham selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Raptuza

Så han på sånn slektsforskingsprogram på Nrk. Han er en mangeslungen type. Jeg tror i grunn han er grei og en god gutt, men han får litt for mye klapp på skuldra og så blir han desverre høy på seg selv og sin egen figur. Er ikke tilhenger av Jante, tvert i mot, men Lippestad har gjort noen dumme grep i etterkant de siste åra som jeg synest har svekket hans rennome. Og mine fordommer om at advokater gjerne vil ha mer og mer penger og kontinuerlig forsøker å være noe de muligens ikke helt er. Og det er da dobbelmoralen kicker inn, og jeg og andre observante samfunns skuere ramler av lasset. Når lovprisning av "ufeilbarlige" gullgutter blir tonen...da er jeg gått hjem...(Gjelder for øvrig også mitt syn på Støre, Stoltenberg og andre prinser...) :(  :grine:  :kalle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...