Gjest Cathe. Skrevet 18. august 2015 #1 Skrevet 18. august 2015 Husker jeg likte å lese Marthes blogg fordi hun virket som en tvers igjennom god jente med bena godt plantet på jorda. Det er hun sikkert for all del ennå, men jeg synes bloggen har blitt så overfladisk. Hun sluttet på studiet og hverdagen består nå av overfladisk fjas. Dessuten synes jeg det blir litt vel mye kliss med denne kjæresten. Jeg har kjæreste selv jeg er strålende fornøyd med, så det er ikke noe sjalusi i bildet, jeg synes bare hun er veldig fjortis. Greit å være forelsket, men man bør ikke nevne det i annenhver setning.
Tss Skrevet 18. august 2015 #2 Skrevet 18. august 2015 Var favoritt bloggen min før, men nå leser jeg nesten ingen innlegg. I og med at jeg følger hun på bloglovin ser jeg om det er noe spennende i innleggene, noe det ikke er Liker de "uken som gikk"-innleggene da. 1
Jegerseriøs Skrevet 19. august 2015 #3 Skrevet 19. august 2015 Er jeg den eneste som syns det ser helt jævlig falsk ut? At hun overdriver så sinnsykt hvor "perfekt" forholdet hennes er? Tviler virkelig på at forholdet er så bra, med tanke på hvor mye tid hun bruker på å bygge opp den fasaden. 7
Gjest Blåbæret. Skrevet 19. august 2015 #4 Skrevet 19. august 2015 Synes bloggen hennes var mye bedre før. Føler alle innleggene hun poster er mye av det samme. Jogge et par km på mølla, klissete kjærestetid med Daniel og dagens innkjøp.
Sitronmelis Skrevet 19. august 2015 #5 Skrevet 19. august 2015 Jeg syns bloggen er alt for positiv jeg. Altså, hun er ALLTID positiv, alt er positivt! ALT! Går det ann å ha det sånn? 4
Gjest Cathe. Skrevet 20. august 2015 #6 Skrevet 20. august 2015 Jeg syns bloggen er alt for positiv jeg. Altså, hun er ALLTID positiv, alt er positivt! ALT! Går det ann å ha det sånn? Synes bloggen hennes var mye bedre før. Føler alle innleggene hun poster er mye av det samme. Jogge et par km på mølla, klissete kjærestetid med Daniel og dagens innkjøp. Det har jeg reagert på også! Den jenta fremstiller det jo som at hun aldri har noen problemer med noe som helst eller har dårlige dager. Må være fryktelig vanskelig og tungt å skulle opprettholde den fasaden. Kanskje derfor hun blogger om slike overfladiske ting? Da slipper hun jo å forholde seg til virkeligheten...
tørkestativ Skrevet 20. august 2015 #7 Skrevet 20. august 2015 Leser den ofte, men enig i at bloggen var hakket bedre før. Blir litt mye kliss.. har hun på snapchat også å hun virker egentlig ganske spesiell. Og de "gledeshylene" IIIIH, de dæver jeg av... 1
Dunkel Skrevet 20. august 2015 #8 Skrevet 20. august 2015 Husker jeg synes den kunne være hyggelig å lese bloggen hennes den perioden hun var sammen med Jonas. Etter det ble slutt, følte jeg den ble ganske kjedelig, så da sluttet jeg å lese den. 3
Tss Skrevet 20. august 2015 #9 Skrevet 20. august 2015 Husker jeg synes den kunne være hyggelig å lese bloggen hennes den perioden hun var sammen med Jonas. Etter det ble slutt, følte jeg den ble ganske kjedelig, så da sluttet jeg å lese den. Det er jeg enig i! Har ikke tenkt over det før nå, men sluttet gradvis å lese bloggen etter det ble slutt. 2
PatrickBateman_ Skrevet 20. august 2015 #10 Skrevet 20. august 2015 Leste den mye før. Synes den ble så kjedelig etter at hun begynte å skrive om trening på bloggen. Vil jeg lese om trening, leser jeg treningsblogger, ikke moteblogger. Nå er jeg nesten aldri innpå lengre. 2
smygende_lodde Skrevet 20. august 2015 #11 Skrevet 20. august 2015 Sluttet helt å lese etter hun bare begynte med det treningspjattet og det ble slutt med Jonas. 3
Gjest Cathe. Skrevet 5. oktober 2015 #12 Skrevet 5. oktober 2015 Jeg la igjen en kommentar under innlegget som omhandlet oppussing av kjøkkenet og spurte om de hadde fått frie tøyler av utleieren til oppussing. Den kommentaren ble ikke godkjent gitt. Greit nok at det sikkert var et idiotisk spørsmål, men hadde stått aå mye mer respekt av henne hvis hun i det minste hadde godtatt kommentaren. Har reagert på at det aldri er en eneste kritisk/negativ kommentar, og det er jo tydeligvis fordi hun er like nazi på kommentarene som Fotballfrue-teamet.
ninajay Skrevet 5. oktober 2015 #13 Skrevet 5. oktober 2015 Er enig i det. Unner henne absolutt å være lykkelig og glad. Hun er flink til å oppdatere, tar gode bilder og er en skjønn jente. Men bloggen synes jeg kan bli slitsom til tider med alt klissesnakket og den litt overdrevne positiviteten som har vært i det siste. (Er glad i positivitet altså, men blir nesten litt i det meste laget.)
gjestgitt Skrevet 18. desember 2016 #14 Skrevet 18. desember 2016 sluttet å lese bloggen for et år siden, det forelselsesklisset blir DRITkjedelig å lese om! og hun er for polert og forutsigbar. 2
Edie Skrevet 18. desember 2016 #15 Skrevet 18. desember 2016 Ryddet for omtale av tredjepersoner og svar til dette. Edie, mod.
Sitronmelis Skrevet 18. desember 2016 #16 Skrevet 18. desember 2016 9 timer siden, gjestgitt skrev: sluttet å lese bloggen for et år siden, det forelselsesklisset blir DRITkjedelig å lese om! og hun er for polert og forutsigbar. Nå er hun singel så da slipper man det klisset ihvertfall.. 2
ssophie Skrevet 18. desember 2016 #17 Skrevet 18. desember 2016 Jeg synes Marthe Borge virker som en driftig og oppegående dame med gode verdier. Hun fremstår som et bra forbilde i en ellers bekmørk bloggverden. 5
smygende_lodde Skrevet 18. desember 2016 #18 Skrevet 18. desember 2016 Måtte innom og kikke nå (er sikkert et år siden sist) men det går fortsatt i akkurat det samme som før, singel eller ei.
Gjest Galaxy X Skrevet 19. desember 2016 #19 Skrevet 19. desember 2016 Jeg syns hun er kvalmende positiv og leser ikke bloggen regelmessig lengre. Men i dag kritiserer vi de som skriver for privat, henger ut tredjepersoner og overeksponerer barn, og da syns jeg Marthe Borge er en frisk pust. Hun skriver svært overfladisk, om hverdagslige ting som middag, skole og shopping. Og da ikke om svindyre vesker og klær, men bikbok og vero moda som enhver har råd til. Etter det ble slutt med samboeren har hun ikke utlevert han på noe vis og syter ikke dag ut og dag inn. Det er ikke realistisk. Men de fleste av oss leser ikke blogg for å lese om det realistiske. Det fins egne blogger for "livets harde skole".
JessicaL Skrevet 20. desember 2016 #20 Skrevet 20. desember 2016 Jeg liker Marthe, virker som en veldig real jente. Bloggen er positiv men ikke falsk. Synes hun skal ha cred for hvordan hun håndterte bruddet med Daniel, hun lot være å skrive noe før følelsene fikk lagt seg litt og hun skrev på en veldig fin måte der hun ikke på noen måte hengte han ut. Hun legger mye tid på å ta fine bilder og det er tydelig at hun bruker mye tid på bloggen i forhold til visse andre som mest skriver litt svada og slenger opp en halvnaken selfie. Nå studerer hun til sykepleier, og det er ikke akkurat en overfladisk og godt betalt jobb ala pr/modell/selgesinsjelforreklame som de andre bloggbertene driver med. Marthe har ambisjoner om å skape seg en solid fremtid med et meningsfullt yrke. Flott jente synes jeg! Jeg respekterer henne og det kan jeg ikke si om så mange av kollegene hennes. 8
Anbefalte innlegg