Lullu Skrevet 14. september 2004 #1 Skrevet 14. september 2004 Hei! Var så heldig å vinne brudepikekjole til en av brudebarna våre. Nå viser det seg at denne desverre blir litt for stor. Mamma skulle sy til datteren min, men vi får ikke tid da slepet mitt tar litt lenger tid enn beregnet. Vi selger derfor den brudepikekjolen vi har fått, og kjøper heller 2 nye. Trenger kjoler til en på 2 år og en på 6 år. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe slik i Oslo? Eller evnt. på nett via Norge? (rekker ikke fra utlandet, gifter oss i oktober). Fant noen utrolig flotte nederst i Rosenkrantzg. men ikke helt de to str. vi trengte. De trenger ikke være hvite! Men helst helt lange :-)
Aelwyn Skrevet 14. september 2004 #2 Skrevet 14. september 2004 Du kan jo bestille fra Butterfly? De har sånn express shipping greie...
Gjest MrsL Skrevet 14. september 2004 #3 Skrevet 14. september 2004 Du, Lullu, jeg så på en nettside noen som solgte slike brudepikekjoler som du i utgangspunktet skulle ha. De var brukt en gang. Søren var nå det hen da????!!!!
Gjest MrsL Skrevet 14. september 2004 #4 Skrevet 14. september 2004 Her er ei som selger: http://www.finn.no/finn/bap/object?id=4562...=45&simple=true
Gjest MrsL Skrevet 14. september 2004 #5 Skrevet 14. september 2004 Her er noen flere: http://www.bryllupsweb.no/bryllupsshop-brudepike.html
Gjest MrsL Skrevet 14. september 2004 #6 Skrevet 14. september 2004 http://www.lilly.dk/kollektion.php?etype=1&eid=7&id=64
Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2004 #7 Skrevet 14. september 2004 Du kan jo bestille fra Butterfly? De har sånn express shipping greie... Ja, lurer på om jeg gjør det jeg. Har bestilt herfra før, men husker ikke riktig. Er det slik at nr. på str. (2, 3, 4...osv) er ca. str. beregnet utifra år?
Lullu Skrevet 14. september 2004 Forfatter #8 Skrevet 14. september 2004 Hva syntes dere om disse kjolene? Tilbehøret vårt i kirken er jo brunrødt, champagne og gult - kjolen min er ivory (chiffon). Vurderer faktisk å velge rosa til begge? Brudepikene er 2 og 6 år. Denne Finnes kun i hvit Denne Finnes i hvit, ivory og rosa. Ja, jeg liker det litt sukkersøtt Men store skjørt til jentene. Mange flotte kjoler, men vil ikke ha de helt ermløse. Syntes små jenter er flotte uten bare skuldre. Noen med erfaring med brudepikekjoler herfra? Bestilte dere str. utifra alder sånn ca? Hvordan gjorde dere det med betaling? Takk for hjelpen!
Lullu Skrevet 14. september 2004 Forfatter #9 Skrevet 14. september 2004 Nå har jeg bestilt kjoler fra USA!! Bestilte denne til brudepiken på 6 år Og denne til datteren vår på 1,5 år. Kjolene er jo ikke helt like, men matcher allikevel syntes jeg. Gleder meg sånn til de kommer for se kvaliteten og hvordan de er på barna 2 kjoler - til den nette sum av 615 NOK!!!!! (toll kommer i tillegg, men det blir jo ikke så mye allikevel)
Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2004 #10 Skrevet 15. september 2004 Så fine de var Lullu!! Vi vurderer også å bestille fra dette firmaet til våre 3 brudepiker, så jeg er veldig interessert i høre om dine og evt andre sine erfaringer med slik handel! De er jo veldig rimelige, så jeg lurer litt på kvaliteten, sjø. Lykke til, håper du får de fort.
Xina Skrevet 15. september 2004 #11 Skrevet 15. september 2004 Skikkelige fine kjoler. denne til datteren vår på 1,5 år. Kanskje du vil selge den kjolen i 1,5 år til meg etterpå??? :-)
Tari Skrevet 15. september 2004 #15 Skrevet 15. september 2004 Det var kjempefine kjoler! Kvaliteten er faktisk ganske bra selv om de er så billige, og jeg betalte ikke toll for butikken sender det som om det er fra privatperson.
Lullu Skrevet 15. september 2004 Forfatter #16 Skrevet 15. september 2004 Kvaliteten er faktisk ganske bra selv om de er så billige, og jeg betalte ikke toll for butikken sender det som om det er fra privatperson. Bestilte smoking herfra, og da måtte jeg betale toll. Selv om det var fra privatperson. Men vi får se når kjolene kommer :-) Xina - har notert meg navnet ditt. Tar kontakt så fort jeg vet om vi selger den
Xina Skrevet 15. september 2004 #17 Skrevet 15. september 2004 Xina - har notert meg navnet ditt. Tar kontakt så fort jeg vet om vi selger den Kjempeflott!!:blomst_opp:
Smiley Skrevet 15. september 2004 #18 Skrevet 15. september 2004 Jeg vurderer også å bestille brudepikekjoler herfra, men vet ikke helt hvordan det er med kvaliteten, sikkerheten og leveringstiden... Kan ikke du holde meg oppdatert på hvordan dine erfaringer er??? På forhånd takk Lulla....
Lullu Skrevet 15. september 2004 Forfatter #19 Skrevet 15. september 2004 Jeg vurderer også å bestille brudepikekjoler herfra, men vet ikke helt hvordan det er med kvaliteten, sikkerheten og leveringstiden... Kan ikke du holde meg oppdatert på hvordan dine erfaringer er??? På forhånd takk Lulla.... Klabert :-)
Gjest Anki Skrevet 15. september 2004 #20 Skrevet 15. september 2004 Nydelige kjoler!! Tror jeg skal bestille herfra til min datter, hun skal være brudepike i min søsters bryllup! Håper du blir fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå