AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #1 Skrevet 18. august 2015 ---Advarer mot ekle detaljer på forhånd--- Jeg begynte på Yasminelle for to mnd siden, og har siden da vært dårlig i magen omtrent hver eneste dag. Jeg holder på maten i maks 30 minutter før jeg må spurte til toalettet, hvor det bare renner ut av meg. Kan virkelig p-piller påvirke fordøyelsen såpass? Jeg ser at løs mage er en av bivirkningene, men dette er da langt mer enn bare litt løs mage? På forhånd; takk for alle råd!Anonymous poster hash: d0fb4...197
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #2 Skrevet 18. august 2015 ...Og er dette noe som vil gi meg time hos legen samme dag, dersom jeg ringer om morgenen?Anonymous poster hash: d0fb4...197
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #3 Skrevet 20. august 2015 Tror nok ikke dette er noe å løpe til legen for. Det er ikke så mye han kan gjøre. Jeg slet mye med magen de første månedene jeg gikk på Yasmin. Både voldsom kvalme og renneræv. Det tar litt tid for kroppen å venne seg til pillene, men om du synes bivirkningene er så ubehagelige at du ikke holder ut i tre-fire måneder ville jeg bedt legen om å få prøve et nytt merke. Anonymous poster hash: 66781...70a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå