Gå til innhold

Partner med lite sexlyst

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten min har vært sammen i ett år ca, vi er begge i slutten av 20-årene og sex burde ikke være noe problem. Men partneren min sliter med lite lyst på dette området. Han sliter med å holde på ereksjonen og kommer veldig sjelden ved vanlig sex. Han må gjøre seg ferdig på egenhånd om han skal komme i mål. Dette er i utganspunktet ikke noe problem for meg, men når det begynner å gå uker uten sex, så kjenner jeg at jeg blir litt frustrert. Jeg prøver å være tålmodig, snakke om det, gi han tid og få han til å slappe av, i håp om at det skal hjelpe. Men det det ender i er at det går lenger og lenger tid mellom hver gang vi har sex. Er det noen som har noen råd om hva vi/jeg kan gjøre? Det er tydelig at for han er sex mer stress enn nytelse. Finnes det noen hjelpemidler som gjør at han kan holde på ereksjonen lenger uten at han blir stressa - og at det har motsatt effekt? Eller for at han skal komme enklere? Håper det er noen som har vært borti lignende før og kan komme med noen tips :)

Anonymous poster hash: 634c7...da4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og kjæresten min har vært sammen i ett år ca, vi er begge i slutten av 20-årene og sex burde ikke være noe problem. Men partneren min sliter med lite lyst på dette området. Han sliter med å holde på ereksjonen og kommer veldig sjelden ved vanlig sex. Han må gjøre seg ferdig på egenhånd om han skal komme i mål. Dette er i utganspunktet ikke noe problem for meg, men når det begynner å gå uker uten sex, så kjenner jeg at jeg blir litt frustrert. Jeg prøver å være tålmodig, snakke om det, gi han tid og få han til å slappe av, i håp om at det skal hjelpe. Men det det ender i er at det går lenger og lenger tid mellom hver gang vi har sex. Er det noen som har noen råd om hva vi/jeg kan gjøre? Det er tydelig at for han er sex mer stress enn nytelse. Finnes det noen hjelpemidler som gjør at han kan holde på ereksjonen lenger uten at han blir stressa - og at det har motsatt effekt? Eller for at han skal komme enklere? Håper det er noen som har vært borti lignende før og kan komme med noen tips :)

Anonymous poster hash: 634c7...da4

tro meg han er en veldig kåt man jeg er helt sikker på at han onanerer to tre ganger daglig når du ikke er til stede for da kan han fantasere om det han virklig vil gjøre med deg du mot han. og når dere skal ha sex er han egentlig tom. sjønner. du må være åpen mot han og spørre eller bare prøve og se om han har en fetish han ikke får gjort under samleie. tro meg jeg vet hvordan vi menn er. får du ikke det du vil i senga og du ikke er den utroe typen gjør du ofte det selv på toaletet når kvinnen ikke er der fordi da får han fantasere om deg som han vil. kansje at du skulle dominert han hmm. jeg er helt sikker på at dette er problemet.tro meg

Anonymous poster hash: 66e3f...cb1

Skrevet

Stikk en finger i ræva hans og se om han reagerer. Gjør han det ikke er han ute av drift, og hvis han reagerer, så vet du hvorfor han ikke tenner på deg...  :fnise:

Skrevet

tro meg han er en veldig kåt man jeg er helt sikker på at han onanerer to tre ganger daglig når du ikke er til stede for da kan han fantasere om det han virklig vil gjøre med deg du mot han. og når dere skal ha sex er han egentlig tom. sjønner. du må være åpen mot han og spørre eller bare prøve og se om han har en fetish han ikke får gjort under samleie. tro meg jeg vet hvordan vi menn er. får du ikke det du vil i senga og du ikke er den utroe typen gjør du ofte det selv på toaletet når kvinnen ikke er der fordi da får han fantasere om deg som han vil. kansje at du skulle dominert han hmm. jeg er helt sikker på at dette er problemet.tro meg

han er sjennert tro meg han vil så gjerne si til deg at han er fetish for noe men tør ikke og det ender med han ikke sier noe eller han svarer han har ett problem. rart du stiller dette spm fordi jeg kjenner meg så mye igjen selv i din man hehe helt sikkert give it a try press han til og komme ut av sitt lune hi. vis han du ikke er red og fortelle om dine sex fantasier så kansje han slipper taket også hehe

Skrevet

Har vært i samme situasjon og det blir en ond sirkel når en gutt ikke får den opp, han er nok kåt, men er redd for å ikke klare å gjøre deg fornøyd, dere må ha åpen dialog og du må for guds skyld ikke presse han, forklar at hvis den ikke går opp så gjør det ingenting :), la han slikke deg og fingre deg og legg vekk samleie til han er helt trygg på deg. Det som hjalp oss var å unngå selve samleiet og fokusere på berøring og oral sex

Anonymous poster hash: 452af...dc6

• Liker 2
  • 3 uker senere...
Skrevet

Har vært i samme situasjon og det blir en ond sirkel når en gutt ikke får den opp, han er nok kåt, men er redd for å ikke klare å gjøre deg fornøyd, dere må ha åpen dialog og du må for guds skyld ikke presse han, forklar at hvis den ikke går opp så gjør det ingenting :), la han slikke deg og fingre deg og legg vekk samleie til han er helt trygg på deg. Det som hjalp oss var å unngå selve samleiet og fokusere på berøring og oral sex

Anonymous poster hash: 452af...dc6

Vi har allerede snakket en del om det. Han er veldig åpen på at det er et problem og jeg har forsøkt alt. Være tålmodig, si vi kan gjøre andre ting, gi han tid, spurt om fetisjer etc. Men jeg tror han til syvende og sist får helt blokkering da temaet kommer på bane eller kosingen går litt for langt! Det begynner å bli ganske frustrerende og absolutt en ond sirkel. Finnes det noen man kan oppsøke og snakke med? Eller eventuelt hjelpemidler som kan gjøre ting litt enklere?

Anonymous poster hash: 69d6b...6b9

Skrevet

Jeg skjønner deg. Etter å vært med menn der sexen har gått (nesten) kvirkefritt og bare har vært gøy,dater jeg en nå som blir så nervøs. Han bruker LANG tid på å bli skikkelig stiv og det er så uvant å hele tiden må være så tålmodig og forståelsesfull når en bare vil ha sex med engang..

Anonymous poster hash: c87e0...b65
Skrevet

Han må midlertidig slutte å ejakulere. Etter en måned eller to vil han få ereksjon som en tyveåring. Ejakulasjon devitaliserer den fysiske evnen til ereksjon ved å lette på trykket, selv om den psykiske libido er høy. Jo eldre menn blir, jo sjeldnere bør de komme om de vil beholde en viril ereksjon.

Det finnes mye bra tips & triks i tantrisk og taoistisk sexologi, tusenvis av år med oppsamlet erfaring.

Skrevet

ikke helt det samme her, vi har sex en gang i uka ca. Han koser seg veldig mye selv i perioder. Han har vært ærlig med hva han liker, og vi bruker dette, men tror ikke han tenner på meg i det daglige. De gangene vi koser er han som regel sår, kjenner jeg mister lysten når jeg vet at han helst vil ligge og kose alene. Så da har jeg startet med det samme, jeg tilfredsstiller heller meg selv på samme måte.

Anonymous poster hash: 5ddf3...6e8

Skrevet

Han må midlertidig slutte å ejakulere. Etter en måned eller to vil han få ereksjon som en tyveåring. Ejakulasjon devitaliserer den fysiske evnen til ereksjon ved å lette på trykket, selv om den psykiske libido er høy. Jo eldre menn blir, jo sjeldnere bør de komme om de vil beholde en viril ereksjon.

Det finnes mye bra tips & triks i tantrisk og taoistisk sexologi, tusenvis av år med oppsamlet erfaring.

Hmmm, dette er mer religion og åndelig drøm enn fakta. Forskning tyder på det motsatte. Andre fordeler med jevnlig ejakulasjon er redusert fare for prostatakreft. Risikoen for prostatakreft reduseres med 15 prosent for hver tredje ejakulasjon pr. uke gjennom hele livet.

Regelmessige ereksjoner er nødvendig for å holde penis i form. (Montorsi, Guazzoni & Strambi, 1997 - WAS 2007)

Kilde: WAS

• Liker 2
Skrevet

Stikk en finger i ræva hans og se om han reagerer. Gjør han det ikke er han ute av drift, og hvis han reagerer, så vet du hvorfor han ikke tenner på deg...  :fnise:

Så elegant og smidig  :klaske:

• Liker 1
Skrevet

Så elegant og smidig  :klaske:

He-he skal gamlemor stikke fingern i deg og? ;)

Skrevet

Vi har allerede snakket en del om det. Han er veldig åpen på at det er et problem og jeg har forsøkt alt. Være tålmodig, si vi kan gjøre andre ting, gi han tid, spurt om fetisjer etc. Men jeg tror han til syvende og sist får helt blokkering da temaet kommer på bane eller kosingen går litt for langt! Det begynner å bli ganske frustrerende og absolutt en ond sirkel. Finnes det noen man kan oppsøke og snakke med? Eller eventuelt hjelpemidler som kan gjøre ting litt enklere?

Anonymous poster hash: 69d6b...6b9

Isj. Kjipt problem. Hva om du prøver å trekke deg litt unna i situasjoner hvor det ligger an til sex? Kanskje han føler at forventningspresset bygger seg opp, og så blir han nervøs og alt stopper opp? Hvis dere koser og stemningen begynner å bli seksuell, så kan du kose på "ufarlige" områder og signalisere at dette er kos, ikke sex, eventuelt ta en pause og si at du må på do eller noe. Da vil han ikke føle at all kos og tafsing må lede til sex, og det kan gjøre ham mer avslappet.

Det kan også være at han har onanert mye og lagt seg til et mønster hvor han trenger kraftigere stimuli for å komme enn det du kan gi vaginalt og oralt. Da bør han ligge unna onaneringen over tid for å øke sensitiviteten igjen.

Lykke til, håper dere finner ut av det!

Anonymous poster hash: ce379...a6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...