Gå til innhold

En ny side

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og typen har lite sex for tiden. En skikkelig dvale kan man si.

Han har bestandig vært sånn at han ikke buser ut med sine personlige seksuelle lyster, men nå for tiden merker jeg en forskjell,og det har endret litt av synet mitt på ham..Om han kanskje er blitt sånn for å provosere meg,så kan jeg til en viss grad forstå det,men samtidig er det en grunn til at vi nesten ikke har sex..å det er ikke bare meg det står på...

-Hvis han hører noen snakke om sex,så skal han gjerne være med på praten(stortsett på fest).

-kan slenge ut kommentarer om at "hun der var jo jævli pen"

- spør om vi skal prøve trekant

-forteller åpent til venninnene mine at han blir litt småkåt(var et tilfelle der en venninne snakket om at hun kjente til arbeidstidene hans,der han responderer ved å si "kjente at jeg ble litt småkåt nå,er det merkelig?")

-annonserer at han ønsker å se strippeshow når vi reiser til thailand om noen uker.

OSV...

Dette er kanskje uskyldig tenker dere. Men han har aldri brukt å vært sånn før..! siden jeg ikke er vant til det,så blir litt too much. Syns ikke det er gøy å høre på, for det virker ikke som at det plager ham at vi ikke funker seksuelt akkurat nå. Vi er såpass gamle også,at jeg syns det det forferdelig barnslig av ham. Ikke turn on værtfall... Hvordan skal jeg gå fram for å bli hørt og forstått? Prøvde å forklare at jeg syns det er ubehagelig,men da fikk jeg til svar: "tror du at du er det eneste kvinnemenneske jeg syns er sexy?"

Voksent...

Anonymous poster hash: 8679c...c8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet om en fyr som sluttet å tenne på dama si, selv om han syns hun er fin osv . Han er utro så det står etter. Og argumentet hans er at han trenger å fantasere om andre damer for å få det til med kjæresten. Han også er en sånn fyr som kommer med kommentarer som det din kommer med. Så kanskje det er noe galt med sexlysten til typen og at han er helt desperat etter å ha ting å fantasere om, slik at han kan føle seg som en mann?

Anonymous poster hash: cb307...b4e

Skrevet

Nææh...tror egentlig ikke det..! Tror kanskje mer at det er mangelen på sex oss imellom..at han prøver å få en reaksjon. Han er ikke så flink til å ta opp ting,han går heller å hinter. Derfor mistenker jeg at det er det han gjør nå. Men så klart,det er umulig å si...men det er et tettsted vi bor på,der alle kjenner alle. Skulle han vært utro har han også måttet vært ute av huset en del,å det er han ikke..

-ts-

Skrevet

Husk, det er ikke den tingen han gjør som du ikke kan gjøre bedre, på dette området. Du kan la han forstå dette, og kastrere han litt hehe;) 

For det å snakke sånn omkring seg slik han gjør, delta slik, vet ikke jeg, han virker bare litt harry.

Du kan jo ta praten med han, se hvor voksen han er, hvor han vil med alt dette, og se an hvor han er på vei. Klarer han en moden tilnærming til spørsmålene, kan dere være sammen om mye, utforske og finne masse spennende og pirrende ting.

Skrevet

Jeg og typen har lite sex for tiden. En skikkelig dvale kan man si.

Han har bestandig vært sånn at han ikke buser ut med sine personlige seksuelle lyster, men nå for tiden merker jeg en forskjell,og det har endret litt av synet mitt på ham..Om han kanskje er blitt sånn for å provosere meg,så kan jeg til en viss grad forstå det,men samtidig er det en grunn til at vi nesten ikke har sex..å det er ikke bare meg det står på...

-Hvis han hører noen snakke om sex,så skal han gjerne være med på praten(stortsett på fest).

-kan slenge ut kommentarer om at "hun der var jo jævli pen"

- spør om vi skal prøve trekant

-forteller åpent til venninnene mine at han blir litt småkåt(var et tilfelle der en venninne snakket om at hun kjente til arbeidstidene hans,der han responderer ved å si "kjente at jeg ble litt småkåt nå,er det merkelig?")

-annonserer at han ønsker å se strippeshow når vi reiser til thailand om noen uker.

OSV...

Dette er kanskje uskyldig tenker dere. Men han har aldri brukt å vært sånn før..! siden jeg ikke er vant til det,så blir litt too much. Syns ikke det er gøy å høre på, for det virker ikke som at det plager ham at vi ikke funker seksuelt akkurat nå. Vi er såpass gamle også,at jeg syns det det forferdelig barnslig av ham. Ikke turn on værtfall... Hvordan skal jeg gå fram for å bli hørt og forstått? Prøvde å forklare at jeg syns det er ubehagelig,men da fikk jeg til svar: "tror du at du er det eneste kvinnemenneske jeg syns er sexy?"

Voksent...

Jeg har en mistanke om at det er akkurat det det gjør, og at oppførselen hans er en hans måte å prøve å fortelle dette på.

At det er klønete og muligens kontraproduktivt kan vi sikkert raskt bli enige om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...