AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #1 Skrevet 17. august 2015 Har opplevd noen ganger at jeg får litt blodig utflod etter orgasmer. Ikke mye blod, bare litt. Dette skjer stort sett når jeg selv kun har stimulert klitoris og gjerne fått orgasme flere ganger på rad. Er det andre som opplever det samme? Jeg selv tenker det kanskje kan være på grunn av at skjeden lager krampeaktige bevegelser/trekker seg sammen ved orgasme og dermed blir det støtt ut litt blodrester. Hopper som regel over mensen med ppiller ofte over en lengre perioder, så kanskje det er sammenheng i litt spotblødning. Anonymous poster hash: 4e2fa...b78
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #2 Skrevet 17. august 2015 Det kan ikke være at du får små rifter? Særlig om du har lange negler eller er litt hardhendt. Ta å se etter med et håndholdt speil om du kan se noe:) Anonymous poster hash: 3f0fe...617
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #3 Skrevet 18. august 2015 Kan være rifter, eller små blodkar i skjeden som sprekker under orgasmer. Anonymous poster hash: 0e514...7c7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå