Gå til innhold

Åsa Vesterlund


Adara

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvordan hun så ut før de opererte et andenebb på ansiktet hennes?

Hun ser egentlig ganske søt ut rundt øynene og nesa, hun var sikkert ti ganger finere før operasjonen..

asa_stor1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Google navnet hennes og "før botox" så får du henne opp... Ser veldig annerledes ut! (Jeg fikk ikke til å lime inn link fra pad'en)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Annonse

Veldig pen dame. Hvem er hun?

Så hun i svenske Hollywood fruer syntes du virkelig hun er pen med det nebbet i ansiktet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hun i svenske Hollywood fruer syntes du virkelig hun er pen med det nebbet i ansiktet?

 

Vel, hun ser bedre ut enn meg for tiden, varmen gjør til at jeg er svett, rød og jævlig hele tiden.  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan da ikke være samme dame?

Nesa ser prikk lik ut :P

Vel, hun ser bedre ut enn meg for tiden, varmen gjør til at jeg er svett, rød og jævlig hele tiden.  :fnise:

Tror jeg ikke noe på, med mindre du også har gjennomgått en slik operasjon siden sist jeg så bilde av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesa ser prikk lik ut :P

Tror jeg ikke noe på, med mindre du også har gjennomgått en slik operasjon siden sist jeg så bilde av deg.

 

Det har jeg ikke gjort, men jeg føler meg jævlig mens varmen står på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst samme dame. Hun hadde lagt ut som skryt av seg selv de der som "før og etter"-bilder... Jeg må jo si at før-utgaven er pen, mens etterutgaven ser hun jo helt ødelagt ut? Blir man virkelig så blind av å omgås andre opererte folk??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er visst samme dame. Hun hadde lagt ut som skryt av seg selv de der som "før og etter"-bilder... Jeg må jo si at før-utgaven er pen, mens etterutgaven ser hun jo helt ødelagt ut? Blir man virkelig så blind av å omgås andre opererte folk??

 

Tror det er litt prestisje i det i slik kretser, akkurat som det ble prestisje og status å ha silikonpupper da glamourmodellene ble så popiis rundt 2005/2006. Plutselig skulle gud og hvermann legge inn silikon, uansett om de trengte det eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...