Gå til innhold

Tiltrekker meg feil type damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det siste året har jeg blitt ekstremt de-motivert av typen damer jeg tiltrekker meg:

- har en jævlig backstory (kamper om foreldreretten, gærne ekser, far som er alkoholiker, eks som misbrukte henne)

- Hater jobben (og elsker å fortelle meg om dette 24/7) : Alltid noen issues med medarbeidere, klarer ikke avansere i jobben, bytter jobb hvert år (samme dame som i forrige eksempel), krangler med alle og enhver (ingen forstår henne...)

- Mentalt forstyrret dame (noe jeg selvsagt oppdager først når det er for seint!)

- ekstremt oppmerksomhetsbehov med stadig behov for å validering. 

Hvordan tiltrekke seg en dame som krever ikke at du løser alle hennes (stort sett selvpåførte) problemer? Hvor finner man dem? Sender jeg ut feil type signaler?

Jeg er normal mann som har akkurat bikket over 30 år og har egentlig lyst (etterhvert) på et familieliv slik alle min kompiser har - men jaggu om jeg ikke starter å tenke at homofili er veien å gå hvis man skal ende opp i et normal forhold!

Anonymous poster hash: 8140a...eb9
Videoannonse
Annonse
Gjest PetterPanne
Skrevet

Du er i alderen hvor de fleste har baggasje. Sikt etter yngre damer som ikke har rukket å bli ødelagte

Skrevet

Finn deg en 18 åring så kan heller du være ansvarlig for den bagasjen hun får.

Anonymous poster hash: a4f41...cc2

• Liker 4
Skrevet

Spørs om ikke TS rett og slett ikke kan trekke lekre sunne kvinner med.

Skrevet

Vi får slå oss i sammen for jeg finner bare menn med bagasje. Blir bare rot av det.

Men har fått høre noen ganger nå at det er fordi jeg har så mye omsorg i meg og gjerne vil redde de skakkjørte :P Og det stemmer nok. Det kan være noe av det du også gjør? Du ønsker kanskje å finne en å beskytte og du ender opp med slike tilfeller?

Anonymous poster hash: 21486...230
  • Liker 5
Skrevet

Du er i alderen hvor de fleste har baggasje. Sikt etter yngre damer som ikke har rukket å bli ødelagte

Jeg godtar bagasje - det er gravlunden i skapet jeg vil unngå...

Og når det gjelder alderen - de to siste eksemplene mine var 22 og 24. Er ikke så keen på jenter som er yngre enn dette...

• Liker 5
Skrevet

Hvor trefffer du disse kvinnene da? Og venter du på at kvinner skal sjekke deg opp fremfor å ta initiativ selv (ettersom du sier at du "tiltrekker" deg disse kvinnene). 

Anonymous poster hash: c63c8...ccf
  • Liker 2
Gjest Minesveiper
Skrevet

Hva med å aktivt gå etter de damene du er interessert i da? 

Skrevet

Spørs om ikke TS rett og slett ikke kan trekke lekre sunne kvinner med.

Jeg trodde dette var implisitt fra min første post? Det er ikke diagnosen jeg trenger hjelp med madam  ;)

Og det stemmer nok. Det kan være noe av det du også gjør? Du ønsker kanskje å finne en å beskytte og du ender opp med slike tilfeller?

Anonymous poster hash: 21486...230

Hmm... Det er jo egentlig slik at kvinner jeg jobber med (altså ingen forhold til dem bortsett fra vennskap) sier at jeg burde vært terapeut - men dette er ikke noe jeg projiserer når jeg treffer en kvinne på en bar (bevist hverfall).

• Liker 1
Skrevet

Dette har ingenting med alderen, men med kvinner generelt.

Anonymous poster hash: 03091...ec2
  • Liker 2
Skrevet

Dette har ingenting med alderen, men med kvinner generelt.

Anonymous poster hash: 03091...ec2

Eller menn.

Skrevet

Eller menn.

Korrekt, men i denne tråden blir det diskutert ustabile kvinner. Hold deg til saken

Anonymous poster hash: d0918...159

• Liker 1
Skrevet

Yngre kvinner er faktisk mer brysomme. Voksne har hodet på plass.

Anonymous poster hash: b0465...130

• Liker 5
Skrevet

Sønnen min er sånn. Han er en godt over gjennomsnittet god og empatisk lytter og samtalepartner og jentene med behov for psykolog svermer rundt ham som fluer.

Anonymous poster hash: f3988...4aa
  • Liker 2
Gjest Thoringen
Skrevet (endret)

Hvor trefffer du disse kvinnene da? Og venter du på at kvinner skal sjekke deg opp fremfor å ta initiativ selv (ettersom du sier at du "tiltrekker" deg disse kvinnene). 

Anonymous poster hash: c63c8...ccf

1: Jobber i firmaet i etasjen under. 

2: Møtte henne på Gardemoen. Møtte henne igjen på en pub noen dager senere. Ble prat ut av det.

3: Vennine av venn som han introduserte meg for når vi var på en konsert

4: Vennine av vennine på jobben som jeg møtte på byen.

Jeg tror nok at jeg møter kvinner på samme måte som menn flest. Tar alltid initiativ (men går ikke etter damer som åpenbart ikke er interessert).

PS:

Ser at jeg postet ikke som anonym bruker. Fuck it...

Endret av Thoringen
Skrevet (endret)

1: Jobber i firmaet i etasjen under. 

2: Møtte henne på Gardemoen. Møtte henne igjen på en pub noen dager senere. Ble prat ut av det.

3: Vennine av venn som han introduserte meg for når vi var på en konsert

4: Vennine av vennine på jobben som jeg møtte på byen.

Jeg tror nok at jeg møter kvinner på samme måte som menn flest. Tar alltid initiativ (men går ikke etter damer som åpenbart ikke er interessert).

PS:

Ser at jeg postet ikke som anonym bruker. Fuck it...

Dersom du selv tar initiativ så går du jo etter disse kvinnene. Det er ikke noe galt i det, men da må du jo se litt på hva slags kvinner du er tiltrukket av og hva du ser etter. 

Noen av tingene du nevner er ikke helt uvanlig dessverre - jeg kjenner flere kvinner som klager mye over jobben, eller livet i det hele tatt. Det kan handle litt om at mange kvinner ikke veldig karrierebevisst - enten ved å velge utdannelser som ikke leder til jobbene de vil ha, eller at de er presset til å velge prestisjefag de ikke egentlig er interessert i. Eller det handler om at de er i tyveårene i et presset jobbmarked og bare må velge noe. Eller at de rett og slett klager over jobben i mangel på et manglende samtaletema. Noen mennesker er slik - de kan ikke fylle en samtale med annet enn "åh, er så stressa".

De andre tingene du nevner er jo ikke normen (selv om det kan virke slik på KG iblant) - misbruk, problematisk familie, kamp om foreldrerett osv. Da omgir du deg med en spesifikk gruppe. Dette handler mye om samfunnslag og bakgrunn. Hva slags bakgrunn er du selv fra? Altså by/bygd, utdannelse, type familie osv. 

Endret av Marie90
  • Liker 1
Skrevet (endret)

- Hater jobben (og elsker å fortelle meg om dette 24/7) : Alltid noen issues med medarbeidere, klarer ikke avansere i jobben, bytter jobb hvert år (samme dame som i forrige eksempel), krangler med alle og enhver (ingen forstår henne...)

Lykke til med å finne en kvinne som ikke passer til den beskrivelsen.  Kvinner tenker ikke over hva andre er interessert i å høre om, kun hva de selv ønsker å fortelle/sutre om.

Endret av Summers
Skrevet

Korrekt, men i denne tråden blir det diskutert ustabile kvinner. Hold deg til saken

Anonymous poster hash: d0918...159

Vi kan ikke diskutere det ene uten å ta med det samme, for det er en grunn til at de her damerne er ustabile.

Skrevet

Lykke til med å finne en kvinne som ikke passer til den beskrivelsen.  Kvinner tenker ikke over hva andre er interessert i å høre om, kun hva de selv ønsker å fortelle/sutre om.

Ta deg en bolle, Summers.  :glare:

Anonymous poster hash: 93972...c74

• Liker 7
Gjest gjestvest
Skrevet (endret)

Hei TS

Det er noe som er uklart for meg i ditt innlegg. Du nevner flere kvinner, disse med hver av deres forskjellige problemer, og du stiller spørsmålet:

" Hvordan tiltrekke seg en dame som krever ikke at du løser alle hennes (stort sett selvpåførte) problemer? "

Sett fra mitt ståsted kan dette umulig være slik at alle disse kvinnene krever at du skal løse alle deres problemene for dem. Dette da problemene er av en slik art at dette fysisk er umulig. 

Mitt spørsmål er da som følger: 

Du virker noe stresset for meg. Kan det være slik at dette er noe du kjenner/føler? Du føler at de forventer at du skal fikse opp i deres problemer for dem uten at de vil det. I så tilfelle er ikke disse de eneste som er problemet: Du har en tendens til å ikke kunne mestre stressede situasjoner. Noe disse tilsynelatende vet godt å utnytte:

- Du nevner at en " Føler behov for å fortelle om jobb 24/7 ". Du trenger å sette en grense her.

- I et annet eks forteller du om " Ekstrem oppmerksomhetsbehov med stadig behov om validering ". Du må sette ned foten. 

Du trenger å roe ned, du trenger videre å være solid, sterk: Ikke la dem herse med deg. 

Endret av gjestvest

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...