AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #1 Skrevet 17. august 2015 Hei! Har er forkjølet en uke. Startet med litt halsvondt forrige søndag, så ble jeg ekstremt snørrete etter noen dager. Idag er første dagen med mindre snørr (beklager info), men i dag er jeg veldig tungpustet. Sliten i pusten og blir anpusten i trapper. Hoster ikke. Ikke noe slim i halsen og all halsvondt er borte. Er det vanlig å bli tungpustet etter forkjølelse? Er så redd for lungebetennelse... Har hatt det før... Men da hostet jeg veldig og var slimete... Ingen feber. Hadde kanskje lett feber en dag/ natt. Men som sagt: andre som har blitt tungpustet av vanlig forkjølelse?Anonymous poster hash: 7add6...ecf
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #2 Skrevet 17. august 2015 Det kan du. Ved lungebetennelse får du feber. Gir det seg ikke etter 2-4 uker bør du oppsøke lege Anonymous poster hash: d8351...b32
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #3 Skrevet 17. august 2015 Det kan du bli, men gir det seg ikke ganske raskt så kontakt lege. Kan jo gå over i lungebetennelse. Anonymous poster hash: 2e73e...40a
Tricia Skrevet 18. august 2015 #4 Skrevet 18. august 2015 Takk for svar! Hva er raskt da? Jeg er ferdig med tett nese og vond hans. Er bare litt harkete, ingen feber, bra allmenntikstand. Men litt tungpustet. Hvor fort går dette over hvis det er snakk om vanlig forkjølelse?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå