Gå til innhold

Hvorfor heter det...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor heter det "å komme"? Er det noen her som bruker å si det når de får orgasme? (Åh, nå kommer jeg!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel, å si "åh nå ejakulerer jeg" eller "nå får jeg orgasme" blir liksomt litt kleint, teknisk og lit for objektivt. Tror heller ikke det blir no særlig verb av ordet orgasme ("åh, nå orgamser jeg!" eller gasmer som ungommen sier)

Blir litt enklere å si at man kommer da :P er jo tross alt en slags reise mot et klimaks.

Hva faen sier du da?, lurer nå jeg på haha

• Liker 1
Skrevet

vel, å si "åh nå ejakulerer jeg" eller "nå får jeg orgasme" blir liksomt litt kleint, teknisk og lit for objektivt. Tror heller ikke det blir no særlig verb av ordet orgasme ("åh, nå orgamser jeg!" eller gasmer som ungommen sier)

Blir litt enklere å si at man kommer da :P er jo tross alt en slags reise mot et klimaks.

Hva faen sier du da?, lurer nå jeg på haha

Haha! Skjønner poenget :P

Jeg bruker ikke å si så mange ord når jeg får orgasme, men det er ikke tvil på lydene at jeg får det :)

Skrevet

Du må nok dypere enn det norske ordet. Her står det noe om "to come" eller cum på engelsk :)

Anonymous poster hash: 1f04b...cc5
Gjest lipgloss
Skrevet

jeg sier at jeg kommer,ååå nå kommer jeg skriker jeg ut hihihi

Gjest Underdanie
Skrevet

Jeg stønner mer å mer, blir helt vill å kaster hodet fra side til side å skriker og høres ca sånn! Åååh jaaah nå gååår deeet for meeeg, åååh jaaah nååå kommer orgasmen. Etterpå kommer masse stønn å hyl.

Gjest Godjente
Skrevet

jeg sier at jeg kommer,ååå nå kommer jeg skriker jeg ut hihihi

Det bruker han som jeg holder på med å si også :) Eller så sier han : Åh nå spruter jeg fitta di full igjen  :fnise:

Gjest lipgloss
Skrevet

Det bruker han som jeg holder på med å si også :) Eller så sier han : Åh nå spruter jeg fitta di full igjen  :fnise:

hihi:) ja sier også åå nå spruter jeg eller ååå det går for meg,er liksom de 3 det varier mellom:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...