AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #1 Skrevet 17. august 2015 Fant denne på reddit der en dame målte pulsen mens hun hadde sex. Først hadde de 20 minutter oppvarming der de drev med oralt. Etter det så knullet de i 9 minutter. Hun begynte på toppen fram tll knærna ga etter da satt han seg på toppen og knullet henne slik at hun fikk orgasme med 123 i puls. Så kom hun en gang til med et ettersjokk. Kort og grei treningsøkt kult? Anonymous poster hash: 29b1c...bfb 1
Gjest Underdanie Skrevet 18. august 2015 #2 Skrevet 18. august 2015 Kjæresten testet dette på meg i går, prøvde å ta pulsen både når vi startet under veis når jeg nærmet meg orgasme og under selve orgasmen. Det ble litt kleint, men fikk det til. Jeg er 23 og ganske bra trent. Før. 57 Under. 91 Rett føre. 131 Orgasme. 163
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #3 Skrevet 18. august 2015 Fant denne på reddit der en dame målte pulsen mens hun hadde sex. Først hadde de 20 minutter oppvarming der de drev med oralt. Etter det så knullet de i 9 minutter. Hun begynte på toppen fram tll knærna ga etter da satt han seg på toppen og knullet henne slik at hun fikk orgasme med 123 i puls. Så kom hun en gang til med et ettersjokk. Kort og grei treningsøkt kult? Anonymous poster hash: 29b1c...bfb Hvis man har veldig mye sex og orgasmer,både ved onani og par-sex-så kan det sammenlignes med fysisk trening. Alltså-man trenger ikke å løpe x antall kilometer,man kan istede ha masse sex og orgasmer-og få samme " treningseffekt" som om man har løpt... Jeg er litt "nymfo" og har mye sex.Ofte onani eller par sex,når jeg er i forhold. Når jeg går ut en kveld på byen,og kler meg i trange klær...som godt voksen kvinne. Så får jeg stadig spørsmål fra menn,om jeg trener??? Nei,hvordan det? Du ser så veltrent ut,velfødd og stram i kroppen. Vell,jeg trener ikke noe spesielt.... Jeg bare "er sån "he he Anonymous poster hash: 444c4...264
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #4 Skrevet 18. august 2015 Da har du fritidsproblemer altså! Anonymous poster hash: 129dc...c0e
Arabella Skrevet 18. august 2015 #5 Skrevet 18. august 2015 Hvis man har veldig mye sex og orgasmer,både ved onani og par-sex-så kan det sammenlignes med fysisk trening. Alltså-man trenger ikke å løpe x antall kilometer,man kan istede ha masse sex og orgasmer-og få samme " treningseffekt" som om man har løpt... Jeg er litt "nymfo" og har mye sex.Ofte onani eller par sex,når jeg er i forhold. Når jeg går ut en kveld på byen,og kler meg i trange klær...som godt voksen kvinne. Så får jeg stadig spørsmål fra menn,om jeg trener??? Nei,hvordan det? Du ser så veltrent ut,velfødd og stram i kroppen. Vell,jeg trener ikke noe spesielt.... Jeg bare "er sån "he he Anonymous poster hash: 444c4...264 Velfødd? Jeg trodde det var det samme som fet, men du er kanskje det?
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #6 Skrevet 18. august 2015 Velfødd? Jeg trodde det var det samme som fet, men du er kanskje det? Er du dum eller sjalu? Er det mulig å se veltrent ut-og samtidig være feit? Tror ikke det. Velfødd betyr i perfekt vekt i forhold til høyde.Nå fikk du det inn med t-skje.... Anonymous poster hash: 444c4...264
Arabella Skrevet 18. august 2015 #7 Skrevet 18. august 2015 (endret) Er du dum eller sjalu? Er det mulig å se veltrent ut-og samtidig være feit? Tror ikke det. Velfødd betyr i perfekt vekt i forhold til høyde.Nå fikk du det inn med t-skje.... Anonymous poster hash: 444c4...264 Jeg er hverken dum eller sjalu. Men du derimot er uvitende om hva velfødd betyr. (Dessuten heter det teskje) Bokmålsordboka Oppslagsord Ordbokartikkel velfødd vel|fødd a2 i godt hold en v- gris Bokmålsordboka er under oppgradering. Feil kan forekomme i opprettingsperioden. Nynorskordboka Oppslagsord Ordbokartikkel velfødd vel|fødd adj., a2 i godt hold ein velfødd gris òg om person: tjukk, feit Resultat pr. side Nynorskordboka har oppdatert rettskriving i oppslagsord og bøyingar, men innhaldet elles er ikkje gjennomgått enno. Klikk på bøyingskode eller ordklasse utheva i blått for å få fram bøyingsmønster. Universitetet i Oslo i samarbeid med Språkrådet © 2010 E-post: [email protected] Endret 18. august 2015 av Arabella 2
Arabella Skrevet 18. august 2015 #8 Skrevet 18. august 2015 Vet du ikke hva du skal svare nå, AB 444c4...264 ?
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #9 Skrevet 18. august 2015 Vet du ikke hva du skal svare nå, AB 444c4...264 ? Herregud, her var det nå virkelig du som begynte å lage kvalm. TragiskAnonymous poster hash: b5ebd...d0c 2
mijaa Skrevet 18. august 2015 #10 Skrevet 18. august 2015 Kjæresten har spøkt med at vi burde gjøre det samme en gang, men tja, et pulsbelte er jo ikke akkurat rasende sexy men hadde jo vært morsomt å se!
Arabella Skrevet 18. august 2015 #11 Skrevet 18. august 2015 Herregud, her var det nå virkelig du som begynte å lage kvalm. TragiskAnonymous poster hash: b5ebd...d0c Det var det aldeles ikke! Den "velfødde" AB-en demonstrerte til fulle sin uvitenhet.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #12 Skrevet 18. august 2015 9 minutter pumping? hun har funnet en maratonsloper Anonymous poster hash: b0db8...557 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #13 Skrevet 19. august 2015 9 minutter pumping? hun har funnet en maratonsloper Anonymous poster hash: b0db8...557 9 minutter er da ikke noe å skryte av. Anonymous poster hash: e612e...794
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå