Gå til innhold

Kjøp av Torsolette


tonemerethe

Anbefalte innlegg

Finnes det noen plasser på nettet hvor en kan kjøpe torsolett og annet tilbehør til brudeklærne.

Skal gifte meg 20 juli. :):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Engel, ikke pålogget

Det gjør det sikkert, men jeg vil anbefale deg å få prøvd undertøyet jeg. Det er veldig viktig at sånt undertøy sitter skikkelig, og det er absolutt ingen garanti at den størrelsen du vanligvis bruker er den som passer best i akkurat "det" undertøyet. Var jo nettopp et inlegg her der noen måtte sy inn undertøyet for at det skulle sitte skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei på deg.

Jeg kjøpte mitt undertøy hos RanneiH. Og jeg er str 56.

Det passer perfekt. Det gjør også min søsters korsett som også Rannei skaffet, hun er str 36

Hør gjerne med henne. Hun er veldig grei.

-Trine-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jamila

Ja, prøv det før du kjøper det! Det er faktisk ganske stor forskjell på størrelser, og jeg måtte gå ned (!) 2 cup-størrelser i forhold til det jeg vanligvis bruker.

Si heller litt om hvor i landet du bor, så kan du sikkert få tips om lokale forretninger her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg bor i Trøndelag og bestilte tousolette hos Christiane i Oslo,-sendte det i posten. Det var ikke noe problem å få sendt tilbake for å bytte i annen størrelse. Kostet 990

Ellers kan du prøve www.felicitycharm.com de har kjempe mye fint som og kan byttes om du trenger det.

Annet bryllupsutstyr kan du gå inn på www.bryllupsewb.no der selger de masse. Ebay.com selger også mye utstyr. Ranneih

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...