Gjest Sportyy Skrevet 17. august 2015 #1 Skrevet 17. august 2015 Hei. Jeg er en 17 år gammel gutt som har hatt sex med ei jente på 23 år i noen veke. Jeg har ikke brukt kondom men ho går på p-piller. I di siste dagene har ho ikke orket så mye. Vi skulle egentlig møtes i helga men hu var dårlig. Ho har følt seg kvalm og uvel di siste dagene. Kan ho være gravid eller begynner ho å gå lei meg? Vi går begge på skole, men ho orket ikke i dag. Ho er ikke i snakke humør så eg får ikke vite så mye.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #2 Skrevet 17. august 2015 Det kan hun være. Lekse til deg: Når du har sex med andre, husk kondom. Ellers blir det småtroll. Anonymous poster hash: 39add...723 10
Gjest Sportyy Skrevet 17. august 2015 #3 Skrevet 17. august 2015 Ja dumt av meg. Hun brukte p-piller men skulle brukt kondom og.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #4 Skrevet 17. august 2015 Ja dumt av meg. Hun brukte p-piller men skulle brukt kondom og. ALDRI stol på at jenta tar p-piller som hun skal. Hvis du vet helt sikkert at du ikke vil ha barn med den jenta akkurat der og da, så må du bruke kondom. Det er haugevis av muligheter for at p-piller skal svikte. Om hun feks. har diare en dag, så kan p-pillen komme ut for fort uten å rekke og virke. Da må hun egentlig ta en ny, men det er de færreste jenter som vet dette. Jenter kan også bli gravide på p-piller med korrekt bruk, det er ditt ansvar å sørge for din egen prevensjon om du ikke vil ha barn. Anonymous poster hash: 14932...cd6 3
Gjest Overrasket Skrevet 17. august 2015 #5 Skrevet 17. august 2015 Jeg tror hun kanskje er litt "opptatt", jeg.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #6 Skrevet 17. august 2015 Ja dumt av meg. Hun brukte p-piller men skulle brukt kondom og. Stol aldri på at ei jente/ dame bruker p-piller. Vil du ikke ha barn, så bruker du kondom. Anonymous poster hash: 29c54...01e 1
peppermyntete Skrevet 17. august 2015 #7 Skrevet 17. august 2015 Hun kan det ja, bruk kondom neste gang! Både med tanke på uønsket graviditet og beskyttelse mot kjønnssykdommer. Sannsynligvis er hun lei av deg eller vil ha en pause fra deg, men du kan jo spørre henne om hun er gravid hvis du er usikker. 1
skreppamedleppa Skrevet 17. august 2015 #8 Skrevet 17. august 2015 Dette med kondom ser jeg du har fått beskjed om i tråden og tro du meg omtrent hver kvinne som kommer til å svare deg kommer til nevne det, derfor skal ikke jeg mase mer om akkurat den. Jeg skjønner at tenkende dine går til katastrofe tanker, og hva viss om atte, men jeg kan mene at det er litt tøysete når jenter/kvinner overtenker og overdramatiserer noe som ennda ikke er sikkert eller har skjedd og det er like tøysete når gutter/menn gjør det. Ja det kan være hun er gravid, i så tilfelle tar dere det sammen hvis det skulle være tilfellet, kommunikasjon er viktig; snakk sammen. Ja det kan være at hun ikke vil se deg mer, ha en pause, i så tilfelle så bør du gi hennes litt tid og rom men jeg forstår deg godt at det er frustrerende at hun da ikke sier det rett ut. Eller rett og slett at hun er kvalm, sliten dårlig av helt naturlige grunner. Selv har jeg hatt omgangssyke i helgen, vet at andre på jobb og i byn også har hatt det. Det jeg mener er at av og til er 2+2 "bare" 4, dette vet nok hun bedre enn oss andre som bare kan gjette oss til et svar. Så prøv å snakk med henne, det er hun som sitter på fasiten Lykke til. 1
Gjest O.G. Skrevet 17. august 2015 #9 Skrevet 17. august 2015 For ei sprengt fittekjerring som har pult en mindreårig.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #10 Skrevet 17. august 2015 Kan være at hun er gravid, faktisk bare er uvel, eller har gått lei. Men om det er snakk om graviditet så får du vel vite før eller siden, ikke så mye å gjøre med det før hun evt. oppdager at mensturasjon mangler. Du er sikkert lei av å lese det innen nå; men bruk ALLTID kondom, slik at du har kontrollen over dine egne svømmere:) Anonymous poster hash: 1af59...8ff
Gjest lipgloss Skrevet 17. august 2015 #11 Skrevet 17. august 2015 hun har nok bare gått lei:( men bruk komdom gutt,du kan få mye rart uten
Gjest Sportyy Skrevet 17. august 2015 #12 Skrevet 17. august 2015 Håpe ikke ho går lei men det kan vel ingen styre.
Gjest Sportyy Skrevet 19. august 2015 #13 Skrevet 19. august 2015 Ho er ikke gravid Graviditetstesten sa nei. Ikke er ho lei meg. Så ho var bare sjuk i noen dager. Nå kan jeg puste lettet ut. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå