AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #1 Skrevet 17. august 2015 Jeg har så sinnsykt lyst til å slikke meg selv. Men er absolutt ikke myk nok til det. Har sett noen filmer på nett om jenter som gjør det, og det ser så sykt deilig ut. Tenk hvor deilig det må være og bare kunne slikke seg selv hvis man var kåt og alene!Anonymous poster hash: 3c1b0...cd0 2
Uredd Skrevet 17. august 2015 #2 Skrevet 17. august 2015 Jeg har så sinnsykt lyst til å slikke meg selv. Men er absolutt ikke myk nok til det. Har sett noen filmer på nett om jenter som gjør det, og det ser så sykt deilig ut. Tenk hvor deilig det må være og bare kunne slikke seg selv hvis man var kåt og alene!Anonymous poster hash: 3c1b0...cd0 Ja, jenter er heldige sånn. Menn får en fryktelig vanskelig avgjørelse å ta på slutten... 2
Gjest i am who i am Skrevet 17. august 2015 #3 Skrevet 17. august 2015 Ja, jenter er heldige sånn. Menn får en fryktelig vanskelig avgjørelse å ta på slutten... Oh yes
Trøndermann Skrevet 17. august 2015 #4 Skrevet 17. august 2015 Jeg har så sinnsykt lyst til å slikke meg selv. Men er absolutt ikke myk nok til det. Har sett noen filmer på nett om jenter som gjør det, og det ser så sykt deilig ut. Tenk hvor deilig det må være og bare kunne slikke seg selv hvis man var kåt og alene!Anonymous poster hash: 3c1b0...cd0 Skjønner deg godt jeg...Å slikke er jo noe av det herligste som finnes !!
Viktualia Skrevet 17. august 2015 #5 Skrevet 17. august 2015 Ja, jenter er heldige sånn. Menn får en fryktelig vanskelig avgjørelse å ta på slutten... Altså, du har kjeften full av din egen penis, og det er på -slutten- det tas en avgørelse? 1
Uredd Skrevet 17. august 2015 #6 Skrevet 17. august 2015 (endret) Altså, du har kjeften full av din egen penis, og det er på -slutten- det tas en avgørelse? Yup. Mye verre å både ta pikken OG spruten... Hvis man ikke elsker seg selv så høyt at man gurgler og svelger også da... Kanskje en tanke for narsissistene..? Edit: Dette handler jo kun om perspektiv også da. Samtidig som men har munnen full av egen penis, har man jo også en deilig munn på egen pikk... Endret 17. august 2015 av Uredd 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #7 Skrevet 17. august 2015 Yup. Mye verre å både ta pikken OG spruten... Hvis man ikke elsker seg selv så høyt at man gurgler og svelger også da... Kanskje en tanke for narsissistene..? Edit: Dette handler jo kun om perspektiv også da. Samtidig som men har munnen full av egen penis, har man jo også en deilig munn på egen pikk... mindre ræl med rengjøring da. Anonymous poster hash: 7e263...0fb
Stålmannen Skrevet 17. august 2015 #8 Skrevet 17. august 2015 uansett om du er myk nok til å få det til så blir det ikke rare opplevelsen. Sett bortifra det psykologiske, så funker det ikke helt med tanke på at du selv vet hva du har sendt av nervesignaler til tunga osv. Akkurat som hvis du prøver å kile deg selv, det funker også ganske dårlig av samme grunn Er vel også derfor noen har prøvd trikset med å sitte på hånda til man mister følelsen i den før man runker ("the stranger" kalles det vel) haha
Gjest lipgloss Skrevet 17. august 2015 #9 Skrevet 17. august 2015 Yup. Mye verre å både ta pikken OG spruten... Hvis man ikke elsker seg selv så høyt at man gurgler og svelger også da... Kanskje en tanke for narsissistene..? Edit: Dette handler jo kun om perspektiv også da. Samtidig som men har munnen full av egen penis, har man jo også en deilig munn på egen pikk... jeg har tatt spruten mange ganger:) er vel ikke narsisit av den grunn,gjør det når jeg er extra kåt og syns smaken er deilig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå