AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #1 Skrevet 17. august 2015 Jeg har vært sammen med min kjære i 21 år. Jeg elsker henne, men sexlivet vårt blir kjedeligere og kjedligere. Før var det forskjellige stillinger, oral sex. Nå er det misjonærstilling 4 ganger i året. Har snakket om det, men ingenting skjer. Er veldig glad i henne, men vurderer sterkt å kjøpe de tjenestene jeg savner.Anonymous poster hash: 610f8...ee1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #2 Skrevet 17. august 2015 Føler med deg. Sex fire ganger i året i misjonærstillingen er ikke holdbart Anonymous poster hash: c30b7...389
peppermyntete Skrevet 17. august 2015 #3 Skrevet 17. august 2015 Jeg tror jeg hadde prøvd å snakke med henne igjen, og virkelig få henne til å forstå at det mangelfulle sexlivet snart gjør at du oppsøker prostituert. Hun bør i alle fall få en siste sjanse, så kan dere heller slå opp enn at hun potensielt skal bli utsatt for kjønnssykdommer du kan dra med deg. 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #4 Skrevet 17. august 2015 Jeg synes at du skal være like ærlig med henne som du er her. Si det som det er, at du tenker på å kjøpe det du savner. Egentlig vet hun også at det ikke er nok for de fleste. Anonymous poster hash: 9849c...1be
Ulla Ullsokk Skrevet 17. august 2015 #5 Skrevet 17. august 2015 Hvorfor vurderer du ikke heller å gå fra henne? Er du redd for å være alene? 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #6 Skrevet 17. august 2015 Her må det snakkes. SÅ lite sex går ikke ann å leve på!. Anonymous poster hash: b8428...fd5
Crobern Skrevet 17. august 2015 #7 Skrevet 17. august 2015 Men å si at du vil kjøpe sånne tjenester tror jeg ikke hjelper. Det ville ihvertfall vært turn off her. Om vi hadde lite sex fra før av, så hadde det ikke blitt mer om han snakket om å kjøpe sex av andre. Du burde ta det opp med henne igjen. Spør hva hun vil ha. Hun er nok ikke fornøyd med sex 4 ganger i året hun heller.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #8 Skrevet 17. august 2015 Hvorfor vurderer du ikke heller å gå fra henne? Er du redd for å være alene? Nei er ikke redd for å være alene. Jeg er veldig glad i henne. Samt at det betyr mye for meg å ha daglig kontakt med ungene. Anonymous poster hash: 610f8...ee1
Gjest Mythic Skrevet 17. august 2015 #9 Skrevet 17. august 2015 Kjedelig sexliv? Dere har jo et ikke-eksisterende sexliv. Har dere prøvd familieterapi? Så lenge dere allerede har prøvd å snakke om det uten resultat, tenker jeg at dere trenger litt hjelp utenfra.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #10 Skrevet 17. august 2015 Snakkes??? Drit da i den der snakkingen, klin henne oppetter veggen og TA henne. Fortell hvor hot hun er og vis lidenskap. Du aner ikke hvor mange det er av oss kvinner som har vært sammen med menn i årevis, og det eneste som kommer ut av det er sex fire ganger i året (ev månenden;-)) I misjonæren eller skje når man halvsover. De mumler noe om mer sex, og surmuler, men har lite erobrende hingstefakter på gang. Når lidenskapen har vært der, så kan den vekkes igjen, men litt grafsing under dynen når man har falt utmattet i søvn er ingen høydare. Men søndagsmorgener, torsdagsettermiddager, i dusjen på en fredag... Ser du tegningen? Det er sexy å bli begjært og erobret. Sutring er ikke like hot. Anonymous poster hash: 06d18...0ce 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #11 Skrevet 18. august 2015 Snakkes??? Drit da i den der snakkingen, klin henne oppetter veggen og TA henne. Fortell hvor hot hun er og vis lidenskap. Du aner ikke hvor mange det er av oss kvinner som har vært sammen med menn i årevis, og det eneste som kommer ut av det er sex fire ganger i året (ev månenden;-)) I misjonæren eller skje når man halvsover. De mumler noe om mer sex, og surmuler, men har lite erobrende hingstefakter på gang. Når lidenskapen har vært der, så kan den vekkes igjen, men litt grafsing under dynen når man har falt utmattet i søvn er ingen høydare. Men søndagsmorgener, torsdagsettermiddager, i dusjen på en fredag... Ser du tegningen? Det er sexy å bli begjært og erobret. Sutring er ikke like hot.Anonymous poster hash: 06d18...0ce På lørdag kom jeg ut av dusjen, hun sto foran speilet. Jeg gikk bak henne og sa, så utrolig sexy rompe du fikk i den shortsen... Jeg sa vi rekker en kjapp en. Hun svarte, med huset fult av unger. Ungene våre begge i tenårene, satt og så på tv. Vaskemaskiner gikk. Kunne låst og kjørt på... Men neida. Føler meg kastrert. Dritt lei situasjonen. Vi reiser snart alene til syden. Blir spennende å se hva som skjer der... Ikke veldig optimistiskAnonymous poster hash: 610f8...ee1 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #12 Skrevet 18. august 2015 Det er kjedelig når det kommer til et slikt punkt. Men masing og prating om sex gjør sjelden susen. Jeg er kvinne selv og har hatt et dårlig sexliv med en eks - prating gjorde det bare verre for hans del (var han som ikke ville ha sex etter graviditeten min etc.) Prøv å tenn henne, prøv å gi henne tilbake lysten på sex. Stell deg litt utover det vanlige, vis at du bryr deg om hva hun syntes om deg. Kjøp inn noen nye boksere du ser bra ut i, gjør en liten innsats. I hverdagen viser du at du legger ekstra merke til henne, gi henne komplimenter som er bittelitt på kanten. Ikke bare kommenter rumpe/pupper/lår, kommenter andre vesentlige ting også. Prøv å gi henne et selvtillitsboost over en lengre periode. Vis henne at du tenner på henne. Legg deg bak henne i senga og la henne kjenne at du har ereksjon. Dusj sammen og beføl henne - vask henne. "Tilfeldig" beføl henne på puppene, rumpe etc. når du går forbi henne. Bare vis henne at du er der og at du er kåt! Og når dere først har sex. Hold dere langt unna misjonær - det er i tillegg den minst følsomme stillingen for de fleste kvinner. Ikke bare hopp rett på sex - la henne rekke å bli kåt først. Beføl henne, fingre, slikke. Bruk tid på sexen og tid på at hun skal få nytelse, ikke bare gi nytelse til deg selv. Hun hadde sikkert vært litt ekstra villig til å gi deg sex en dag hvor du gjorde en ekstra innsats i hjemmet/med barna også. Prøv å gi litt ekstra av deg selv, så vil hun gjøre det også. Hvis du legger litt innsats i det og prøver de forskjellige tingene jeg skrev her, skal jeg love deg at det blir 10 ganger bedre. Du skal selvfølgelig ikke holde på i det uendelige med at kun du gir henne oppmerksomhet, men etterhvert vil det falle naturlig fra begges side. Anonymous poster hash: 1d355...158
Dame86 Skrevet 18. august 2015 #13 Skrevet 18. august 2015 Å ha sex med partneren sin burde ikke være så sjelden eller krevende at det kjennes ut som man har vunnet joker nord. Hvis en part i forholdet har behov for sex og nærhet, og den andre er fornøyd uten. Må faktisk kommunikasjon på banen. Og om det blir opplevd som mas, hva så? Hun har en mann som nå er så desperat at han ønsker å gå utenom forholdet for å få kjøpt det han savner. Hvis hun da ikke tåler hans krav om samtale og en tilslutt en løsning, så har hun valgt bort mannen sin. Det burde ikke være slik at mannen må stå på pinne i sexy undertøy med hodet i vaskebøtta for å øke sjansen for intimitet med partneren sin. Han må bidra, ja, men hun må bidra med kommunikasjon og imøtekommenhet hun også. Tror mange glemmer at sex også for mannen, handler om nærhet, tilhørighet, bekreftelse og minneverdige øyeblikk med partneren. Og det er gevinst i dette for begge. Du burde såklart ikke oppsøke en prostituert. Men når problemet har gått så langt, skylder du dere begge å sørge for at hun forstår alvoret! Kanskje har hun noen konkrete ønsker om du får henne på talefot, og om hun forstår at dette er alvorlig for deg!
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #14 Skrevet 18. august 2015 Kanskje du rett og slett burde vise henne denne tråden? Av og til må man rive rønna skikkelig ned før man kan begynne å bygge opp igjen. Anonymous poster hash: 06d18...0ce
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå