Gjest Tabby Skrevet 14. september 2004 #21 Skrevet 14. september 2004 De har sikkert blitt instruert i hva de skal si når de går inn...
lillen Skrevet 14. september 2004 #22 Skrevet 14. september 2004 Det er et eller annet ved henne som jeg ikke liker, men er litt usikker på hva... Kanskje det er måten hun snakker på. Flau på vegne av han designer-fyren sitt brille-valg Flau over måten de spurte om hun ville gifte seg, og flau over måten hun sa ja. Der hadde fnising faktisk passet inn! Men i stedet sier de det helt alvorlig, og hun svarer et surt ja! Men underholdning nok til at jeg kommer til å følge med
pusla Skrevet 14. september 2004 #23 Skrevet 14. september 2004 Tror ikke jeg orker en sesong til med dette, jeg. Fikk fnatt av nesten alt, særlig dette "vil du gifte deg med meg"-spørsmålet de visstnok skal komme med denne gangen. Jenta er hundre ganger bedre enn hun forrige synes jeg da, men synes det var skikkelig kjedelig.
Olse Skrevet 15. september 2004 #24 Skrevet 15. september 2004 Litt mer spesielt denne gangen for min del. Gikk nemlig på skolen i lag med bruden, så jeg kjenner henne litt. Trivelig jente.
Gjest gjest1 Skrevet 15. september 2004 #25 Skrevet 15. september 2004 noen som har lyst til å lufte sine meninger om psykolog-maia? (har ikke tv3 og er nysgjerrig) Professorene mine skammer seg..
ivanka Skrevet 15. september 2004 #26 Skrevet 15. september 2004 Professorene mine skammer seg.. noen lurte, og det er ikke det at jeg kjenner henne personlig på noen måte. har ikke så veldig lyst til å avsløre hva slags 'forhold' jeg har til denne personen, av anonymitetsårsaker.
Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2004 #27 Skrevet 15. september 2004 Jeg benket meg spent i sofaen for å se første episode, og nå kan jeg si at det kan godt hende det blir med den ene episoden. Jeg syntes det hele var ganske så pinlig. Jenta er sikkert ok hun, og frierne og, men konseptet blir litt for dumt. Og det sier jeg som faktisk likte forrige runde. Men da holdt jeg på med bryllupsforberedelser selv, så da ble jeg kanskje ekstra hekta. Ekspertpanelet var veeeldig pinlig. Hva gjør en astrolog der??? Og hvorfor i all verden må gutta spørre om hun vil gifte seg med ham? Hun må jo svare ja, men ...uff jeg finner ikke ord.
MiniMjau Skrevet 23. september 2004 #28 Skrevet 23. september 2004 Noen som såg forrige gang? Hva het han flyvertinne-gutten?
Charmina Skrevet 23. september 2004 #29 Skrevet 23. september 2004 Synes ikke noe om dette konseptet..og det såkalte ekspertpanelet er jo til å av! Hærre min hatt :oops: Kommer nok ikke til å benke meg foran tv`n for å se dette nei! Klems Charmina 49 dager til termin
nat26 Skrevet 23. september 2004 #30 Skrevet 23. september 2004 Synes hun bare fnisa hele tiden jeg. :enig_animasjon:
nat26 Skrevet 23. september 2004 #31 Skrevet 23. september 2004 Og det panelet gitt:)Sjekkekspert liksom lurer på hvordan han fikk den tittelen
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2004 #32 Skrevet 24. september 2004 Han fikk titelen "sjekkeekspert" ved å skrive en roman om sjekking og puling... I rest my case.
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2004 #33 Skrevet 25. september 2004 Professorene mine skammer seg.. Og jeg skammer meg. Ikke god reklame for oss kommende psykologer...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå