Gå til innhold

Er dette farlig? Ingen mens!?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sist jeg hadde ordentlig mens var slutten av juni. Jeg hadde blod i utfloden fra 17 juni, dette varte noen dager, og mensen startet rundt 4 dager etter, altså 22 juni. Ettersom jeg skulle i bryllup i Italia var jeg så bestemt på at jeg ikke ville gå rundt i penkjole med mensen (jeg tåler ikke tamponger, så for meg er dette ekstra kjipt). Jeg kontaktet lege samt sjekket på nett om det var mulig å ta Primolut N etter påbegynt mens, dette skulle ikke være noe problem, eneste var at det var ikke sikkert det gikk.

23 juni fikk jeg resept av legen, og jeg tok 3 piller, dagen etter 24, fløy vi ned til italia. Bryllupet var 26-27 juni, og 28 juni fløy vi hjem til Norge. Det var 27 juni jeg sluttet å ta Primolut N.  30 juni fikk jeg mensen ifølge av primolut N, men nå har jeg ikke hatt mensen siden da. Jeg har tatt flere gravidtester, men alle viser negativt. Er dette farlig?

Kan jeg ha påbegynt evig problemer for meg og mensen, evt fertilitetsproblemer? Er litt redd nå for å ikke få tilbake mensen. Så klart lært leksen min for å leke med hormoner =/ Håper noen vet noe. Skal til legen, men ikke fått time før torsdag =(

Anonymous poster hash: 0cdda...e33
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Primolut kan klusse til syklusen en stund så det er ikke farlig. 

Skrevet

Primolut kan klusse til syklusen så lenge som seks måneder senere, så det er helt normalt at mensen er litt på styr fremover. Det er tross alt en ganske heavy dose med hormoner du har dyttet i deg ;)

Vær nøye med prevensjon frem til mensen virker å komme seg på riktig spor igjen, og kryss fingrene for at det går over relativt raskt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...