AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #1 Skrevet 16. august 2015 Hei! På mandag (10.08) hadde jeg ubeskyttet sex. Han hoppet av i svingen, men var litt for sein, så for sikkerhetsskyld tok jeg en angrepille tirsdag (11.08). Onsdag (12.08) var jeg hos fastlegen og fikk resept på p-piller, og fikk beskjed om å starte på dem første dag av mens. Jeg har fast sex med han jeg hadde ubeskyttet samleie med og er ganske gira på å få begynt på pillene. Søndag (16.08) fikk jeg blødning. Regner egentlig med at det er bortfallsblødning, men har lest om dem som har fått fast menssyklus utfra denne blødningen osv, og lurer på om det vil være helt feil av meg å starte på pillene imorgen. Jeg burde selvsagt snakt med fastlegen om dette, men litt seint nå. Det er vel uansett ikke farlig å starte mitt i syklusen? (Estimert mens om 10 dager). Men angrepillen inneholder jo ganske mange hormoner og er vel ikke helt utav kroppen enda? Hvis jeg ikke begynner nå risikerer jeg jo å måtte vente i 1 mnd til. ..Anonymous poster hash: 14b7b...098
tørkestativ Skrevet 16. august 2015 #2 Skrevet 16. august 2015 Du kan starte på ppiller midt i syklusen. Forskjellen er bare at det tar 8 dager før du er sikker så bruk kondom frem til da. Om det er "farlig" med tanke på angrepilla du tok, det vet jeg ikke.. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå