AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #1 Skrevet 16. august 2015 hei, sliter en del med fet type kvisete hud. det er mest fremtredende på morgenen og gjerne også om kveldene. selv om jeg skyller på med rent, lunkent vann tar det ikke lange tiden før dråpene pipler frem igjen. Av ting jeg har forsøkt er en ultradrøy hudkrem for fet type, samt camille te før jeg legger meg på kveldene. Ingenting ser ut til å funke så langt. trenger hjelp. Anonymous poster hash: e4651...2b7
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #2 Skrevet 16. august 2015 Hei! har du prøvd rens før? Om du har apotek så kan du gå til dem og forklare din situasjon, de er villig til å gi deg gratis prøveprodukter på forskjellig rens(eller produkter generelt) som kan være spesielt beregnet for fet hud. Verdt å prøve, og jeg selv fant mitt favorittprodukt ved hjelp av en gratis prøvetest på en rens. Anonymous poster hash: 78daf...cde
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #3 Skrevet 17. august 2015 Nei, det har jeg ikke prøvd. Var det verdt det? Anonymous poster hash: e4651...2b7
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #4 Skrevet 17. august 2015 Det var det! Jeg fikk La roche posay effaclar rensegel og fikk en prøvepakke med duo (er i samme serie som effaclar) som skulle påføres på kvisene. Virket effektivt! en på grunn av at jeg hadde noen harde kviser som knapt ville vekk så måtte jeg bruke det en periode for å få de vekk. Men nå som jeg er over den "harde" perioden så bruker jeg rensegelen dems hver dag og det holder huden nærmest kvisefri hos meg! Anbefaler virkelig produktene også, men nå har vi alle forskjellig hud så jeg anbefaler bare å gå til apoteket og spørre om du kan få noen prøver av dem på diverse rens/kvisebehandling. Anonymous poster hash: 78daf...cde
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå