Gå til innhold

Dårlig matlyst + svimmelhet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt dårlig matlyst ganske lenge nå, ca. siden april. Jeg har prøvd å passe på å få i meg noe mat, for tidligere har jeg havnet inn i et dårlig mønster der jeg etterhvert lar være å spise med vilje. Men ofte glemmer jeg å spise, og når jeg først spiser så er det ofte mat uten mye næring. Jeg må bare spise det jeg får lyst på, for alt er bedre enn ingenting, men det blir nok ikke tilstrekkelig med mat. Det går i toast, kanelknekkebrød med hvitost og godteri. Jeg har gått ned noe i vekt, men ikke mye fordi det jeg får i meg ikke er så sunt. Jeg begynner nå å føle meg konstant slapp og svimmel og har veldig lite energi. Jeg har begynt å jogge i sommer, men merker at jeg blir veldig svimmel iløpet av joggeturen. Det jeg lurer på er om noen har tips til noe enkelt å spise som har mye næring i seg, så jeg slipper å føle meg så slapp og svimmel, og om noen har opplevd det samme og har fått påvist lave verdier av jern eller vitaminer. Dette ble rotete skrevet siden jeg har vanskelig for å konsentrere meg.

Anonymous poster hash: da6e4...2c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...