AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #1 Skrevet 16. august 2015 Kan jeg bytte klær fra HM i en annen butikk enn de er kjøpt i? Anonymous poster hash: 403a8...eff
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #3 Skrevet 16. august 2015 Hvis de vil yte den ekstra servicen så. Det du har kjøpt over disk har du ingen bytterett på. Men de aller fleste butikker yter den ekstra servicen på åpent kjøp i 30 dager Vær ydmyk og spør pent, så kommer du langt Anonymous poster hash: 580f5...924
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #4 Skrevet 16. august 2015 Jada, det går helt fint:) HM har åpent kjøp i 30 dager:) Anonymous poster hash: 34b9e...8fa
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #5 Skrevet 16. august 2015 Den ene toppen har en flekk/feil i fargingen midt på, så den kan de da ikke nekte meg å bytte. Den andre er for trang. Men det er åpent kjøp, ja, så da tar jeg de med på jobben i morgen og bytter dem på Storsenteret. Takk! Anonymous poster hash: 403a8...eff
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #6 Skrevet 23. august 2015 Hvis de vil yte den ekstra servicen så. Det du har kjøpt over disk har du ingen bytterett på. Men de aller fleste butikker yter den ekstra servicen på åpent kjøp i 30 dager Vær ydmyk og spør pent, så kommer du langtAnonymous poster hash: 580f5...924 Hvis det står på kvitteringen at det er 30 dagers åpent kjøp, så har man selvfølgelig RETT til å få returnert varen, for det er fullt tillat å gjøre avtaler som er gunstigere for forbrukeren enn det som står i lovverket.Anonymous poster hash: 7dd0e...150
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #7 Skrevet 24. august 2015 Hvis de vil yte den ekstra servicen så. Det du har kjøpt over disk har du ingen bytterett på. Men de aller fleste butikker yter den ekstra servicen på åpent kjøp i 30 dager Vær ydmyk og spør pent, så kommer du langtAnonymous poster hash: 580f5...924 Det stemmer at de fleste butikker yter service med åpent kjøp. Mende fleste har ikke åpent kjøp i 30 dager. Fler og fler butikker har kortet ned dagene de siste årene. Er ikke så altfor lenge siden at HM faktisk økte til 30 dager igjen etter å ha hatt kun 10 dager en lengre periode.Anonymous poster hash: 87eea...548
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #8 Skrevet 24. august 2015 Jeg skulle det en gang; var på kveldsshopping på et senter som stengte 20, kjøpte en cardigan jeg trengte til en dåp neste morgen. Skulle videre til neste senter, som stengte 21, og så at cardiganen hadde raknet etter der alarmen var. Så stakk innom HM på senteret, klokken var vel ti på 20. Dama i kassa vrir på seg og "ehh... veeeel" og er veldig skeptisk. "Det blir så mye styyyyr for oss når den ikke er kjøpt her". Jeg sier at jeg gjerne skulle dratt tilbake, men jeg rekker ikke, for de stenger nå. "Ja... ja greiiiit da....". Spør om hvor jeg finner cardiganene, hun peker med håndflaten ut mot butikken mens hun trekker på skuldra... SÅ; selv om det står at det står at de har 30 dagers åpent kjøp, gjelder det visst bare i samme butikk, ellers blir det styr. Anonymous poster hash: 49dd3...69b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå