Gå til innhold

Arbeidstider

Fremhevede innlegg

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet (endret)

Jeg bor i en middels stor by på vestlandet. Har egentlig ikke tenkt noe over at de åpner ekstra tidlig jeg altså? :fnise: Men så er det den eneste barnehagen vi har erfaring med da, så...

Bhg vår går i, åpner 6.30 ;)

Jeg bor i liten by på vestlandet, her åpner også de fleste barnehagene 6.45 eller 7. Mange her som må pendle(+/- 1 time), så de er nok fleksible for deres skyld

Anonymous poster hash: ffb62...238

Nesten alle barnehager her åpner 6:45 eller 7, har sikkert mye med behov/etterspørsel i området å gjøre. Vår er åpen 6:45-17:15. En familiebarnehage i nærheten er eneste jeg vet åpner senere, 7:30-16:00.

Anonymous poster hash: 8da73...140

Kanskje jeg må flytte ut av Oslo for å få litt bedre barnehagetider (nå så pendler jeg 45 minutter til jobb)!  :fnise: Var litt overraskende, aldri hørt om noen barnehager som har vært åpne andre tider og jeg jobbet for ett vikarbyrå ett år i haugevis av barnehager. Måtte jo inn på sidene til Oslo kommune og sjekke nå. Var noen få i bydelen som åpnet syv, og må si at jeg sitte der, var litt overrasket.  :fnise:  :laugh: Men samtidig ganske lykkelig for det var en god del som hadde åpent fra 07.45 - 16.30/16.45 og da hadde jeg vært skikkelig screwed på jobben!  :fnise: Men det er sikkert som sagt, at det er vell ikke så stor etterspørsel etter det her, folk løser det og får dagene til å gå opp! 

Endret av Steve Rogers

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...