Gjest Wanda Maximoff Skrevet 16. august 2015 #21 Skrevet 16. august 2015 (endret) Jeg bor i en middels stor by på vestlandet. Har egentlig ikke tenkt noe over at de åpner ekstra tidlig jeg altså? Men så er det den eneste barnehagen vi har erfaring med da, så... Bhg vår går i, åpner 6.30 Jeg bor i liten by på vestlandet, her åpner også de fleste barnehagene 6.45 eller 7. Mange her som må pendle(+/- 1 time), så de er nok fleksible for deres skyld Anonymous poster hash: ffb62...238 Nesten alle barnehager her åpner 6:45 eller 7, har sikkert mye med behov/etterspørsel i området å gjøre. Vår er åpen 6:45-17:15. En familiebarnehage i nærheten er eneste jeg vet åpner senere, 7:30-16:00.Anonymous poster hash: 8da73...140 Kanskje jeg må flytte ut av Oslo for å få litt bedre barnehagetider (nå så pendler jeg 45 minutter til jobb)! Var litt overraskende, aldri hørt om noen barnehager som har vært åpne andre tider og jeg jobbet for ett vikarbyrå ett år i haugevis av barnehager. Måtte jo inn på sidene til Oslo kommune og sjekke nå. Var noen få i bydelen som åpnet syv, og må si at jeg sitte der, var litt overrasket. Men samtidig ganske lykkelig for det var en god del som hadde åpent fra 07.45 - 16.30/16.45 og da hadde jeg vært skikkelig screwed på jobben! Men det er sikkert som sagt, at det er vell ikke så stor etterspørsel etter det her, folk løser det og får dagene til å gå opp! Endret 16. august 2015 av Steve Rogers
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå