AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #1 Skrevet 15. august 2015 Har du og din partner sex med lyset av eller på? Og hvorfor velger dere å ha lyset av? Anonymous poster hash: 93b0f...875
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #2 Skrevet 15. august 2015 På ved vanlig sex - av ved ekstra romantisk sex Da er sansene mye sterkere og man kan slå seg helt løs uten å være redd for å tenke på at man ser teit ut. Anonymous poster hash: 8a1a4...e0d
peppermyntete Skrevet 15. august 2015 #3 Skrevet 15. august 2015 En mellomting. Trives ikke i flombelysning men det trenger ikke være bekmørkt heller 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #4 Skrevet 15. august 2015 Vi pleier å slå av hovedlyset på soverommet, og ha på en nattbordslampe. Er vi andre steder enn soverommet så er lyset på som regel. Anonymous poster hash: 5b99b...3ec 1
Gjest makar Skrevet 16. august 2015 #5 Skrevet 16. august 2015 Av på soverommet, på i stua og på badet
OleTho Skrevet 16. august 2015 #6 Skrevet 16. august 2015 Det varierer, har gjerne lyset på så eg kan se på henne når vi har oss, men blit fryktelig kåt av det. Hvis eg vil holde lengst mulig er det best om lyset er av 1
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 16. august 2015 #7 Skrevet 16. august 2015 Tenker aldri over det Er vi igang så er det ikke slik at jeg avbryter for å skru av eller på lyset
Example Skrevet 16. august 2015 #8 Skrevet 16. august 2015 Liker å ha litt lys på, hjerne en svakt lys. Hatt mye sex i bekmørket også, men liker å se henne når vi har sex 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #9 Skrevet 16. august 2015 Hvis lyset allerede er på, så forblir det på. Hvis lyset allerede er av, så forblir det som regel av. Som oftest er lyset allerede på. Vi liker å kunne se hverandre, og det er lettere å finne glidemidler og eventuelle leketøy. Men å ha lyset av en gang innimellom er spennende, det også. Det skjerper de andre sansene litt. Anonymous poster hash: 763d7...925
Drømmern Skrevet 16. august 2015 #10 Skrevet 16. august 2015 Hos meg er det på fordi det lysbryteren er på utsiden av rommet og vi ikke gidder gå å skru det av. Hos han er lyset av, men det er ikke bekmørkt pga vinduet.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #11 Skrevet 16. august 2015 Ts her. Takk for mange gode svar. Litt av grunnen til at jeg spør er fordi samboer og jeg hadde det lyst før når vi hadde sex. Men nå vil han helst ha det mørkt. Vi har jo fått barn så jeg kan jo si at jeg veier noen kg mer nå enn før, og det gjør vel samboer og. Men det virker som at han er konfertabel med egen kropp siden han sprader rundt naken. Jeg lurer bare på om han kanskje ikke vil se meg nå vi har sex? Kan det være grunnen tro? Nå må jeg si at jeg ikke er overvektig men kunne sikkert strammet opp litt. Selv om jeg ikke ser så fryktelig ille ut.Anonymous poster hash: 93b0f...875
Havbris Skrevet 16. august 2015 #12 Skrevet 16. august 2015 Lyset er av eller på, avhengig av settingen. Utendørs er det som regel veldig lyst!
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 16. august 2015 #13 Skrevet 16. august 2015 Ingen her vet hva grunnen er. Det lureste er nok å spørre samboeren din om hvorfor det har blitt slik 1
Gjest HarryDotter Skrevet 17. august 2015 #16 Skrevet 17. august 2015 En mellomting. Trives ikke i flombelysning men det trenger ikke være bekmørkt heller Jeg har kjøpt inn flere sånne arbeidslamper som jeg liker å ha på jeg Neeeida...jeg liker egentlig begge deler, men foretrekker egentlig litt lys på, da jeg elsker å se hele henne....føler jeg mister littegran ved å ikke kunne se ansiktet hennes. Må få med mest mulig visuellt for å få max ut av det. På den annen side er det litt mystisk og sansevekkende å ha sex med veldig dempet lys også.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #17 Skrevet 17. august 2015 Har dempet belysning. Liker å se hva jeg driver med, altså må det være lys på. Men flombelysning er fort litt uromantisk og lite flatterende. Synes det er greit med en nattbordslampe. Anonymous poster hash: a1711...e09
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #20 Skrevet 17. august 2015 dempet er best. men når man først holder på så er det ikke det jeg tenker på. Anonymous poster hash: d5159...cf7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå