AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #1 Skrevet 15. august 2015 Hva mener du er den beste og verste tingen ved dine foreldre? Anonymous poster hash: 9d017...6ea
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #2 Skrevet 15. august 2015 Verste at de er sutrete, manipulerende og egoistiske. Beste at de ikke har gitt lyd fra seg på en måned. Anonymous poster hash: 93aff...afd 5
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #3 Skrevet 15. august 2015 Verste at de krangler. Beste at de er så gode foreldre som ga meg alt og som har alltid beskyttet meg og ga meg et godt varmt hjem.Anonymous poster hash: ce31b...286
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #4 Skrevet 15. august 2015 Verste at de er sutrete, manipulerende og egoistiske. Beste at de ikke har gitt lyd fra seg på en måned. Anonymous poster hash: 93aff...afd What she/he said... Anonymous poster hash: 6f2d2...495
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #5 Skrevet 15. august 2015 Verste: Drikker en del når de har fri / i helgene. Snakker/sladrer om andre (andres barn gjerne), men snakker aldri negativt om oss (barna + samboer + barnebarn). Skal blande seg i og kommentere alt vi gjør / skal / har lyst til Forteller de samma historiene 5-6 ganger Hvis noe de syns er en dårlig ide, og er noe vi kanskje gleder oss over og har lyst til, så skal de liksom ødelegge det da så det som regel ikke blir noe av Kan aldri snakke om problem til de og hvordan man virkelig har det / føler Vi deler aldri noe "deep stuff" liksom.. Mamma er veldig oppmerksomhetssyk når de er mange samlet til feks bursdag, jul osv. og skal alltid snakke så høyt og være så morsom. Gnager på det samme ofte (spesielt mamma). Hvis noe skikkelig dritt skjer mellom oss, så skal det bare glemmes istede for å snakkes om. Beste: De er snille Veldig hjelpsomme De bryr seg veldig om oss (men har kanskje litt vanskelig for å vise det på en normal måte) Fordi om vi bor veldig nærme hverandre, så kommer de ikke rennende inn hverdag og i tid og utide. De har mye kunnskap og kan mye Anonymous poster hash: 0ded0...bbf
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #6 Skrevet 15. august 2015 Det beste er at de er veldig rike. Det verste er at de er veldig friske. Anonymous poster hash: 88c5e...9b8 9
Florence Skrevet 15. august 2015 #7 Skrevet 15. august 2015 Pappa Beste: Stabil, trygg, rolig, lar meg leve selvstendig (ringer ikke stadig vekk) Verste: Litt for glad i å kritisere oss pga. småting Mamma Beste: Avslappet, vennlig, lar meg leve selvstendig (ringer ikke stadig vekk) Verste: alkoholiker, var ganske egoistisk en periode da vi barna var i tenårene, var borti mye dårlige menn
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #8 Skrevet 15. august 2015 Mamma: Beste: veldig snill, ofrer mye for oss, setter oss først Verste: har lange tirader der det å si henne imot bare gjør det verre, drar inn pappa og kritiserer han hver eneste gang hun kjefter på oss, uansett hva problemet egentlig var Pappa: Beste: vi har veldig lik personlighet, den beste humoren, "forstår" meg bedre Verste: ikke så ansvarlig, vi har dårlige vaner og kosthold når vi er der, var ikke veldig tilstedeværende i de første (10-12) leveårene (mine, jeg er eldst), pga han satt mye foran pcen og spilte. Dette mest pga han slet selv fordi faren mishandlet han, søsknene, og moren da de var yngre.Anonymous poster hash: c1e41...95c
Gjest Sportyy Skrevet 15. august 2015 #9 Skrevet 15. august 2015 Beste er at de er snille som engler. Verste er at de er så overbeskyttende og redd når jeg går ut. Spesielt mamma. Skulle ønske hun kunne slutte med det. 2
Gjest Vena Cava Skrevet 15. august 2015 #10 Skrevet 15. august 2015 (endret) Beste: de er rause og veldig engasjerte når det gjelder barnebarn. Følger opp og interesserer seg for barnebarna som om de var deres egne. Veldig hjelpsomme. Stiller alltid opp uansett. Verste: Mamma legger seg borti alt for mye ang barnebarna synes jeg. Men flytta vekk 40 mil fra hjemstedet mitt ifjor så er kvitt mesteparten av det problemet nå😉 Mamma kritiserer ofte andre, blant annet pappa, også mens han sitter og hører på. Klager på ting han gjør/måten han er på. Hun skryter ALDRI av pappa, noen gang. Der synes jeg er trist. Endret 15. august 2015 av Hakkepeiling
Gjest SykkelJenny Skrevet 15. august 2015 #11 Skrevet 15. august 2015 Det beste: de gav meg den beste og mest fantastiske oppvekst de gav barna mine noen fantastiske minner - verdens beste mormor og morfar Det verste: de døde fra oss så altfor tidlig
Shai Skrevet 15. august 2015 #12 Skrevet 15. august 2015 Det beste: Morsomme, snille, mener det beste for meg, engasjerte og intelligente Det verste: Paranoide, nedlatende, tar seg til rette og graver i mine personlige ting
Ciara Skrevet 15. august 2015 #13 Skrevet 15. august 2015 Beste: At de elsker meg, støtter meg og er gode på så mange måter. Verste: At de er i overkant bekymret for ting.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. august 2015 #14 Skrevet 15. august 2015 Pappa var veldig snill, rolig og morsom. Verste var at han kunne komme med stikk som såret litt, særlig når han drakk. Mamma har jeg ikke noe positivt å si om, så lar være å si så mye om henne.
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 15. august 2015 #15 Skrevet 15. august 2015 Pappa: Han er en egoistisk drittsekk som jeg ikke har noe godt å si om. Mamma: Hun er snill og en fantastisk mor. Men hun er også veldig masete og blander seg litt for mye i ting hun ikke har noe med.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #16 Skrevet 15. august 2015 Pappa: Verste: han hadde veldig kort lunte da jeg var liten, utålmodig til tider,lukket og noen ganger så virket det som han ønsket å såre meg og få meg til å føle meg dum og mindreverdig,overser meg og snakker bare til de andre søsknene mine,forskjellsbehandler. Beste: hjelpsom. Vi har et ganske anstrengt forhold. Mamma: Verste: til tider ustabil,paranoid,gir andre skylden for alt,er lukket,kan være distansert følelsesmessig. Beste: prøver å vise at hun bryr seg, har alltid vært den som har inkludert meg siden min far ikke gidder. Jeg har ikke noe godt forhold til noen av dem,men forstår i dag at de har sine problemer. Det er ikke noen unnskyldning for ting de har gjort,men som voksen håndterer jeg deres væremåte bedre.Anonymous poster hash: 133d5...4a7
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #17 Skrevet 16. august 2015 Beste var at de var glad i meg Værste var at de konsentrerte seg mer om mine søsken enn oppfølgning rundt meg..! Jeg lærte meg å bli selvstendig veldig tidlig i livet, men jeg følte meg alltid mindre viktig. Problemet som kan oppstå når man har søsken med "handikapp" og man selv er "frisk"... Anonymous poster hash: d65cf...6de
-Missi- Skrevet 16. august 2015 #18 Skrevet 16. august 2015 Pappa. Det verste: Han døde før jeg ble født, alltid hørt masse "dritt" om ham og en god del er nok sant. Skulle gjerne møtt ham, samtidig er det ikke sikkert det hadde vært positivt heller. Beste: Jeg var veldig ønsket, han og mamma prøvde lenge å få barn. Mamma har fortalt at han elsket jula og da var han i sitt ess, det syns jeg er koslig siden jeg elsker jula selv. Han rakk å kjøpe en ting til meg før han døde, en rosa joggedress, den har jeg enda et sted. I tilegg arven jeg fikk, den har hjulpet meg mye da jeg var ung. Mamma. Det verste: All volden og ustabiliteten da vi var små. At hun lyver så mye at jeg aldri vet hva som er sant. At hun aldri innrømmer vår barndom. Hadde vært mye bedre om hun sa unskyld/kom med en forklaring etc enn at hun later som ingenting. Spesielt føles det rart når vi snakker om andre som ikke har det bra, da snakker hun som om vi hadde det bra og at andre foreldre er dårlige. Det er vell heller motsatt. Beste: Hun er en skikkelig løvemamma når andre har gjort oss urett. Hun er spontan og kan slenge seg inn i bilen og kjøre 10t bare for å hente meg hos x min og sloss for meg overfor han. Hun reddet meg litt den gangen. Komiske er at han gjorde det samme med meg, bare reddet meg fra henne da jeg var 16. Hun ringer ofte, hun gir oss penger i blant, selv om tankene rundt det er urealistiske, typ her har du 500 kr i gave så kan dere kjøpe nye dyner og puter til senga! Hun prøver hardt å være en god mormor, til tross for at hun nok ikke har det beste utganspunktet. Jeg ELSKER at hun prøver selv om hun ikke helt får det til. Typ "klikker" etter et par dager/ gjør ting jeg må skjerme jr for+++ glad hun lever tross alt, hadde vært kjipt å ha ingen.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #19 Skrevet 16. august 2015 Mamma Beste: At hun endelig lar meg og pappa være i fred. Verste: Alltid sur Klager på alle andre Greier ikke å innse sine feil Hun tror hun er perfekt Manipulerende Pappa Beste: Passer godt på andre Hjelper alltid til Viser alltid glede Verste: Blir fort sint (men blir glad igjen fort også) Liker ikke å ta feil Stemor Beste: Omtenksom Kjærlig Lett å snakke med Passer på alt Verste: Litt for følsom noen ganger Anonymous poster hash: 2ef97...885
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #20 Skrevet 22. august 2015 dytt Anonymous poster hash: 9d017...6ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå