Gå til innhold

Hva er dette? Trenger hjelp, tips

Fremhevede innlegg

Skrevet

kom hjem fra trening, dusjet og la merke til at jeg har mørke flekker på venstre arm. Tror det er under huden. Har ikke hatt tilsvarende før. Noen som kanskje vet mer? Til deres informasjon så har jeg gått på isotretinoin en ukes tid, men tror ikke det har noe med det å gjøre da jeg har gått på kuren før. Se vedlagt fil :-)

Anonymous poster hash: 51768...39e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

kom hjem fra trening, dusjet og la merke til at jeg har mørke flekker på venstre arm. Tror det er under huden. Har ikke hatt tilsvarende før. Noen som kanskje vet mer? Til deres informasjon så har jeg gått på isotretinoin en ukes tid, men tror ikke det har noe med det å gjøre da jeg har gått på kuren før. Se vedlagt fil :-)

Ingen fil å se. Kan det være bloduttredelser (blåmerker) etter at du evt har klemt deg/ kommet borti noe?

Anonymous poster hash: 69bc6...559

Skrevet

Ingen fil å se. Kan det være bloduttredelser (blåmerker) etter at du evt har klemt deg/ kommet borti noe?

Prøver igjen, ser du den nå? :-)

Hmm.. Ja, men er ikke blåmerker litt ømme?

• Liker 1
Skrevet

Er det brunt så er det ansamling av pigment, les pigmentflekker. Har du solt deg uten solfaktor?

Anonymous poster hash: edf35...21c

Skrevet

Er det brunt så er det ansamling av pigment, les pigmentflekker. Har du solt deg uten solfaktor?

Anonymous poster hash: edf35...21c

Ja, tenkte litt på det. Nei, jeg bruker som regel solfaktor!

Skrevet

Prøver igjen, ser du den nå? :-)

Hmm.. Ja, men er ikke blåmerker litt ømme?

Ingen fil å se....

Blåmerker trenger ikke å være ømme.

Hvilken farge er det på de?

Skrevet

Har du lest om bivirkninger i pakningsvedlegget, og sett om det stemmer med noe som står der?

Selv om du har brukt denne medisinen før uten samme eventuelle bivirkning, kan du få det nå

Skrevet

Du kan ikke legge ut bilde som anonym.

Anonymous poster hash: 665be...1c8
  • Liker 1
Skrevet

Du kan ikke legge ut bilde som anonym.

Anonymous poster hash: 665be...1c8

Finnes en annen måte å gjøre det på?

Mener jeg tidligere har sett bilder som var lastet opp til et nettsted (midlertidig?) for å få til å vise det her (via link)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...