AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #1 Del Skrevet 15. august 2015 Hei. Noen som har tatt teoritester på nettet som har hjolpet dere på vei? Teoritester.no er det en side og anbefale? Anonymous poster hash: 5cd0d...1b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #2 Del Skrevet 15. august 2015 Teoritester på nettet er tull å bruke tid på. Kan du innholdet i teoriboka så kan du det du skal kunne. Den gang jeg tok tester for å se hvordan jeg lå an, oppdaget jeg at flere av testene hadde feile opplysninger, feile svar og var av varierende grad dårlige. Jeg leste boka mange ganger, var teoretisk sterk og klarte testen greit på første forsøk. De som testet samtidig med meg og strøk med glans, hadde vært mye på nettet og lite eller ikke innom teoriboka. Har du penger å gi statskassen, så er dette måten å gjøre det på. Er du opptatt av å bestå på første forsøk? Igjen, les boka. Anonymous poster hash: f3365...dfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå