AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #1 Skrevet 15. august 2015 Jeg har 3 uker ferie igjen dette året, og skal reise. Problemet er at jeg er veldig usikker på nøyaktig hva jeg skal gjøre. Jeg har tidligere jobbet som frivllig med noe jeg elsker 5 ganger i Afrika, og har veldig lyst til å gjøre det igjen. Problemet er bare at dette er noe jeg har brukt hele ferien min på de siste to årene, så det har ikke blitt noe særlig kjæresteferie. Nå har jeg veldig, veldig lyst til å dra til et annet eksotisk land for å ha en skikkelig ferie. Jeg vet at dette er et skikkelig luksusproblem, men jeg er usikker på hva jeg skal gjøre. Familien min vil ikke at jeg skal dra tilbake dit jeg har vært tidligere, da det ikke er helt trygt der. - Hver gang jeg har jobbet som frivllig har jeg angret litt når jeg har kommet ned fordi det er veldig mye jobb og veldig lite fri, men samtidig ELSKER jeg det, jeg blir kjent med nye mennesker og får gjort det jeg vil. Selvom jeg angrer litt på grunn av arbeidsmengden lengter jeg alltid tilbake når jeg kommer hjem. - Som sagt har det ikke blitt noe særlig ferie på meg og samboer, og vi jobber begge mye, så det blir ikke mye tid til hverandre heller. Han kan ikke reise før etter årsskiftet eventuelt, men jeg har ikke råd til begge deler, og kan ikke overføre ferien, så hvis jeg skal reise med han må jeg tilbringe ferien ved å traske hjemme. Hva ville dere valgt? Ego jobbferie eller traske-hjemme-ferie + utenlandstur med kjæresten? Anonymous poster hash: 91e9a...497
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #2 Skrevet 15. august 2015 Kjæreste ferie Anonymous poster hash: f8080...ea6
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #3 Skrevet 15. august 2015 Dette er vel noe du strengt tatt burde diskutere med samboeren din, ikke med folk på KG. Vi kan overhodet ikke gi deg noe svar på det du lurer på. Anonymous poster hash: 16659...1c1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #4 Skrevet 15. august 2015 Dette er vel noe du strengt tatt burde diskutere med samboeren din, ikke med folk på KG. Vi kan overhodet ikke gi deg noe svar på det du lurer på. Anonymous poster hash: 16659...1c1 Hvis du leser siste linje i HI ser du at det står "hva ville dere valgt?". Han vil jo selvfølgelig velge kjæresteferie. Hva godt får han ut av at jeg reiser bort? Han får da ingen ferie. Anonymous poster hash: 91e9a...497
Florence Skrevet 15. august 2015 #5 Skrevet 15. august 2015 Jeg ville tatt min resterende ferie hjemme og reist på tur med kjæresten. Det er vanvittig avslappende å bare rusle rundt hjemme og kanskje få gjort ting som blir litt glemt. Men nå er jeg ganske bedagelig av meg og hadde ikke kjedet meg så fort.
Gjest Overrasket Skrevet 15. august 2015 #6 Skrevet 15. august 2015 (endret) Hvorfor må du velge? Kan du ikke få med kjæresten på litt frivillig innsats, og litt strand eller eventyr? Endret 15. august 2015 av Overrasket
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå