AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #1 Skrevet 15. august 2015 Jeg er uerfaren med tinder.Har fått ganske mange matcher, men nesten ingen av gutta skriver melding. Jeg skrev til en, han visste jeg om fra før og visste via felles kjente at han liker meg. Men han skrev kun ei melding til meg, og det var det. En annen skrev så mye rart at jeg bare avslutta hele greia, han var ikke min type. Så har jeg fått mange matcher, men hører lite fra de. I gåe fikk jeg match med en jeg faktisk fikk lyst til å skrive til. Og da ble jeg litt usikker, hva skriver jeg? Jenter, dere som starter en samtale, hva funker det å åpne med (etter deres mening)? Og gutter, hva får dere til å tenke at denne jenta er verdt å bli mer kjent med? Jeg er ganske flørtete irl,har aldri problemer med å få oppmerksomhet ute blant folk. Men å skrive til noen, det sliter jeg med 😝Anonymous poster hash: 3bcc8...607
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #2 Skrevet 15. august 2015 Tja, var det da. Ville kanskje foreslå å si noe det går an å svare på, eventuelt si hva du vil. "Hei, du var kjekk" eller lignende blir fort "søt du og :)", og så stopper det liksom der. Anonymous poster hash: 9c31f...ca7 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #3 Skrevet 15. august 2015 Jeg tror man bare kan innlede ganske enkelt i første setning. Har lagt merke til at guttene skriver som oftest: "Hei Hvordan har du det?". Så da har jeg funnet ut at jeg kan gjøre det også. Anonymous poster hash: 65f03...c75
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #4 Skrevet 15. august 2015 Jeg skriver: " hei. Hvem er du for en da?" Anonymous poster hash: 31dd5...782
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #5 Skrevet 15. august 2015 Jeg tror man bare kan innlede ganske enkelt i første setning. Har lagt merke til at guttene skriver som oftest: "Hei Hvordan har du det?". Så da har jeg funnet ut at jeg kan gjøre det også. Anonymous poster hash: 65f03...c75 Jeg skriver: " hei. Hvem er du for en da?"Anonymous poster hash: 31dd5...782 Noe så fryktelig kjedelig. By litt mer på dere selv. Anonymous poster hash: c0229...524 7
Gjest Silverstream Skrevet 15. august 2015 #6 Skrevet 15. august 2015 Jeg skriver: " hei. Hvem er du for en da?"Anonymous poster hash: 31dd5...782 Det der er det verste spørsmålet jeg noen gang får.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #7 Skrevet 15. august 2015 Jeg pleier bare skrive: "Match jo!" Får i gang samtalen med en gang, det. Anonymous poster hash: 48af9...4f5 2
Aviale Skrevet 15. august 2015 #8 Skrevet 15. august 2015 Ganske lite kreative spørsmål her... Jeg synes i alle fall "hvordan går det?" eller "hva skjer?" er noe av det kjedeligste folk spør om, og det inviterer heller ikke til videre samtale. Spør om noe litt random, eller noe som har med bildene å gjøre. Spørsmålet jeg bruker oftest er "Hvis du kunne reist hvor som helst i verden, hvor ville du reist da?" Dette siden jeg er veldig interessert i reising, og det er viktig at han er det samme, eller i alle fall har en større interesse enn charterturer. Reisemål kan også si noe om en persons interesser. Spørsmål om bildene kan være det meste egentlig... Har han mange bilder fra fjellet, hvor liker han best å gå, eller hva har vært den fineste fjellturen? Spiller han et instrument, i så fall hvor lenge? Har han et bilde fra et spesielt sted, når og hvorfor var han der? osv. Man kan jo også spørre om evt felles interesser som dukker opp under profilinformasjonen. 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #9 Skrevet 15. august 2015 Enig spør om noe med bildene/profilen hans sånn at samtalen kan bygge seg videre i motsetning til temaer som "hei" "søt du var" "hvem er du da" "hva skjer" osv. Jeg pleier å åpne med en spøk om noe på profilen hans. "Sykepleier altså? Ikke værst, kom å vær min night nurse" eller "Ser du liker å fiske! Jeg også! Fikk du noe napp? Du har ihvertfall fått meg på kroken!" Ok dårlige eksempler men vil ikke si det jeg egentlig skriver i frykt for å bli gjenkjent Anonymous poster hash: b392c...32f
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #10 Skrevet 15. august 2015 Jeg skriver: " hei. Hvem er du for en da?" Anonymous poster hash: 31dd5...782 Hender jeg får det spørsmålet, tror det er den absolutt dårligste åpningsreplikken jeg har fått. Et idiotisk spørsmål, enkelt og greit. Anonymous poster hash: 4e888...c8d 5
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #11 Skrevet 15. august 2015 Kjedelig vesen jeg, så derfor kjedelig åpningsreplikk:) Anonymous poster hash: 31dd5...782
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #12 Skrevet 16. august 2015 Hender jeg får det spørsmålet, tror det er den absolutt dårligste åpningsreplikken jeg har fått. Et idiotisk spørsmål, enkelt og greit.Anonymous poster hash: 4e888...c8d Enig jeg svarer ikke på sånne men sletter de.... Samme med de som bare skrive "Søt du" eller "Hei". Seriøst, er ikke på tinder for å småprate som to tiåringer. Liker menn som "bergtar" meg med humor og orginale spørsmål og temaer. Anonymous poster hash: b392c...32f
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #13 Skrevet 16. august 2015 Jeg tenker ikke så mye over hva jeg skriver, et tilfeldig spørsmål eller kommentar, prøver ikke å være superinterresant men får i de aller første tilfeller svar tilbake. Jeg mister fort piffen hvis det bare blir kjedelige spørsmål, så prøver å vri inn på noe spesifikt i stedet for løsprat, da blir det litt lettere å skjønne hvordan fyren er. Tror det er lurt å ikke tenke så mye og legge selvhøytideligheten på hylla.Anonymous poster hash: 2573b...0b0
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #14 Skrevet 24. september 2015 Du skiller deg hvertfall ikke ut i mengden ved å komme med "hvem er du for en?" spørsmål. Anonymous poster hash: d01ed...547 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå