AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #1 Skrevet 15. august 2015 Registrerer at blowjob ofte blir trukket fram i likestillingsdebatten. Kvinner som suger menn er gjerne undertrykt, og handlingen er nedverdigende som symboliserer mannens makt over kvinnen. Hvorfor er det slik? Skal man ikke kunne gi mannen sin nytelse uten at man skal bli sett på som en undertrykt kvinne/hore? Hva men menn som slikker sine kvinner da? Er maktbalansen forskjøvet da? Anonymous poster hash: 5b5ab...878
MarianneE Skrevet 15. august 2015 #2 Skrevet 15. august 2015 Om det er tilfellet lar jeg meg gjerne undertrykkes... 13
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #3 Skrevet 15. august 2015 Med tanke på at jeg har tenner og i tillegg nyter situasjonen, føler jeg meg ikke undertrykt akkurat. Er jo han som må "legge utstyret sitt i mine hender", så der er det kvinner som har makta og hvor det er menna som må velge å være "undertrykt".Anonymous poster hash: 24194...692 10
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #4 Skrevet 15. august 2015 Bare hvis det gjøres på riktig måte... Anonymous poster hash: cfaad...5d0
Gjest Overrasket Skrevet 15. august 2015 #5 Skrevet 15. august 2015 Jeg synes noen kvinner som kategoriserer deler av sexlivet på den måten kunne hatt glede av å tenke litt mindre og miste litt flere hemninger. Jeg er veldig enig i kjernen i likestilling, og store og viktige spørsmål innen feminismen. Det er mange spørsmål det er verdt å kjempe for. Men jeg synes mange metoder og mye av retorikken som endel kvinner bruker i dag er ekstrem og usmakelig. Du er ikke en sterkere mer frigjort kvinne av at du løper maraton i London uten tampong på første dagen av mensturasjonen. Det er bare usmakelig. Oralsex er langt fra undertrykkende. Jeg har kun opplevd at kvinner selv tar initiativ til oralsex, fordi de er gira på å gjøre det. Jeg spør eller kommanderer aldri en kvinne til oralsex, det små skje natrulig fordi hun har lyst. Det gjengjeldes jo også, så oralsex går begger veier. Men når jeg gir er jeg ikke akkurat undertrykt, da.
sol87 Skrevet 15. august 2015 #6 Skrevet 15. august 2015 Registrerer at blowjob ofte blir trukket fram i likestillingsdebatten. Kvinner som suger menn er gjerne undertrykt, og handlingen er nedverdigende som symboliserer mannens makt over kvinnen. Hvorfor er det slik? Skal man ikke kunne gi mannen sin nytelse uten at man skal bli sett på som en undertrykt kvinne/hore? Hva men menn som slikker sine kvinner da? Er maktbalansen forskjøvet da? Anonymous poster hash: 5b5ab...878 Hvor har det blitt trukket frem? I hvilken debatt? 4
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #7 Skrevet 15. august 2015 Om det er tilfellet lar jeg meg gjerne undertrykkes... Hehe... jeg å! Synes det er deilig å se mannen min nyte når jeg gir han bj's! Anonymous poster hash: e3bd8...64c
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #8 Skrevet 15. august 2015 Jeg synes noen kvinner som kategoriserer deler av sexlivet på den måten kunne hatt glede av å tenke litt mindre og miste litt flere hemninger. Jeg er veldig enig i kjernen i likestilling, og store og viktige spørsmål innen feminismen. Det er mange spørsmål det er verdt å kjempe for. Men jeg synes mange metoder og mye av retorikken som endel kvinner bruker i dag er ekstrem og usmakelig. Du er ikke en sterkere mer frigjort kvinne av at du løper maraton i London uten tampong på første dagen av mensturasjonen. Det er bare usmakelig. Oralsex er langt fra undertrykkende. Jeg har kun opplevd at kvinner selv tar initiativ til oralsex, fordi de er gira på å gjøre det. Jeg spør eller kommanderer aldri en kvinne til oralsex, det små skje natrulig fordi hun har lyst. Det gjengjeldes jo også, så oralsex går begger veier. Men når jeg gir er jeg ikke akkurat undertrykt, da. Alle extreme folk er usmakelige,enten det er religøse eller extrem- feminister.Enig i det. Tipper disse damene er noe spesielle-og ikke representativ for kvinner flest.De er bare til å le av... I et godt sexliv,så nyter jeg det,og liker å gå.For synes jeg får så mye tilbake.Og når jeg suger,bruker jeg faktisk å få orgasme av det,forde er vant til at han fingrer meg samtidig,eller har en finger på klitten.Så gjensidige orgasmer,gjør at det bare er extra tennende å gjøre det.Jeg blir så tennt av å suge,at noen ganger tror jeg,at jeg må ha et g-punkt i munne også....ha ha ha Hva er kvinneundertrykkende med dette?Nei det forstår jeg ikke... Anonymous poster hash: bea7c...8d0 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #9 Skrevet 15. august 2015 Registrerer at blowjob ofte blir trukket fram i likestillingsdebatten. Kvinner som suger menn er gjerne undertrykt, og handlingen er nedverdigende som symboliserer mannens makt over kvinnen. Hvorfor er det slik? Skal man ikke kunne gi mannen sin nytelse uten at man skal bli sett på som en undertrykt kvinne/hore? Hva men menn som slikker sine kvinner da? Er maktbalansen forskjøvet da? Anonymous poster hash: 5b5ab...878 Disse extrem-feministiske kvinnene.Mistenker jeg,for å være lesbiske eller asexuelle av legning. Hørte en veninne uttale at hun aldri har likt sex,aldri!!!!Jeg ble sjokkert over å høre det.Så jeg spurte henne om hun virkelig aldri nøt sex?Ikke med seg selv engang?Nei sa hun.Hun var ikke "sån". Hun hatet sex rett og slett.Det finnes slike damer også der ute...disse passer ikke inn i en hetrofil verden,eller sammen med en mann.Disse er ikke "normale kvinner" etter min mening i hvertfall. Så om noen av slike utvikler extrem-feminisme...da er de nok spesielle,slik som min veninne... Noe må være galt i hvertfall...selvfølgelig tenker slike damer helt annerledes enn oss normale. De fleste normale kvinner nyter sexen med mannen sin,vil nå jeg tro. Anonymous poster hash: bea7c...8d0
maia_02 Skrevet 15. august 2015 #10 Skrevet 15. august 2015 Om det er kvinne undertrykkene så må det være manne undertrykkene når han slikker da.
Gjest Overrasket Skrevet 15. august 2015 #11 Skrevet 15. august 2015 Disse extrem-feministiske kvinnene.Mistenker jeg,for å være lesbiske eller asexuelle av legning. Hørte en veninne uttale at hun aldri har likt sex,aldri!!!!Jeg ble sjokkert over å høre det.Så jeg spurte henne om hun virkelig aldri nøt sex?Ikke med seg selv engang?Nei sa hun.Hun var ikke "sån". Hun hatet sex rett og slett.Det finnes slike damer også der ute...disse passer ikke inn i en hetrofil verden,eller sammen med en mann.Disse er ikke "normale kvinner" etter min mening i hvertfall. Så om noen av slike utvikler extrem-feminisme...da er de nok spesielle,slik som min veninne... Noe må være galt i hvertfall...selvfølgelig tenker slike damer helt annerledes enn oss normale. De fleste normale kvinner nyter sexen med mannen sin,vil nå jeg tro. Anonymous poster hash: bea7c...8d0 Å ikke like sex, eller å ikke ville ha sex, det er helt lov det. Det er bare personlige preferanser. Men man må ikke trekke alle personlige preferanser inn i likestillingsdebatten som om alt man ikke liker handler om feminisme.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #12 Skrevet 15. august 2015 Å ikke like sex, eller å ikke ville ha sex, det er helt lov det. Det er bare personlige preferanser. Men man må ikke trekke alle personlige preferanser inn i likestillingsdebatten som om alt man ikke liker handler om feminisme. Jeg syns alle mennesker har rett til å få lov-å styre unna det de ikke liker...selv om mannerollen eller kvinnerollen-krever det av dem... Dvs...veninna min hater sex så mye,at hun blir psykisk syk og deprimert av det,og t.o.m ruser seg-ergo-hun SKAL respekteres.Og aldri tvinges til det da,eller presses til sex.Det er en menneskerettighet å få lov å være totalt asexuell.Uansett kjønn. -En homofil mann-skal heller aldri tvinges,til å ha sex med en kvinne,selv om det er "normen". -En kvinne som har omtrent døds-angst for å føde-skal heller aldri tvinges til å føde vaginalt-selv om alle andre kvinner synes det er OKEY.Så skal hun respekteres,og få andre valgmuligheter,eks keisersnitt. Jeg syns det er en menneskerettighet i en vestlig moderne verden.Å RESPEKTERE mennesker,og ikke presse de inn i gammeldagse a4 kvinne-eller mannsroller... Godta at folk er forskjellige... -Mange menn vil IKKE inn i militæret,de bør heller ikke tvinges og presses til militærtjeneste.Selv om de er menn-så passer ikke alle menn inn i militæret.Det finnes kvinner,som er bedre egnet til militærtjeneste enn menn er...vica/verca DETTE ER LIKESTILLING I PRAKSIS.I mitt hodet.RESPEKT FOR HVERT ENKELT INDIVID. Anonymous poster hash: bea7c...8d0 1
peppermyntete Skrevet 15. august 2015 #13 Skrevet 15. august 2015 Hvor har det blitt trukket frem? I hvilken debatt? Det lurer jeg også på, har ikke fått med meg at folk bruker så latterlige "argumenter" noe sted 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #14 Skrevet 15. august 2015 Å ikke like sex, eller å ikke ville ha sex, det er helt lov det. Det er bare personlige preferanser. Men man må ikke trekke alle personlige preferanser inn i likestillingsdebatten som om alt man ikke liker handler om feminisme. Jo men...det er jo ikke akseptert,av folk flest og samfunnet,at en kvinne hater sex og aldri vil ha sex og er totalt asexuell.Siden hun er kvinne-skal hun presses og tvinges inn i kvinnerollen-og det forventes av henne-at hun skal ha sex med menn.Hun har gjordt det også...men under press og tvang,og forventninger fra andre.Hun ønsket aldri dette selv,hun hatet hvert sekund,.Men hun ble utsatt for sterkt press,,,og følte seg "nødt" til å ha sex,som alle andre...ellers så følte hun seg unormal...Menn blir respektert uansett hva det er.... Er de homo-så får de lov å være homo. Hvis en mann er asexuell-så er det ingen kvinner,som presser han til sex,på samme måte.Som kvinner kan presses til sex,av menn. Menn har alltid blitt mer respektert,når det gjelder deres grenser,for hva de vil gjøre.. Så derfor trengs det feminisme.For kvinner blir ikke respektert på samme måte..som menn. Litt morsom å ha en sån spesiell veninne... Hun er totalt asexuell,mens jeg er nesten litt nymfoman : )Så forskjellige er vi.Og dette har med genetikk og gjøre tror jeg.Hun er født slik. Jeg er født helt annerledes.Selv om vi begge to er kvinner. Men det finnes ingen aksept for det,eller respekt,for de som er litt annerledes... Og dette kan folk bli syk av...er derfor veninna drikker... Anonymous poster hash: bea7c...8d0
Mendaså Skrevet 15. august 2015 #15 Skrevet 15. august 2015 Registrerer at blowjob ofte blir trukket fram i likestillingsdebatten. Kvinner som suger menn er gjerne undertrykt, og handlingen er nedverdigende som symboliserer mannens makt over kvinnen. Hvorfor er det slik? Skal man ikke kunne gi mannen sin nytelse uten at man skal bli sett på som en undertrykt kvinne/hore? Hva men menn som slikker sine kvinner da? Er maktbalansen forskjøvet da?Anonymous poster hash: 5b5ab...878 Tror du må lære deg forskjellen på hva manMÅ. gjøre og hva man kan gjøre. Noen kvinner hatervå suge men kjærestene deres maser om at de må gjøre det på de fordi det er så digg. Men de får jo faen ikke en blow job når de bruker halsen til dama som ei fitte. Akkurat det er undertrykkende. Jenta sier hun helst ikke vil men føler hun må for å blidgjøre kjæresten. 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #16 Skrevet 15. august 2015 Tror du må lære deg forskjellen på hva manMÅ. gjøre og hva man kan gjøre. Noen kvinner hatervå suge men kjærestene deres maser om at de må gjøre det på de fordi det er så digg. Men de får jo faen ikke en blow job når de bruker halsen til dama som ei fitte. Akkurat det er undertrykkende. Jenta sier hun helst ikke vil men føler hun må for å blidgjøre kjæresten. Mendaså? Flott! Jeg blir rørt, for du har virkelig forstått og angrepet problemet her du. Takk! Anonymous poster hash: cfaad...5d0
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 15. august 2015 #17 Skrevet 15. august 2015 Vist blowjob er kvinneundertrykkende er det da også undertrykkende for menn å slikke en kvinne ?
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #18 Skrevet 15. august 2015 Registrerer at blowjob ofte blir trukket fram i likestillingsdebatten. Kvinner som suger menn er gjerne undertrykt, og handlingen er nedverdigende som symboliserer mannens makt over kvinnen. Hvorfor er det slik? Skal man ikke kunne gi mannen sin nytelse uten at man skal bli sett på som en undertrykt kvinne/hore? Hva men menn som slikker sine kvinner da? Er maktbalansen forskjøvet da? Anonymous poster hash: 5b5ab...878 Gi meg et eksempel på dette, takk. Anonymous poster hash: 03429...31a 1
Mendaså Skrevet 15. august 2015 #19 Skrevet 15. august 2015 Mendaså? Flott! Jeg blir rørt, for du har virkelig forstått og angrepet problemet her du. Takk! Anonymous poster hash: cfaad...5d0 Noen måtte jo sette TS på plass 😂
Gjest lipgloss Skrevet 15. august 2015 #20 Skrevet 15. august 2015 kan inne se at det er unndertrykking,gjensidig sex er jo godt for begge,jeg både slikker å suger og føler meg ikke undertrykket av den grunn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå