AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #1 Skrevet 15. august 2015 Jeg har en samboer som aldri gir meg oppmerksomhet når det kommer til intimitet. Han er kanskje verdens snilleste, men han gir meg aldri komplimenter, kommer og gir meg en kos eller et kyss fordi han vil. Vi kunne like godt vært to venner som bodde med hverandre.. Vi kan gå i dager uten at han trenger intimkontakt, men hvis han er kåt blir jeg bedt inn i armkroken for å ligge og kose. Da kysser han meg og kan fortelle at jeg er deilig. Jeg mister lysten, når det aldri er noe annet når han ikke er kåt kan han heller ikke forvente at jeg skal ligge og bli kåt. Jeg trenger intimkontakt i hverdagen for å kunne bli kåt og ville ha han ellers også. Er det jeg som er for egoistisk og krever for mye?Anonymous poster hash: a3b3e...a95
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #2 Skrevet 15. august 2015 Jeg har en samboer som aldri gir meg oppmerksomhet når det kommer til intimitet. Han er kanskje verdens snilleste, men han gir meg aldri komplimenter, kommer og gir meg en kos eller et kyss fordi han vil. Vi kunne like godt vært to venner som bodde med hverandre.. Vi kan gå i dager uten at han trenger intimkontakt, men hvis han er kåt blir jeg bedt inn i armkroken for å ligge og kose. Da kysser han meg og kan fortelle at jeg er deilig. Jeg mister lysten, når det aldri er noe annet når han ikke er kåt kan han heller ikke forvente at jeg skal ligge og bli kåt. Jeg trenger intimkontakt i hverdagen for å kunne bli kåt og ville ha han ellers også. Er det jeg som er for egoistisk og krever for mye?Anonymous poster hash: a3b3e...a95 Har du snakket med han om det? På ditt siste sp.m, er svaret nei. Kanskje dere har for ulike behov. Har det bestandig vært slik mellom dere? Prøv å snakk med han først. Kanskje han ikke forstår Dersom han ikke kan møte deg på halvveien, ville jeg sett meg om etter en som har mer like behov som deg Anonymous poster hash: e4e7c...1e3
gamleadam Skrevet 15. august 2015 #3 Skrevet 15. august 2015 Jeg har en samboer som aldri gir meg oppmerksomhet når det kommer til intimitet. Han er kanskje verdens snilleste, men han gir meg aldri komplimenter, kommer og gir meg en kos eller et kyss fordi han vil. Vi kunne like godt vært to venner som bodde med hverandre.. Vi kan gå i dager uten at han trenger intimkontakt, men hvis han er kåt blir jeg bedt inn i armkroken for å ligge og kose. Da kysser han meg og kan fortelle at jeg er deilig. Jeg mister lysten, når det aldri er noe annet når han ikke er kåt kan han heller ikke forvente at jeg skal ligge og bli kåt. Jeg trenger intimkontakt i hverdagen for å kunne bli kåt og ville ha han ellers også. Er det jeg som er for egoistisk og krever for mye?Anonymous poster hash: a3b3e...a95 Nei. du er ikke egoistisk. Fyren er et rasshull
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #4 Skrevet 15. august 2015 Har du snakket med han om det? På ditt siste sp.m, er svaret nei. Kanskje dere har for ulike behov. Har det bestandig vært slik mellom dere? Prøv å snakk med han først. Kanskje han ikke forstår Dersom han ikke kan møte deg på halvveien, ville jeg sett meg om etter en som har mer like behov som degAnonymous poster hash: e4e7c...1e3 Det har egentlig alltid vært litt sånn.. har prøvd å snakke med han om det. At han aldri kysser eller gir meg noenting. Og at det hadde ikke vært noen form for intimkontakt mellom oss om ikke jeg tok initiativ til det. Men da for jeg som regel høre at jeg aldri er fornøyd, og at jeg krever veldig mye. Nå har jeg godt over fra og være redd for at det er noe galt hver gang det er sånn til å gi litt faen, orker ikke være den som alltid tar initiativ, (spesielt når jeg får høre at han ikke orker at jeg henger over han når jeg prøver). Takk for svar! Anonymous poster hash: c5e77...b18
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #5 Skrevet 15. august 2015 Det har egentlig alltid vært litt sånn.. har prøvd å snakke med han om det. At han aldri kysser eller gir meg noenting. Og at det hadde ikke vært noen form for intimkontakt mellom oss om ikke jeg tok initiativ til det. Men da for jeg som regel høre at jeg aldri er fornøyd, og at jeg krever veldig mye. Nå har jeg godt over fra og være redd for at det er noe galt hver gang det er sånn til å gi litt faen, orker ikke være den som alltid tar initiativ, (spesielt når jeg får høre at han ikke orker at jeg henger over han når jeg prøver). Takk for svar! Anonymous poster hash: c5e77...b18 Det høres ikke godt ut å leve med han. Har du vurdert å gå fra han og finne en mann som tar mer hensyn til deg? Anonymous poster hash: e4e7c...1e3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #6 Skrevet 15. august 2015 Nei. du er ikke egoistisk. Fyren er et rasshull Nå får du gi deg, man er ikke rassull bare man ikke gir kjæresten nok komplimenter og intimitet. Anonymous poster hash: d3306...666
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #7 Skrevet 15. august 2015 Nei. du er ikke egoistisk. Fyren er et rasshull Noen ganger så tar jeg meg i og tenke det selv! Men det skal sies at han er kanskje verdens snilleste som alltid tenker på andre, har et stort hjerte og er veldig omsorgsfull. Når det gjelder det intime som sagt, så er det jo ingenting å få av han.. som nevt så føler jeg vi kunne vært et par venner som bor sammen av og til. Anonymous poster hash: c5e77...b18 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #8 Skrevet 15. august 2015 Nå får du gi deg, man er ikke rassull bare man ikke gir kjæresten nok komplimenter og intimitet.Anonymous poster hash: d3306...666 Neida, jeg syns heller ikke han er et rasshull. Han er jo en veldig god kjæreste på alle andre områder.. Men må si at jeg lengter etter det intime i hverdagen, det trenger ikke være hele tiden og heller ikke mye, men innimellom. Og ikke bare når han vil ha sex. Jeg vet at han elsker meg, men jeg lengter etter og føle det også! Anonymous poster hash: c5e77...b18
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå