Gå til innhold

Adaras generelle monatt.


Adara

Anbefalte innlegg

Bare stå ute under stjernene, høre på musikk, danse og se stjerner. Det er helt fantastisk, men så går jeg inn. Og setter meg her. Jeg kan jo ikke bare stå ute og danse hele natta, det blir for dumt. Men det er for dumt å sitte her også, jeg er blitt avhengig. Hekta på kvinneguiden. Ah, hvor skal det hele ende? 

 

Kanskje jeg bare skal gå meg en tur. Jeg sjekker sikkert kvinneguiden på mobilen uansett. 

 

PS: I tilfelle monatt ikke er ett ord, så tok jeg monolog, og byttet ut, siden det faktisk er en monolog. Men jeg kan ikke skrive Adaras generelle monolog. Jeg snakker jo ikke, jeg skriver. Kan man skrive en monolog?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

att er såklart fra debATT. hehe, jeg er lur sånn ;)

 

Oppdatering: Turen gikk ikke, jeg har ikke noe strøm på mobilen, kan ikke gå tur uten musikk.

Endret av Adara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at min evne til å se begge sider av en sak er en av grunnene til at jeg aldri klarer å velge noe. 

 

Var ute istad, møtte en mann. Han var veldig koselig og vi hadde det egentlig ganske gøy. Likevel så klarer jeg ikke bestemme meg for hva jeg vil med han. 

Poff så ble han borte. Vet ikke engang om jeg likte han eller ikke.

 

Hvordan kan man ta ett valg når man ser så mange mulige muligheter? Hvordan går det an å være så ubestemt. Jeg beundrer folk som vet hva de vil og hvordan de vil ta det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke tenke meg at jeg er så kjedelig at ingen har noe å si, men la meg bare si: halla, åssen går'eee

 

PS: En monatt er en monolog med debatt. Altså en toveis monolog aka en dialog.  :D 

Ikke at jeg aldri har hatt lange enveis dialoger med meg selv, det har aldri skjedd. 

 

Wow, hvis jeg stirrer i tapeten i taket så ser det ut som om den beveger seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Jeg er også utrolig ubestemt til tider. Noen ganger tar det helt av. Har aldri tenkt på at det kan være fordi jeg klarer å se flere sider av en sak, og at jeg som oftest gjør det. Men det høres jo ut som en god årsak til å ikke klare å bestemme seg. Blir liksom så opptatt av at jeg må vite det riktige, før jeg tar et valg. Men som oftest burde jeg bare valgt, og sett hva som skjedde. 

 

Halla, åssen gåre right back at you! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...