AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #1 Skrevet 14. august 2015 Hei! Jeg sliter med litt hemoroider. Er ikke vondt, men har det veldig ofte. Syns igrunn det stadig dukker opp likt med mensen... Kan stikke de litt inn, men kan liksom se dem da.. De forsvinner jo litt også, men kommer tilbake. Har så veldig lita lyst til å dra til legen med detta..:/ er det noe de kan gjøre når plagene er små? Har scherpi-ett-eller-annet salva også, fungerer vel litt. Et annet problem er at jeg er så sår rett under skjedeåpningen. Var hos legen i dag, men var for noe annet, men nevnte det da. Blei anbefalt en liten soppkur. Poenget med innlegget? Jeg er så lei av å ha så mye plager der nede! føler det alltid er noe. Er ikke lenge siden jeg hadde bv heller *klage*:'(Anonymous poster hash: daf65...751
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #2 Skrevet 15. august 2015 Hei! Jeg sliter med litt hemoroider. Er ikke vondt, men har det veldig ofte. Syns igrunn det stadig dukker opp likt med mensen... Kan stikke de litt inn, men kan liksom se dem da.. De forsvinner jo litt også, men kommer tilbake. Har så veldig lita lyst til å dra til legen med detta..:/ er det noe de kan gjøre når plagene er små? Har scherpi-ett-eller-annet salva også, fungerer vel litt. Et annet problem er at jeg er så sår rett under skjedeåpningen. Var hos legen i dag, men var for noe annet, men nevnte det da. Blei anbefalt en liten soppkur. Poenget med innlegget? Jeg er så lei av å ha så mye plager der nede! føler det alltid er noe. Er ikke lenge siden jeg hadde bv heller *klage*:'(Anonymous poster hash: daf65...751 Du må nok undersøkes av lege for å konstantere om/at det er hemoroider og deretter få medisin. Underlivsplagene bør også undersøkes av fastlege eller gynekolog slik at du får rett behandling Anonymous poster hash: f55e0...69d
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #3 Skrevet 15. august 2015 Har vært til en del undersøkelser hos lege og gynekolog, har også tatt celleprøve og det var bra, men hadde bv. Syns bare at jeg blir så fort sår og får litt "utslett ". Får vel ta en tur til legen for å undersøke stumpen også da:p Ts.Anonymous poster hash: daf65...751
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #4 Skrevet 15. august 2015 Om de ikke er for store kan du fjerne hemoroider ved å kvele dem med en strikk rundt så de til slutt faller av. Da må du først bli henvist til en spesialist. Anonymous poster hash: dd648...cb5
loffen Skrevet 15. august 2015 #5 Skrevet 15. august 2015 Jeg står på venteliste for fjerning av hemorroider for andre gang, siden de ikke kunne skjære bort alt første gangen. Når det er så plagsomt at du aldri blir ren, og konstant har bæsjespor i underbuksa, ja da kan det være at du får hjelp.. Selv om de er restriktive da også. Man får stort sett beskjed om å ikke presse for hardt og smøre med den dumme salven som ikke hjelper. Det er mulig at BV du plages med kommer av hemorroidene også, om du ikke blir ren etter dobesøk. Så ja, få legen din til å henvise deg til en spesialist som ser på hemorroidene dine, og ta det derfra. Jeg måtte vente ett år ! bare for å få den undersøkelsen, så ring på mandag. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå