AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #1 Skrevet 14. august 2015 Har dere deres egen sextape? Jeg og min nåværende kjæreste hsr tenkt å lage en. Men! Vi vil ikke at den skal komme ut på noen slags måte. Har det noen fordeler? 😀Anonymous poster hash: f9bc2...47f
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #2 Skrevet 15. august 2015 Tidligere i år lagde vi noen filmsnutter av akten vår med tlf hans. han brukte de filmene når han dro på ferie med familien sin til å runke til hehe. mens jeg personlig klarte ikke å se på filmene etterpå, synes det blir for kleint å sitte å se på hehe. men er gøy å gjøre en sånn ting, det er så lite som det som skal til for å gjøre litt mer spenning i sexlivet Anonymous poster hash: b7337...009 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #3 Skrevet 15. august 2015 Hot tips: Bruk videokamera uten noen som helst tilkobling til internett. Mange har bildelagring på mobilen som ender opp på skyen, og da ligger plutselig videoen på nett (selv om den er midlertidig beskyttet kan den bli hacket)... Just sayin' Anonymous poster hash: e3db5...339
OleTho Skrevet 16. august 2015 #4 Skrevet 16. august 2015 Meg og kjæresten min har tatt en hel haug av bilder og filmer, eg synes det er spennende. Vi har lastet mye av det opp på tumblr
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå