Gjest Mindy Skrevet 13. september 2004 #1 Skrevet 13. september 2004 Har noen av dere prøvd sånne elektroder med strøm som man fester på kroppen for trening av musklene, f.eks den typen de selger på tv-shop? Jeg har hatt to tette fødsler og har litt ekstra mage å slite med. Jeg er så sliten og har så lite tid tilovers at det blir dårlig med trening. Jeg har derfor lyst til å prøve de strømførende, evt. i tillegg til situps. Noen med erfaring?
Gjest gjest1 Skrevet 13. september 2004 #2 Skrevet 13. september 2004 Slike stimulatore brukes for å trene opp mennesker som har vært sengeliggende i flere måneder, og som har unormalt svake muskler. Og selv de maskinene er sterkere enn det som selges på tv-shop
Cand alt Skrevet 13. september 2004 #3 Skrevet 13. september 2004 Dette er årets bløff. Har jobbet litt med folk som har fått svinn av muskler og disse har fått på seg strøm. Men det har bare vært til behandling som susanne sier. Man får ikke muskler av slik.
Gjest leneliten Skrevet 14. september 2004 #4 Skrevet 14. september 2004 For å få økt musklemasse må muskelen belastes. Ikke bare trekke seg litt sammen pga støt. Denne typen behandling brukes innen rehabilitering av mennesker med store fysiske skader. Den møkka (unnskyld utrykket) de selger på TV-shop er velegnet til en ting, og det er å loppe deg for penger!!! Men jeg skjønner godt at det er vanskelig å finne tid og ikke minst overskudd til å trene. Etter en fødsel har man på en måte nok å henge fingrene i og tid er ikke det man har mest av. Hva med å starte i det små? EN omgamng pr dag med noen få, velvalgte mageøvelser. Ikke skal det ta for mye tid, og ikke bør det være for slitsomt til å begynne med. Det tar tid å få igjen kroppen, men det er ikke håpløst.
Alterna Skrevet 14. september 2004 #5 Skrevet 14. september 2004 Hei, jeg bruker den faktisk! Den fra TV-shop! Og den virker overraskende bra på meg! Så, ja, på meg funker det iallefall, og glad er jeg for det! ikke verdens mest behagelige ting å ha på kroppen, men hva gjør man vel ikke for å oppnå det man vil...
Gjest Agathe Skrevet 14. september 2004 #6 Skrevet 14. september 2004 Jeg spurte en fysioterapeut om det der en gang. Han sa at musklene kan bygges opp av det, men at helsegevinsten er ikke-eksisterende. Dessuten er det ikke alle som kan bruke slikt, man skal være forsiktig om man har problemer med hjertet. Jeg har medfødt bilyd, og jeg bør ikke bruke det.
Gjest Virvel Skrevet 16. september 2004 #7 Skrevet 16. september 2004 Slike maskiner (og da er det snakk om de "ordentlige", ikke de som selges på tv-shop) styrker ikke musklene i egentlig forstand, men de gjør kommunikasjonen mellom nerve- og muskelcellene mer effektiv, slik at du kanskje kan oppleve det som økt styrke. Uansett har jeg ikke noe tro på det som treningsform... er nok bedre med god, gammeldags fysisk aktivitet. Det er da vel også mye morsommere å faktisk bevege seg!
Gjest Ethereal Skrevet 16. september 2004 #8 Skrevet 16. september 2004 Igjen er det vel slik at folk gjerne vil ha noe, men at de ikke er villige til å legge ned den innsatsen som trengs.
Ireth Carnesir Skrevet 17. september 2004 #9 Skrevet 17. september 2004 Jeg må pinlig meddele at jeg har gått på den bløffen? Har kjøpt tv-shops sin. Etter at jeg begynte å bruke den er den grusomme keisesnittmagen min skrumpet inn til det minimale. Og folk er så overrasket over hvor slank jeg har blitt. De prøver febrilsk å fritte meg ut om min slanke hemmelighet. Men tør jeg det? Aldri!!!!! :oops:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå