Gå til innhold

Turn to page 394-Severus diary, obviously


Severus

Anbefalte innlegg

Heldig du som får til å strikke :)

Skulle ønskje eg og kunne slikt, å vere flink med hendene :)

Jeg hater egentlig å strikke, men når jeg endelig klarte å la være å strikke så hardt så ble alt mye lettere. Før måtte jeg bruke makt for å få til å strikke maskene. Jeg kjøpte noen kjempelette trepinner, som var litt glatte å da ordnet det seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om jeg hadde hadd føckings jernvilje, så ville jeg neppe brukt dagene mine på å ligge i senga hele dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm....og jeg sier at du har en kjempevilje, men du bruker den ikke der du burde ha gjort det.

Gir det mening, Severus?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma sier at gudmoren min når jeg ble født opprettet en sparekonto i mitt navn, der inne står det 6000 kr jeg kunne bruke på å reise

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du seier at du ikkje har jernvilje,Severus, men (og tilgje meg om eg har tolka deg feil) eg har det inntrykket at du identifiserer deg sjølv med Severus Slur, og det er ein mann med både kampvilje, mot og styrke :) Så eg trur at du Sevrus har alt dette, kanskje ikkje så godt synleg,men eg trur at du er eit godt menneske.

 

Rett meg om eg tek feil,men legg merke til eg skriv trur, for det er slik eg oppfattar deg :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du seier at du ikkje har jernvilje,Severus, men (og tilgje meg om eg har tolka deg feil) eg har det inntrykket at du identifiserer deg sjølv med Severus Slur, og det er ein mann med både kampvilje, mot og styrke :) Så eg trur at du Sevrus har alt dette, kanskje ikkje så godt synleg,men eg trur at du er eit godt menneske.

 

Rett meg om eg tek feil,men legg merke til eg skriv trur, for det er slik eg oppfattar deg :)

Du har helt rett :klemmer:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hei i boka :klemmer: Stilig, strikker du supporterskjerf? Kan nesten ikke strikke jeg :vetikke:

Koselig å se deg smile på nytt bilde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag hoppe, hvordan går det?

Alt bra her. Jeg har kjøpt meg en gulvlampe i dag og har satt den sammen i fem deler. La det bli lys! :opplyser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp. :biggrin: Har levd i mørket så lenge. Hulk. :lur: 

 

Forresten så syns jeg at det fine bildet der skulle ha blitt Severus sin nye avatar. 

Vakkert smil, vakre øyne og en skikkelig søting som helt sikkert ikke plages med

å få sin lange lugg ned i øynene. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...