Gå til innhold

Gutt 16 trenger hjelp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, gutt 16 her og trenger noen tips, jeg har snakket med en jente(16) med tekst i over seks måner nå (har aldri møtt henne) vi startet me noen tilfeldige samtaler om hva vi gjør å sånn. Så etter en stund startet vi å snakke om personlige spørsmål som gikk fint hun virket som en fin og grei jente men så ville hun ha ett bilde av meg og jeg sendte henne ett bilde av meg (hun sa jeg var søt/hot) like etter fikk jeg ett bilde av henne. problemet mitt er att jeg ikke ble tiltrukket av henne, hun er ganske kjukk å har ikke spesielt fint hår (jeg liker hår) og ettervert begynte hunn å bli mer å mer barnslig og hun har ikke mange venner heller. Hunn sier ofte att hun liker meg og vil bli sammen og møtes for å ha sex. jeg vil ikke si att jeg er noe super modell men jeg trener litt flere ganger i uka å er heller ganske tynn, vi har også ikke mye til felles. Jeg vil jo ikke si til henne att jeg ikke liker henne fordi hun virker som en ganske ensom person (hunn har snakket om tiligere selvmords tanker) jeg er ikke interesert i henne, jeg vil ikke såre henne men jeg vil ikke snakke med henne noe mer heller. Hjelp!

Beklager for noen skrive feil

Videoannonse
Annonse
Gjest lipgloss
Skrevet

hmmm hva har du rotet deg oppi gutten min:))

Neida syns du skal vær ærlig jeg og avise henne på en fin måte,si at du ikke har tid til noe forhold akkurat nå pga lekser,venner og trening.

Syns ikke du bør droppe kontakten med henne det er jo litt stygt gjort,men hold en fin tone og gradvis avta snakkingen visst du vil den skal stoppe.

Hun har jo følelser og det er ikke fint gjort å tulle med de

Skrevet

Si du ikke kan fordi din forelskelse i en annen dame holder deg fra å ha billige ligg på sidelinja. Hvis hun ikke tar hintet da så er det intet håp.

Skrevet

Nå begynner skolen igjen og du må konsentrere deg om skolearbeidet og å få nye venner. Du begynner vel på ny skole og?

Si at det har vært greit å snakke med henne så langt, men at nå har du nok med det du har i hverdagen.

Gjør det enkelt uten noe dramatikk. Truer hun med selvmord eller andre ufine ting, får du få hjelp av de hjemme til å takle dette om det oppstår.

Anonymous poster hash: a8885...5b5

Skrevet

Si du ikke kan fordi din forelskelse i en annen dame holder deg fra å ha billige ligg på sidelinja. Hvis hun ikke tar hintet da så er det intet håp.

Å oppfordre en 16. Åring til løgn er ikke noe særlig, altså!

• Liker 4
Skrevet

Å oppfordre en 16. Åring til løgn er ikke noe særlig, altså!

Bedre at han er ærlig og sier at han ikke har interesse for henne pga håret hennes ikke er bra nok?

Skrevet

Ja, ikke sant. Skal han heller fortelle at hun er tjukk og har lite pent hår? :P

Hvite løgner må være lov! Bedre enn å såre noen.

Anonymous poster hash: f6b12...170

• Liker 4
Gjest lipgloss
Skrevet

Bedre at han er ærlig og sier at han ikke har interesse for henne pga håret hennes ikke er bra nok?

Det går fint an å være ærlig uten å trø og såre følelsene til andre mennesker

Skrevet

Fint, og takk, dersvarte du hva jeg kunne svart selv. :blomst:

• Liker 1
Skrevet

Ingenting sårende med det jeg foreslo.

Gjest lipgloss
Skrevet

Fint, og takk, dersvarte du hva jeg kunne svart selv. :blomst:Anonymous poster hash: a8885...5b5

Ingenting sårende med det jeg foreslo.

nei det kunne vært værre men syns det var litt flåsete og umodent

Gjest Hummels
Skrevet

Hei, gutt 16 her og trenger noen tips, jeg har snakket med en jente(16) med tekst i over seks måner nå (har aldri møtt henne) vi startet me noen tilfeldige samtaler om hva vi gjør å sånn. Så etter en stund startet vi å snakke om personlige spørsmål som gikk fint hun virket som en fin og grei jente men så ville hun ha ett bilde av meg og jeg sendte henne ett bilde av meg (hun sa jeg var søt/hot) like etter fikk jeg ett bilde av henne. problemet mitt er att jeg ikke ble tiltrukket av henne, hun er ganske kjukk å har ikke spesielt fint hår (jeg liker hår) og ettervert begynte hunn å bli mer å mer barnslig og hun har ikke mange venner heller. Hunn sier ofte att hun liker meg og vil bli sammen og møtes for å ha sex. jeg vil ikke si att jeg er noe super modell men jeg trener litt flere ganger i uka å er heller ganske tynn, vi har også ikke mye til felles. Jeg vil jo ikke si til henne att jeg ikke liker henne fordi hun virker som en ganske ensom person (hunn har snakket om tiligere selvmords tanker) jeg er ikke interesert i henne, jeg vil ikke såre henne men jeg vil ikke snakke med henne noe mer heller. Hjelp!

Beklager for noen skrive feil

Kan du ikke bare være venn med henne da? Si at du ikke er interessert i noe forhold, men venner kan dere være. Så kan du ta henne med å trene. Finne på ting sammen. Uten sex. Håret hennes er nå bare å gi faen i eller si sannheten. At hun burde prøve en ny frisyre. 

Skrevet

Knull henne. Du dør ikke av det. En ekstra opplevelse. Noe å minnes når du kommer på sykeheimen, og jentene setter klyster på deg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...