AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #1 Skrevet 14. august 2015 Her vi bor er det bare tomannsboliger. Horontisalt og en etasje. Det er 12 doble hus i et felt. Når de ble bygd så skaffet vi alle fagfolk til hjelp i fargevalg. Sånn at hele tunet passet til hverandre. Eks så om en rekke har en farge på dør, og rundt vinduer,gjerde, så er det husfargen til det andre huset rett over. Det er veldig fint og avpasset. En hus med to boliger har samme farge. Det passet dårlig med to ulike farger på disse husene. Så nå er et av boligene solgt. De fikk vite ang fargene og hva som er gjort osv. (Bla annet var dette feltet i et tidsskrift pga jobben som ble gjort på forhånd med tanke på fargevalg) Nå har de som kjøpte boligen i et hus satt igang å male. Helt noe annet. Det skriker i fargevalget i forhold til nabo vegg i vegg. Vel, man kan ikke si noe. Det er en rett folk har. Men tenker ikke folk hva som passer? Tenker folk på farge i forhold til At de bor nær sjø eller skog? Hva som passer i forhold til naboens hus? Tipper at her er det å denne fargen var fin..den liker jeg Ser her over til de....maler garasjeporter nå. Vi har to rekker med garasje. De er de eneste som har annen farge på porten.Anonymous poster hash: 6004c...981
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #2 Skrevet 14. august 2015 Dette er vel bare et fåtall steder hvor dette er gjort? Jeg kjenner til et boligprosjekt med denne typen fargevalg. Der har man ikke lov til å velge farger selv. Styret kommer nok til å pålegge de å male i de opprinnelige fargene, igjen. Kontakt styret og spør. Ved litt googling er det visst nok bare et prosjekt med denne typen fargevalg. Anonymous poster hash: 42c6a...c04
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #3 Skrevet 15. august 2015 Det er ikke borettslag med styre. Privatboliger. Farve valg ble gjort sammen med kjøpere og utbygger.Anonymous poster hash: 6004c...981
estrella Skrevet 15. august 2015 #4 Skrevet 15. august 2015 Ved privatbolig har de jo lov til å gjøre akkurat som passer de, selv om det ikke er etter andre sin smak. Jeg hadde nok tenkt over det, men ja.. Ikke alle som ønsker å gjøre slik de andre gjorde. 2
Gjest lipgloss Skrevet 15. august 2015 #5 Skrevet 15. august 2015 visst det er et styre der på feltet,så må de ta det opp med huseiger,syns også dette er helt bak mål og dårlig stil å gjøre noe slikt,snakk om å gjøre seg upopulær blandt nye naboer,jeg hadde iritert meg grønn på sånn idioti
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå