Evalinn Skrevet 14. august 2015 #1 Del Skrevet 14. august 2015 Jeg legger alle eplene mine i 1 kurv? Jeg legger alle ballene mine i en sekk? Hvordan går det utrykket hvor man sier at man er en person som satser alt på en ting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agathe Skrevet 14. august 2015 #2 Del Skrevet 14. august 2015 Du må jo ikke legge alle eggene i en kurv da vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #3 Del Skrevet 14. august 2015 Det er vel på engelsk 'dont put all your eggs in one basket' - altså at man ikke bør satse alt på en... Dersom du vil si at du er en som satser alt så kan du kanskje si 'Man må satse for å vinne' ?? Anonymous poster hash: fbdbf...e07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #4 Del Skrevet 14. august 2015 Ikke satse alt på ett kort? Anonymous poster hash: 6c821...785 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evalinn Skrevet 14. august 2015 Forfatter #5 Del Skrevet 14. august 2015 takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 14. august 2015 #6 Del Skrevet 14. august 2015 Å satse alt på én hest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå