AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #41 Skrevet 16. august 2015 Syns dere også det er ekkelt med hår på legger på menn? Anonymous poster hash: 6607b...a95 Så lenge han ikke ser ut som en ape Anonymous poster hash: 5891f...2aa
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #42 Skrevet 16. august 2015 Hvis hår på leggene utgjør en risiko når man sykler, bør man jobbe EN GOOOOD DEEEEEEEL med sykkelteknikken. Hehe. Anonymous poster hash: 7deb6...df5 Det er jo fordi de ligger så tett i felt (unngå vind), tryner en tryner gjerne flere,korte sykkelbukser så leggene er ekstra utsatt. Leggene er barberte fordi det er lettere å stelle sår, mindre risiko for bakterier,små stein og annet som setter seg i såret. Anonymous poster hash: 5be76...c90
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #43 Skrevet 16. august 2015 Nei, men underarmene setter jeg stor pris på om de barberer...Anonymous poster hash: 2c6b5...ca2 Du må tulle? Hadde det skjedd med min mann, hadde jeg fått nervøst sammenbrudd Anonymous poster hash: 7deb6...df5
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #44 Skrevet 16. august 2015 Det er jo fordi de ligger så tett i felt (unngå vind), tryner en tryner gjerne flere,korte sykkelbukser så leggene er ekstra utsatt. Leggene er barberte fordi det er lettere å stelle sår, mindre risiko for bakterier,små stein og annet som setter seg i såret.Anonymous poster hash: 5be76...c90 Anonymous poster hash: 7deb6...df5
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #45 Skrevet 16. august 2015 Det er jo fordi de ligger så tett i felt (unngå vind), tryner en tryner gjerne flere,korte sykkelbukser så leggene er ekstra utsatt. Leggene er barberte fordi det er lettere å stelle sår, mindre risiko for bakterier,små stein og annet som setter seg i såret.Anonymous poster hash: 5be76...c90 Skjønner den logikken. Men har aldri sett på sykling som en så høyrisikosport. Ja, ser de velter og kjører i grøft og asfalt, og det er et salig kaos og kjøttsår og samba. Men det er liksom på tordifrans-nivå. Kanskje vi bare tenkte på feil nivå her. Høres slitsomt ut å drive med en idrett (på hobbybasis) der man må ta sånne forhåndsreglerm siden obviously skaderisikoen er så stor. Anonymous poster hash: 7deb6...df5
Maximillian Cohen Skrevet 16. august 2015 #46 Skrevet 16. august 2015 Skjønner den logikken. Men har aldri sett på sykling som en så høyrisikosport. Ja, ser de velter og kjører i grøft og asfalt, og det er et salig kaos og kjøttsår og samba. Men det er liksom på tordifrans-nivå. Kanskje vi bare tenkte på feil nivå her. Høres slitsomt ut å drive med en idrett (på hobbybasis) der man må ta sånne forhåndsreglerm siden obviously skaderisikoen er så stor. Anonymous poster hash: 7deb6...df5 Sykkel er en farlig sport på alle nivåer så lenge en deltar i ritt. Amatørritt er gjerne aller farligst da de gjerne ikke får stengt veiene for trafikk, deltagerne tror de er med i Tour De France og ikke alle har like mye trening med å ligge i felt. Når det kommer til barbering av leggene hos syklister er det litt på grunn av luftmotstand (ja, det utgjør en liten forskjell), litt på grunn av skader og litt på grunn av å slippe luggingen under massasjen (dette gjelder nok helst proffe), men den viktigste grunnen er forfengelighet; barberte legger er sykkelmote og tradisjon. Her er resten av de mer eller mindre tåpelige sykkelreglene.
-Missi- Skrevet 16. august 2015 #47 Skrevet 16. august 2015 Syns det skal være opp til mannen selv og hva han ønsker, er da hans kropp! Elsker jeg en mann så er det ikke pga hår eller ikke hår verken på leggene eller andre steder Vært sammen med menn som baberer seg overalt, inkludert legger, og de som aldri har barbert annet enn skjegg Argumentet for leggene var at det var enklere å smøre solkrem på om sommeren, fra en av dem. Helt fine by me. Jeg barberer jo mine og om sommern
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå