AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #801 Del Skrevet 21. august 2015 Den som sa det om sjalusi hadde jo flere gode poenger nedover (prøver å ikke bruke navn), men de som har det blir glatt oversett der inne eller bedt om å si i fra på en PEN måte. Akkurat slike ting som vi har diskutert her. Anonymous poster hash: 80af4...d6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 21. august 2015 #802 Del Skrevet 21. august 2015 Den som sa det om sjalusi hadde jo flere gode poenger nedover (prøver å ikke bruke navn), men de som har det blir glatt oversett der inne eller bedt om å si i fra på en PEN måte. Akkurat slike ting som vi har diskutert her. Anonymous poster hash: 80af4...d6b Skjønte ikke helt hva du mener. Mener du at personen som sa at vi er sjalu hadde gode poeng, eller at personen som skrev kommentaren jeg siterte har gode poeng? Jeg er isåfall enig i sistnevnte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #803 Del Skrevet 21. august 2015 Denne tråden har virkelig fått meg til å tenke. Vi prøver å lære barna våre at vi skal være greie mot andre, mobbing er fy fy. Det er sikkert mange "prektige mødre" fra barn og familie forumet som deltar i denne tråden. Hvorfor denne gleden over å håne og latterliggjøre andre? Det lurer jeg på. At andre "driter seg ut" i en gruppe på fb er jo en ting, og ikke veldig lurt. Men det å sitte å godte seg, håne og spotte andre med en slik ovenfra og ned-holdning sier ganske mye om dere som gjør det. Jeg er ikke med i gruppa, men har erfaring med ebay. Ser ingen grunn til å se ned på andre som handler andre ting enn jeg ville gjort selv. Anonymous poster hash: ca372...e77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #804 Del Skrevet 21. august 2015 Skjønte ikke helt hva du mener. Mener du at personen som sa at vi er sjalu hadde gode poeng, eller at personen som skrev kommentaren jeg siterte har gode poeng? Jeg er isåfall enig i sistnevnte. Jeg mente sistnevnte ja. Vedkommende tok også opp dette med å legge ut bilder av barn i en gruppe med 40 000 stykker og hvilke konsekvenser det kunne få. Barn er jo som kjent prisgitt sine foreldre, og da er det trist at foreldre ikke viser nettvett og lar barna beholde sin anonymitet frem til de kan bestemme selv. Anonymous poster hash: 80af4...d6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #805 Del Skrevet 21. august 2015 Denne tråden har virkelig fått meg til å tenke. Vi prøver å lære barna våre at vi skal være greie mot andre, mobbing er fy fy. Det er sikkert mange "prektige mødre" fra barn og familie forumet som deltar i denne tråden. Hvorfor denne gleden over å håne og latterliggjøre andre? Det lurer jeg på. At andre "driter seg ut" i en gruppe på fb er jo en ting, og ikke veldig lurt. Men det å sitte å godte seg, håne og spotte andre med en slik ovenfra og ned-holdning sier ganske mye om dere som gjør det. Jeg er ikke med i gruppa, men har erfaring med ebay. Ser ingen grunn til å se ned på andre som handler andre ting enn jeg ville gjort selv.Anonymous poster hash: ca372...e77 Har du lest hele denne tråden? Har du lagt merke til hovedpoengene? Nettvett, overforbruk og etikk? I tillegg til problemene med å si i fra på en grei måte i gruppa der inne? At det blir gjort litt morsomheter utav hele greia er ikke til å komme utav, og noe de som legger ut ting for 40 000 mennesker skulle tenkt over før de la det ut.... ( Det er blant annet det som kalles nettvett - tenk før du deler). KG har glimrende flinke moderatorer som går inn og sletter eller moderere om det kommer identifiserende innegg eller innlegg som bryter med forumets regler. Er man uenig i reglene, kan man klage. Ser man noe som er over grensa for greit, kan man rapportere. Jeg tror de som har blitt diskutert skal være glade for at det var KG brukere som satte i gang denne diskusjonen og ikke en random side på nettet som ikke har noen skrupler overhode når det gjelder å legge ut bilder og personopplysninger. Igjen, nettvett!!! Anonymous poster hash: bd7ca...269 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 21. august 2015 #806 Del Skrevet 21. august 2015 Jeg mente sistnevnte ja. Vedkommende tok også opp dette med å legge ut bilder av barn i en gruppe med 40 000 stykker og hvilke konsekvenser det kunne få. Barn er jo som kjent prisgitt sine foreldre, og da er det trist at foreldre ikke viser nettvett og lar barna beholde sin anonymitet frem til de kan bestemme selv. Anonymous poster hash: 80af4...d6b Litt tidlig om morgenen, sorry! Men jeg er helt enig. Jeg er generelt ikke så veldig redd for å legge ut bilder av barn og sånn, men den utleveringen som skjer i den gruppa er ganske drøy til tider.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 21. august 2015 #807 Del Skrevet 21. august 2015 Nå blir VI beskyldt for å legge ut fulle navn og private detaljer om folk. Faktisk. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #808 Del Skrevet 21. august 2015 Jeg syns denne tråden begynte greit, men som med alt annet på KG utvikler det seg til å bli en stor suppe av kaklehøner og tøv... Er det rart at folk på Ebay-gruppa blir opprørt av denne tråden? Er denne tråden (nå!) særlig saklig, syns dere? Man anklager ADMIN for å være barnslig og useriøs - men hva skjedde her i natt? Var ikke det barnslig kanskje? Man har plukket frem bilder fra gruppa og gjort narr av de. Man har vridd på ting som har skjedd på gruppa. Den fistekremen for eksempel dro jo noen frem for å LE av inne på Ebaygruppa, men her blir det fremstilt som om noen faktisk anbefalte den. Lite selvhøytidelige jenter på Ebaygruppa har lagt ut morsomme bilder av seg selv for å illustrere bomkjøp, og i denne gruppa ble det bare latterliggjort og bildene ble publisert her for at folk kunne le og saken ble overdrevet til tusen. Ja, det er saklige, gode innlegg innimellom her. Det er ikke mobbing å påpeke at fake varer er en uting, og alle har full rett til å få si sin mening om at det er forkastelig med overforbruk og fake varer. Men det er også mye tull i denne tråden. MYE. Så at deltakere nå sitter i denne tråden og ler av de på Ebaygruppa er jo bare latterlig, når man på mange måter gjør AKKURAT det samme i denne tråden som på Ebaygruppa. Det er drama til 1000, og folk bare eeeelsker å hisse hverandre opp og gjøre narr av hverandre. Det er ikke akkurat noe å være stolt av. Det er skikkelig kjedelig at tråder med seriøse innlegg ofte ender opp med slikt drama og barnslig tøv! Det er vel ingenting man kan endre på, jeg bare håper at noen av dere innser at dere ikke er særlig bedre enn Ebayerne. Denne tråden er en tragedie, og den er PINLIG! - Hilsen langvarig KG-bruker. Anonymous poster hash: 0f41e...8fe 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 21. august 2015 #809 Del Skrevet 21. august 2015 Ryddet for hets, latterliggjøring, kommentarer til moderering, persondebatt, avsporinger og svar til dette. Oppfordrer til å lese forumets regler igjen. Om det er innlegg dere mener burde vært ryddet, eller har spørsmål til modereringen oppfordrer jeg til å bruke rapporteringsfunksjonen, skrive en melding til meg via PM-systemet eller legge det inn på Ris og ros. Tekola, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #810 Del Skrevet 21. august 2015 Denne tråden er ikke laget for å mobbe, så klart finnes det noen som alltid må spy eder og galle, men se nå tråden for det den er ment! Dette er en diskusjon om nettvett (eller mangel på sådan) og hvordan lukkede grupper ikke er lukket for offentligheten. Detter er et diskusjonsforum og når dere velger å legge ut i det vide og brede om privatlivet på en "lukket" gruppe med 40000 medlemmer må dere være obs på at det kan havne andre steder på nettet. Denne tråden er sånn sett faktisk skapt av dere selv. Så kom dere ned fra den høye hesten og se til dere selv før dere hyler om utlevering. Det er nemlig dere selv som har stått for utleveringa. NETTVETT er nøkkelordet.Anonymous poster hash: f2547...ea5 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #811 Del Skrevet 21. august 2015 Til ebay-folket: Feilbruk av ordet "Nettroll" Jeg ser fortsatt ikke problemet med denne tråden her jeg altså. Vi har brukt ebay-gruppa som underholdning og til skrekk og advarsel, nå virker det som de lager seg en fantasi om at vi har kommentert utseendet på de som har lagt ut bilder. Anonymous poster hash: 3103c...ee2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #812 Del Skrevet 21. august 2015 Og neida, dere fra ebay-gruppa er ikke dumme. Men dere skriver så innmari mye dumt! Jeg ler både når jeg dummer meg ut og når andre dummer seg ut. Jeg ler av Americas Funniest Homevideos feks. Der er det folk som dummer seg ut, blir filmet, og ifølge deres logikk; "mobbet og hetset" på tv verden over. Vi ler av politikere som driter seg ut, kongelige som snubler, venninna som sa noe idiotisk etc. At dere velger å skrive på ei så stor gruppe må dere stå for selv. Det litt fascinerende her er jo at dere ofte ler av innlegg der inne selv, feks. diverse kremer og dildoer, hvor det er kommentert "Hahahaha, herreguuuud, dere er så gærne jenter!! *Smiley med tårelatter x 10*" Hvorfor er det greit når dere ler, men ikke vi? Vi er på det samme internettet hele gjengen. Dere har lagt det ut offentlig med vilje. Anonymous poster hash: 3103c...ee2 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 21. august 2015 #813 Del Skrevet 21. august 2015 (endret) Nå blir VI beskyldt for å legge ut fulle navn og private detaljer om folk. Faktisk. Ja jeg så det. Såvidt jeg har fått med meg var det en av de sinte Ebay-damene som prøvde å hevne seg ved å legge ut link til facebookprofilen til et medlem i går kveld/natt. Har ikke sett noen her inne legge ut fullt navn og bilde på Ebay-damer. Atter en gang ser det ut til at flesteparten der inne enten har lest bare deler av tråden her eller så leser de bare det alle sinnadamene der inne skriver og baserer meningene sine på det. Noen av dem virkelig velter seg i selvmedlidenhet og nekter å se at kommentarfeltet der er like ille som tråden her. Men så er jo vi feige, anonyme nettroll mens de bare er ærlige, snille damer under fullt navn. Hallo, vi er på et forum der det forventes at vi er anonyme, faktisk er det i mot reglene å ha fullt navn. De er på en facebookgruppe der man må bruke fullt navn, og skulle noen være så tøffe og ærlige som enkelte maser om til det kjedsommelige, så blir de jo skjelt ut og kastet ut av gruppa. Eller oversett. De ser også ut til å tro at alle herfra som er der inne opererer under falsk profil men vi er da flere som er der under ekte navn og med vår personlige profil. Er det rart at folk på Ebay-gruppa blir opprørt av denne tråden? Er denne tråden (nå!) særlig saklig, syns dere? Man anklager ADMIN for å være barnslig og useriøs - men hva skjedde her i natt? Var ikke det barnslig kanskje? ... Det er skikkelig kjedelig at tråder med seriøse innlegg ofte ender opp med slikt drama og barnslig tøv! Det er vel ingenting man kan endre på, jeg bare håper at noen av dere innser at dere ikke er særlig bedre enn Ebayerne. Denne tråden er en tragedie, og den er PINLIG! - Hilsen langvarig KG-bruker. Anonymous poster hash: 0f41e...8fe Hva skjedde i natt? Jeg var våken til ca klokka 4 og det eneste tullet jeg så var fjasinga om kvinnefengsel og støttegruppe for sjalue damer. Altså tull på vår egen bekostning og overfladisk tull om alt og alle. Jeg så ikke noen bilder eller navn bli nevnt. Hvis det var noe verre som skjedde etter det så er det fint om du skriver hva du sikter til. Du kan gjerne også trekke fram eksempler på hva du synes er usaklig. Eller rapportere til admin dersom du synes det er skikkelig ille. Det er ikke rart om de blir opprørt dersom de er uenige i noe av det som er skrevet her, men jeg finner det fascinerende hvordan de nå fortsetter å hakke i vei og slenge om seg med beskyldninger, noen helt uten rot i virkeligheten. Med forbehold om at jeg kanskje har gått glipp av noen innlegg her så har jeg ALDRI sett verken bilder, fulle navn (med unntak av ene Ebaydamens forsøk på avsløre et medlem her) eller latterliggjøring av enkeltpersoners utseende. Likevel fortsetter enkelte der inne å spre usannheter for å hete opp hverandre og rettferdiggjøre alle de stygge kommentarene sine. Flere har prøvd å påpeke at begge sider er like ille men blir møtt med at "nei de er mye verre enn oss fordi... *sett inn usanne beskyldninger*" Om du er langvarig bruker av KG er forøvrig helt irrelevant og gir ikke dine meninger mer tyngde. Endret 21. august 2015 av Ardwinna 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 21. august 2015 #814 Del Skrevet 21. august 2015 Det var inne på gruppa de la ut profiler og fullt navn som eksempel på hvem de mente holdt på i tråden her. Ellers så har de sletta en haug med medlemmer uten å vite om disse medlemmene er brukere her eller ikke. Så det er mange som har våknet til en stor overraskelse i dag og blitt kasta ut uten å ha gjort noe som helst galt. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #815 Del Skrevet 21. august 2015 Hva skjedde i natt? Jeg var våken til ca klokka 4 og det eneste tullet jeg så var fjasinga om kvinnefengsel og støttegruppe for sjalue damer. Altså tull på vår egen bekostning og overfladisk tull om alt og alle. Jeg så ikke noen bilder eller navn bli nevnt. Hvis det var noe verre som skjedde etter det så er det fint om du skriver hva du sikter til. Du kan gjerne også trekke fram eksempler på hva du synes er usaklig. Eller rapportere til admin dersom du synes det er skikkelig ille. Fjasinga deres var ikke mobbende eller hetsende, det var ikke det jeg mente, men den var barnslig og useriøs, og bidro til å dra ned sakligheten og troverdigheten på denne tråden tusen hakk. Det er ganske kjedelig når saklige tråder om et ganske viktig problem i dagens samfunn (overforbruk, etikk, nettvett) blir ødelagt av "overfladisk tull om alt og alle" (dine ord). Skjønner du ikke at det da blir ganske vanskelig for utenforstående (for eksempel fra Ebaygruppa) å ta denne tråden seriøst og lese den saklige kritikken, når dere fjaser om kvinnefengsler og sjalusi og gudene vet? Navn har ikke blitt nevnt her, men bilder har blitt republisert og gjort narr av. Selvfølgelig har jeg rapportert! Det har også blitt slettet av admin her. Men det bidrar jo også til å dra ned sakligheten til denne tråden, når Ebayerne ser at folk her kopierer bildene deres for å kunne dele og le av. Hvis dere vil le med dem hvorfor ikke gjøre det i den gruppa? Å dele andres bilder er skikkelig stygt gjort! Jeg syns bare ikke vi skal synke til deres usaklige nivå... Men da har man da gjort. Årsaken til at jeg signerte med langvarig KG-bruker var bare for å vise at jeg ikke er en hissig Ebayer som er sur over å bli angrepet, men at jeg har sett at denne tråden har utviklet seg i en stygg retning, i god, gammeldags KG-stil. Anonymous poster hash: 0f41e...8fe 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #816 Del Skrevet 21. august 2015 Denne tråden har virkelig fått meg til å tenke. Vi prøver å lære barna våre at vi skal være greie mot andre, mobbing er fy fy. Det er sikkert mange "prektige mødre" fra barn og familie forumet som deltar i denne tråden. Hvorfor denne gleden over å håne og latterliggjøre andre? Det lurer jeg på. At andre "driter seg ut" i en gruppe på fb er jo en ting, og ikke veldig lurt. Men det å sitte å godte seg, håne og spotte andre med en slik ovenfra og ned-holdning sier ganske mye om dere som gjør det. Jeg er ikke med i gruppa, men har erfaring med ebay. Ser ingen grunn til å se ned på andre som handler andre ting enn jeg ville gjort selv.Anonymous poster hash: ca372...e77 Samme her. Jeg synes heldigvis at moderator har ordnet opp i mye nå Men jeg støtter ikke ufinheter mot mennesker uansett, så nå har jeg også slettet meg fra ebay-gruppen. Synes det blir galt for meg å være medlem, når det også foregår ufinheter mot personer der inne. Anonymous poster hash: 00485...d22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 21. august 2015 #817 Del Skrevet 21. august 2015 Fjasinga deres var ikke mobbende eller hetsende, det var ikke det jeg mente, men den var barnslig og useriøs, og bidro til å dra ned sakligheten og troverdigheten på denne tråden tusen hakk. Det er ganske kjedelig når saklige tråder om et ganske viktig problem i dagens samfunn (overforbruk, etikk, nettvett) blir ødelagt av "overfladisk tull om alt og alle" (dine ord). Skjønner du ikke at det da blir ganske vanskelig for utenforstående (for eksempel fra Ebaygruppa) å ta denne tråden seriøst og lese den saklige kritikken, når dere fjaser om kvinnefengsler og sjalusi og gudene vet? Navn har ikke blitt nevnt her, men bilder har blitt republisert og gjort narr av. Selvfølgelig har jeg rapportert! Det har også blitt slettet av admin her. Men det bidrar jo også til å dra ned sakligheten til denne tråden, når Ebayerne ser at folk her kopierer bildene deres for å kunne dele og le av. Hvis dere vil le med dem hvorfor ikke gjøre det i den gruppa? Å dele andres bilder er skikkelig stygt gjort! Jeg syns bare ikke vi skal synke til deres usaklige nivå... Men da har man da gjort. Årsaken til at jeg signerte med langvarig KG-bruker var bare for å vise at jeg ikke er en hissig Ebayer som er sur over å bli angrepet, men at jeg har sett at denne tråden har utviklet seg i en stygg retning, i god, gammeldags KG-stil. Anonymous poster hash: 0f41e...8fe Jeg rapporterte også det bilde som ble postet her, det var to personer som gjorde det, og det ble da kommentert at det var veldig unødvendig gjort av de som postet det. Alle som deltar i denne tråden kan ikke ta ansvar for det de to personene gjorde. Og jeg mener helt seriøst om du ikke tåler tull og ironi så er kanskje ikke internett noe for deg..Når noen mener en skal anmelde "de på kg" fordi vi har skreve et par ironiske kommentarer, da flirer iallfall jeg litt.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 21. august 2015 #818 Del Skrevet 21. august 2015 Fjasinga deres var ikke mobbende eller hetsende, det var ikke det jeg mente, men den var barnslig og useriøs, og bidro til å dra ned sakligheten og troverdigheten på denne tråden tusen hakk. Det er ganske kjedelig når saklige tråder om et ganske viktig problem i dagens samfunn (overforbruk, etikk, nettvett) blir ødelagt av "overfladisk tull om alt og alle" (dine ord). Skjønner du ikke at det da blir ganske vanskelig for utenforstående (for eksempel fra Ebaygruppa) å ta denne tråden seriøst og lese den saklige kritikken, når dere fjaser om kvinnefengsler og sjalusi og gudene vet? Navn har ikke blitt nevnt her, men bilder har blitt republisert og gjort narr av. Selvfølgelig har jeg rapportert! Det har også blitt slettet av admin her. Men det bidrar jo også til å dra ned sakligheten til denne tråden, når Ebayerne ser at folk her kopierer bildene deres for å kunne dele og le av. Hvis dere vil le med dem hvorfor ikke gjøre det i den gruppa? Å dele andres bilder er skikkelig stygt gjort! Jeg syns bare ikke vi skal synke til deres usaklige nivå... Men da har man da gjort. Årsaken til at jeg signerte med langvarig KG-bruker var bare for å vise at jeg ikke er en hissig Ebayer som er sur over å bli angrepet, men at jeg har sett at denne tråden har utviklet seg i en stygg retning, i god, gammeldags KG-stil. Anonymous poster hash: 0f41e...8fe Fair enough at du ikke syntes fjasinga vår var morsom og syntes den trakk ned seriøsiteten, men det er vel strengt tatt ikke det som har opprørt Ebay-damene? Det blir heller ikke nevnt inne i gruppa, så jeg tror ikke du skal legge ord i munnen på damene der inne. Når det er sagt så er jeg ikke en av "dere" som har delt bilder eller ledd av de samme bildene så det spørsmålet får du stille til noen andre. Det eneste bildet jeg har delt var en screenshot av at et utkastet medlem ble omtalt som drittkjerring. Det lo jeg heller ikke av, tvert i mot. Som IglePigle sier så kan ikke alle ta ansvar for noe noen få har gjort. Det er feil å kritisere en hel tråd og alle dets deltakere for noen få enkeltstående innlegg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 21. august 2015 #819 Del Skrevet 21. august 2015 Jeg er også enig i at enkelte innlegg her inne har gått over stokk og stein i natt. Heldigvis har vi på KG en FLINK moderatorgjeng som rydder opp etter oss kaklehøner når vi ikke lenger klarer å tenke klart MEN vi har IKKE hengt ut noen med navn eller lagt ut noe som kan identifisere en person (som jeg har sett). Det har gjengen på gruppa klart helt fint selv. Denne tråden har vel strengt tatt oppnådd akkurat det den ble laget for å gjøre - fått gjengen på gruppa til å tenke litt mer nettvett. Dersom en person nå tenker seg om en ekstra gang før de poster et dildobilde så har vi oppnådd noe nyttig. Jeg velger å fokusere på det. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #820 Del Skrevet 21. august 2015 Nå har det vært ei som har kommentert spøken min om prepuncha kondomer og skrevet dette: Jeg er målløs! Sier at vi trolig bestiller prepuncha kondomer for å bli gravid for å beholde partner og å lyve om graviditet ved å kjøpe positive tester for så å lyve til samboer om at vi spontanaborterte. Altså, det var en SPØK, ingen her har sagt at ebay-folkene gjør dette, vi snakker om at det finnes kvinner som gjør det. At vi har skrevet at de trolig gjør dette og lyver om graviditet er direkte løgn. Her er hele diskusjonen om dette, inkludert der jeg sier det er spøk: Måtte bare melde meg inn i den Ebay-gruppa. "Hei, er det noen her som har kjøpt donger på ebay..." Dette var det innlegget jeg leste og derfor siterte, fordi jeg trodde ikke det var sant at noen hadde bedt om kondomer. Jeg trodde det var en spøk, altså harselering, og prøvde å fortsette spøken i samme tone: "Åja, trenger du hele eller prepuncha? Det synes ikke på de som er puncha altså, mannen har ikke merket noe (enda) " Anonymous poster hash: 8f735...828 Som sagt, en spøk. Prepuncha? Som i at det er hull på kondomene?? For å lure seg til å bli gravid? Fysj Flere som spør hva som mentes med det. Hø? Håper ikke det finnes? Skjønte ikke hva prepuncha betydde, men nå innser jeg jo hva det er. Finnes det kvinner som gjør slikt mot mennene sine? Legg merke til spørsmålet til slutt, og deretter svaret som kommer: Absolutt. Jobbet med ei som hadde fått 3 barn på den "naturlige" måten - ved å bytte ut p-pillene med sukkerpiller slik at mannen skulle tro det var uhell. Finnes de, finnes de som kjøper "prepuncha" kondomer og. Det er forøvrig også et marked for positive graviditetstester har jeg hørt... Dette er da en kommentar til at det finnes kvinner som gjør det, og det finnes også kvinner som bruker positive gravditetstester. Hvis dere klarer å tenke dere om bittelitt, så ser dere at det står INGENTING om at ebay-damene gjør dette, men at det finnes damer som gjør det. Positive tester? Hvordan funker dette ? Hehe mulig dette er innlysende, men man blir jo ikke gravid selv om man kjøper en falsk positiv test.Anonymous poster hash: 15978...4a4 Kanskje de bruker testen for å få oppmerksomhet, og når det er tid for at magen skal begynne å vise "mister" de barnet i spontanabort. Så velter de seg i trøst og medfølelse fra omgivelsene. Anonymous poster hash: 7a65f...cfa Åja, det tenkte jeg ikke på :-p dette er så fjernt for meg så vanskelig for meg å forstå at noen kan finne på noe sånt.Anonymous poster hash: 15978...4a4 Dette høres jo bare insane ut, men det forundrer meg virkelig ikke..... Dessverre... Skulle jeg bli uplanlagt gravid så HÅPER jeg at kjæresten min tror på meg, og at han ikke tror at jeg er en av de wierdoene som planlegger slikt. Dersom han tror det så tror jeg faktisk ikke jeg kan klandre han når man leser om så mange sjuke kvinnemennesker det finnes.... Dette er fortsatt kommentarer om damer generelt, at det finnes kvinner som gjør sånt. Ikke kvinner på ebay-gruppa! Og det forundrer ikke Sirah at det finnes kvinner som gjør dette. Det var jeg som skrev prepuncha, som en spøk fordi det virker som damene der inne finner absolutt alle mulige rare ting på ebay Prepuncha er et ord man bruker om esigaretter, for de cartomizerne som har forhåndsstukket hull i seg. (Beklager at jeg ikke forklarte også!) Anonymous poster hash: 8f735...828 Jeg svarte da her for å fortelle at jeg mente det som en spøk, noe jeg trodde var innlysende, men som jeg feilet i siden det ikke var tydelig nok. HAHAHAHA fantastisk XD Nå redda du troa mi på menneskeheten Åååå, Da gir det mer mening Jeg trodde seriøst at det var noen der inne som skulle lure mannfolket til å bli gravid og syntes det var verdens mest normale ting å gjøre Sier jo litt om nivået på folket der når man automatisk tenker at det er verdens mest normale ting der inne Siste setningen her er fortsatt ingen beskyldning overhode, les hva som står, ikke lag en annen setning i hodene deres! Må sies at jeg trodde innlegget jeg svarte på var tull da, trodde aldri noen hadde bedt om råd til å finne kondomer der inne. Så jeg forsøkte å være morsom ved å fortsette i samme parodistil (Helt til idag, da jeg så det selv! ) Anonymous poster hash: 8f735...828 Og her forklarer jeg at jeg trodde kondom-innlegget helt i toppen her var tull og satire over gruppa, og at det var derfor jeg tok den spøken. Jeg ante virkelig ikke at det faktisk fantes folk som spurte etter kondomer på gruppa deres. Kan dere da kutte ut løgnene om hvor mye vi mobber??? Det er bullshit at dette ble sagt om ebaydamene, ingen her har sagt at dere trolig kjøper kondomer med hull eller positive tester. Anonymous poster hash: 3103c...ee2 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg