Gå til innhold

Facebook-gruppen eBay for jenter / kvinner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Miss Selfridge

For jeg er sikker på at du er VELDIG bekymret for mannen.

Hva har det med saken å gjøre?

Vi prøver å få frem at folk burde passe mer på hva de egentlig legger ut og hvem de legger ut noe om. Alle i ebaygruppa er ikke en haug med "venner" som det kanskje virker som for noen. Du vet jo aldri hvem de 40k menneskene kan være? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En superliker fra meg også. Bare om til kg om du blir kastet ut, her er det husrom og gode regler:)

Anonymous poster hash: 80af4...d6b

Og ikke minst takhøyde for flere meninger ;)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ålesund, Arendal, Larvik, Sandefjord, Lillestrøm og Bodø er forresten noen byer som (hver for seg) har like mange innbyggere som det er medlemmer i den gruppa.

Print ut 40.000 bilder av den nye dildoen din, et bilde av deg, skriv at du liker å få den i toern, og legg det i alle postkassene i en av disse byene. I dare you.

Anonymous poster hash: 71f9d...b93
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En superliker fra meg også. Bare om til kg om du blir kastet ut, her er det husrom og gode regler:) Anonymous poster hash: 80af4...d6b

Der det er hjerterom er det husrom heter det jo, så bare kom :)

Anonymous poster hash: 74887...7e2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise, hvis du leser dette vil jeg bare gi deg "en like". Tør ikke å gjøre det i gruppa i tilfelle jeg kastes ut😅

Hva skriver hun?

Anonymous poster hash: 6d5ef...682

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at tråden har blitt forferdelig lang og uoversiktlig nå men det hadde vært fint om alle de nye medlemmene fra Ebaygruppa kunne ha tatt seg bryet med å lese innleggene. De fleste popper bare inn og skriver det samme som flere har skrevet før, tydelig oppgira etter å ha veltet seg i kommentarene om oss inne på Ebaygruppa.

Nå er forresten de som er bittelitt kritiske og forsøker å være nyanserte, "sutreunger". Igjen latterliggjøring og knebling av andres meninger...

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skriver hun?

Anonymous poster hash: 6d5ef...682

Poenget er vel at folk har prøvd å ta opp problemer med admin, men har bare blitt truet med utestengelse og blokking. Er ikke så veldig rart det blir som dette da.. Man kan ikke bli så overrasket over at folk er kritisk når det er veldig tydelig at noe som helst kritikk på noen som helst måte ikke er lov. Er selvfølgelig helt greit at dere gjør som dere vil i deres gruppe, men ikke si da at dere vil folk skal ta det opp med dere. Når det er tydelig at det ikke er et alternativt! Og synes også det er uprofesjonelt av admin å be Ruth lese noe historiebøker for en kommentar som helt åpenbart var ment for å gjøre et poeng ut av hvordan reglene er organisert innad i gruppen. Unødvendig å komme med slike nedlatende kommentarer som admin.

Anonymous poster hash: 6f508...3ca

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært gøy, men nå må jeg legge meg. Så jeg kan bekrefte at jeg har både et liv og en jobb for de som lurte på det. 

:natti:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt oppgitt over alt som har blitt skrevet her inne. Så trist å se hvor mye tid og energi folk bruker på tulleting som dette.

I en perfekt verden med perfekte folk hadde ingen brukt tid på verken kvinneguiden, facebook, Ebay-shopping eller diskusjoner om nettvett. Likevel så liker vi nå å bruke tiden på de mest teite ting, og det gjelder både "vi" på Kvinneguiden og "dere" på Ebay-gruppa.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt oppgitt over alt som har blitt skrevet her inne. Så trist å se hvor mye tid og energi folk bruker på tulleting som dette. Hvor mange ting eller hvor mye penger folk bruker på ebay er vel opp til dem. Hvordan påvirker det livet deres? Synes det blir feil å skylde på miljø osv. Det er bare en unnskylding dere bruker for å slenge mer dritt. Opprett heller deres egen gruppe på facebook som handler om miljøpåvirkning med Ebay kjøp. Men da regner jeg med at dere er like skeptisk på ALT dere kjøper, hvor det kommer og arbeidsomgivelsene. Også her i Norge. 

Og hva folk legger ut på Ebay siden på facebook er hver enkelts valg. Selv synes jeg mye som blir lagt ut er drøyt. Men jeg tenker at det er deres liv. De er voksne nok til å vite hva de legger ut. 

Dere kan umulig ha det godt med dere selv. Voksne mennesker som gjemmer seg bak en datamaskin for å mobbe andre. Det er motbydelig å kvalmende å lese kommentarene her inne.  Ikke glem å skriv ut hva dere har skrevet å ramme det inn. Fin julepresang til foreldre eller besteforeldre. De kommer til å bli stolt av dere.

jeg har aldri opplevd maken...Bruk heller tiden deres til noe fornuftig jenter.

1) Les deg opp på begrepet mobbing. At du kaller dette mobbing er et hån mot de som faktisk blir, eller har blitt mobbet. Det du gjør nå er å vanne ut et begrep slik at det mister sin betydning.

2) Vi bruker ikke tid og energi på å skrive i denne tråden, hvorfor tror du/dere det? Bruker du mye energi på å skrive et innlegg på facebook for eksempel? Jeg gjør ikke.

3) Om jeg hadde skrevet ut og rammet inn innleggene jeg har skrevet i denne tråden og gitt til mine foreldre til jul hadde de blitt stolte over å lese at jeg forsøker å sette fokus på piratkopi og dens sammenheng med terror/mafiavirksomhet, overforbruk og miljø, giftstoffer og farlige produkter, og sist men ikke minst: Nettvett og betydningen av det.

Igjen: Gå litt i dere selv og tenk over hva dere faktisk driver med.

Anonymous poster hash: d0501...633

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skjønner fortsatt ikke hva som egentlig menes når man bruker "nazi" som uttrykk, hun tror visst fremdeles vi sammenligner admin med antisemittister..

Anonymous poster hash: 71f9d...b93
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva folk velger å poste er opp til dem. Er selv enig at det er for drøyt. Men det er ikke mitt liv det går utover, men deres. Regner med de er voksne nok til å kunne nettvett.

Og det er nettopp derfor vi sier noe. Lar du en blødende person ligge på gaten uten å hjelpe? Eller hva med hun som holder på å gjøre sitt verste valg i livet? Eller gjelder medmenneskelighet bare for de nærmeste?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun skjønner fortsatt ikke hva som egentlig menes når man bruker "nazi" som uttrykk, hun tror visst fremdeles vi sammenligner admin med antisemittister.. Anonymous poster hash: 71f9d...b93

Der og/eller at hun faktisk ikke har noen gode argumenter så derfor må hun holde seg til å angripe bruken av ordet nazi, som alle oppegående mennesker forstod at ikke har noe med nazisme å gjøre.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vill sletting der inne nå visstnok. Men de har fortsatt ikke funnet meg ;)

Ikke meg heller ;) Men så har jeg heller ikke falsk profil opprettet kun for å plage meg på damene der inne. Lykke til med å oppspore alle de som er uenige med ADMINs og deres hjertevenner og slette dem, sier nå jeg. Skulle jeg bli slettet så greit det. Det er ikke verdens undergang, bare litt kjedelig å gå glipp av alt styret og fjaset der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der og/eller at hun faktisk ikke har noen gode argumenter så derfor må hun holde seg til å angripe bruken av ordet nazi, som alle oppegående mennesker forstod at ikke har noe med nazisme å gjøre.

Er nok mangel på gode argumenter, på samme måte med de fra eBay-gruppa som prøver seg på å diskutere her inne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her gjør jeg noe så fornuftig som å legge leg for å sove, og så våkner jeg opp til en komisk novelle

Våknet kl 06:15 og har ligget her og lest i snart 20 minutter

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av 300 kommentarer der ikke, er det vel 10 av dem som har tatt seg bryet med å faktisk lese hele tråden her ser det ut til. Og de ti er det nok håp for.

Resten turer frem i samme stil om hvor fæle vi er.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...