Gjest Miss Selfridge Skrevet 20. august 2015 #761 Del Skrevet 20. august 2015 Om vi blir anmeldt (lål lizzm), og kommer i fengsel (superlåll lizzomtizzom)....kan vi be om å få sone i samme fengsel da? Hele KG i et fengsel! Det hadde nok bare vært en stor fest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 20. august 2015 #762 Del Skrevet 20. august 2015 Og hvordan påvirker det deg? Hvordan tror du det påvirker mannen som har blitt nevnt i innlegget? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 20. august 2015 #763 Del Skrevet 20. august 2015 Ny kritisk kommentar på gruppen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Selfridge Skrevet 20. august 2015 #764 Del Skrevet 20. august 2015 Og hvordan påvirker det deg? Hvordan tror du det påvirker mannen som kanskje har 50 folk som kjenner han i den gruppa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 20. august 2015 #765 Del Skrevet 20. august 2015 Og hvordan påvirker det deg? Ikke oss, men barn, tanter, barnas lærere, tannlegen, naboen, osv kan se det. Men det er jo klart at hvis det for disse personene er normalt å diskutere puling i fisen, butplug, og analkuler på samlinger hvor man treffer personer man har en profesjonell interaksjon med så gjør det vel ikke så mye fra eller til. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 20. august 2015 #766 Del Skrevet 20. august 2015 Ny kritisk kommentar på gruppen Får se hvor lenge den får stå før hun er slettet Den kommentaren var jo formulert veldig fint og på en veldig ok måte. Blir hun og/eller kommentaren slettet så er det kort og greit bare tragisk. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Økland Skrevet 20. august 2015 #767 Del Skrevet 20. august 2015 Ikke oss, men barn, tanter, barnas lærere, tannlegen, naboen, osv kan se det. Men det er jo klart at hvis det for disse personene er normalt å diskutere puling i fisen, butplug, og analkuler på samlinger hvor man treffer personer man har en profesjonell interaksjon med så gjør det vel ikke så mye fra eller til. Hva folk velger å poste er opp til dem. Er selv enig at det er for drøyt. Men det er ikke mitt liv det går utover, men deres. Regner med de er voksne nok til å kunne nettvett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #768 Del Skrevet 20. august 2015 Får se hvor lenge den får stå før hun er slettet Den kommentaren var jo formulert veldig fint og på en veldig ok måte. Blir hun og/eller kommentaren slettet så er det kort og greit bare tragisk. Helt enig. Har vært noen slike, men de får lite gehør. Anonymous poster hash: 80af4...d6b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Økland Skrevet 20. august 2015 #769 Del Skrevet 20. august 2015 Hvordan tror du det påvirker mannen som kanskje har 50 folk som kjenner han i den gruppa? For jeg er sikker på at du er VELDIG bekymret for mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 20. august 2015 #770 Del Skrevet 20. august 2015 Hva folk velger å poste er opp til dem. Er selv enig at det er for drøyt. Men det er ikke mitt liv det går utover, men deres. Regner med de er voksne nok til å kunne nettvett. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottepalme Skrevet 20. august 2015 #771 Del Skrevet 20. august 2015 Hva folk velger å poste er opp til dem. Er selv enig at det er for drøyt. Men det er ikke mitt liv det går utover, men deres. Regner med de er voksne nok til å kunne nettvett. Tydeligvis ikke.. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 20. august 2015 #772 Del Skrevet 20. august 2015 (endret) Hva folk velger å poste er opp til dem. Er selv enig at det er for drøyt. Men det er ikke mitt liv det går utover, men deres. Regner med de er voksne nok til å kunne nettvett. Det er det jo helt tydelig at mange ikke er. Derfor burde ADMIN faktisk gått inn og opplyst om nettvett og at det ikke er alt det er like smart å dele. Admin knebler derimot alle som prøver å hjelpe til med å opplyse istede for å gjøre jobben sin med å passe på gruppens medlemmer. Hvorfor skal man ikke bry seg selv om det ikke går utover en selv personlig? Å prøve å hjelpe folk vitner jo bare om at man har medmenneskelighet og oppdragelse. Å la være derimot er direkte slemt. Endret 20. august 2015 av Sirah 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #773 Del Skrevet 20. august 2015 Og hvordan påvirker det deg? Kanskje påvirker det ikke denne personen personlig, eller kanskje det gjør det? Det som blir lagt ut på gruppen ligger åpent for FØRTITUSEN mennesker. Blant disse er det garantert kollegaer, venner, familie, nåværende/nye arbeidsgivere, saksbehandlere innenfor diverse innstanser osv. For ikke å snakke om tenåringer som vil tro det er greit å utlevere sev selv og andre offentlig. Det handler om NETTVETT! Anonymous poster hash: f2547...ea5 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #774 Del Skrevet 20. august 2015 Hva folk velger å poste er opp til dem. Er selv enig at det er for drøyt. Men det er ikke mitt liv det går utover, men deres. Regner med de er voksne nok til å kunne nettvett. Et samfunn har et felles ansvar i å korrigere når noen trår feil. Om en kun skal tenke "det er ikke mitt liv det går ut over" blir en veldig egoistisk. Men det er vel derfor mange på den gruppen også syns det er ok å støtte grupper som IS mtp det jeg skrev som et svar til deg lengre bak i tråden. I en slik "Venninnegruppe" som gruppa omtales om, bør det være rom for å korrigere. Du ville gjort det med noen du var nær. Anonymous poster hash: 80af4...d6b 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #775 Del Skrevet 20. august 2015 Hva folk velger å poste er opp til dem. Er selv enig at det er for drøyt. Men det er ikke mitt liv det går utover, men deres. Regner med de er voksne nok til å kunne nettvett. Det er jo nettopp nettvett som er poenget her!!!! Eller mangel på sådan!! Sukk...Anonymous poster hash: bd7ca...269 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #776 Del Skrevet 20. august 2015 Hva folk velger å poste er opp til dem. Er selv enig at det er for drøyt. Men det er ikke mitt liv det går utover, men deres. Regner med de er voksne nok til å kunne nettvett. Det sier du helt til mammaen din poster et bilde der hun stolt viser frem den nye strap-onen hun har kjøpt som hun og pappa skal kooooose seg med ikveld. Noe som dukker opp i feeden til alle vennene dine... Anonymous poster hash: 97148...148 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 20. august 2015 #777 Del Skrevet 20. august 2015 Tråden er ryddet for hets. - Pavilion, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 20. august 2015 #778 Del Skrevet 20. august 2015 Elise, hvis du leser dette vil jeg bare gi deg "en like". Tør ikke å gjøre det i gruppa i tilfelle jeg kastes ut😅 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåbæret. Skrevet 20. august 2015 #779 Del Skrevet 20. august 2015 Elise, hvis du leser dette vil jeg bare gi deg "en like". Tør ikke å gjøre det i gruppa i tilfelle jeg kastes ut Henger meg på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #780 Del Skrevet 20. august 2015 Elise, hvis du leser dette vil jeg bare gi deg "en like". Tør ikke å gjøre det i gruppa i tilfelle jeg kastes ut En superliker fra meg også. Bare om til kg om du blir kastet ut, her er det husrom og gode regler:) Anonymous poster hash: 80af4...d6b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg