Gå til innhold

Facebook-gruppen eBay for jenter / kvinner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Miss Selfridge

Om vi blir anmeldt (lål lizzm), og kommer i fengsel (superlåll lizzomtizzom)....kan vi be om å få sone i samme fengsel da?    

:popcorn:

Hele KG i et fengsel! Det hadde nok bare vært en stor fest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og hvordan påvirker det deg? 

Hvordan tror du det påvirker mannen som har blitt nevnt i innlegget?

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Selfridge

Hvordan tror du det påvirker mannen som kanskje har 50 folk som kjenner han i den gruppa? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke oss, men barn, tanter, barnas lærere, tannlegen, naboen, osv kan se det.

Men det er jo klart at hvis det for disse personene er normalt å diskutere puling i fisen, butplug, og analkuler på samlinger hvor man treffer personer man har en profesjonell interaksjon med så gjør det vel ikke så mye fra eller til.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny kritisk kommentar på gruppen  :popcorn:

Får se hvor lenge den får stå før hun er slettet  :fnise:

Den kommentaren var jo formulert veldig fint og på en veldig ok måte. Blir hun og/eller kommentaren slettet så er det kort og greit bare tragisk.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke oss, men barn, tanter, barnas lærere, tannlegen, naboen, osv kan se det.

Men det er jo klart at hvis det for disse personene er normalt å diskutere puling i fisen, butplug, og analkuler på samlinger hvor man treffer personer man har en profesjonell interaksjon med så gjør det vel ikke så mye fra eller til.

Hva folk velger å poste er opp til dem. Er selv enig at det er for drøyt. Men det er ikke mitt liv det går utover, men deres. Regner med de er voksne nok til å kunne nettvett. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se hvor lenge den får stå før hun er slettet  :fnise:

Den kommentaren var jo formulert veldig fint og på en veldig ok måte. Blir hun og/eller kommentaren slettet så er det kort og greit bare tragisk.

Helt enig. 

Har vært noen slike, men de får lite gehør.

Anonymous poster hash: 80af4...d6b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tror du det påvirker mannen som kanskje har 50 folk som kjenner han i den gruppa? 

For jeg er sikker på at du er VELDIG bekymret for mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva folk velger å poste er opp til dem. Er selv enig at det er for drøyt. Men det er ikke mitt liv det går utover, men deres. Regner med de er voksne nok til å kunne nettvett. 

:bond:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis ikke..  :vetikke:

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jo helt tydelig at mange ikke er.

Derfor burde ADMIN faktisk gått inn og opplyst om nettvett og at det ikke er alt det er like smart å dele. Admin knebler derimot alle som prøver å hjelpe til med å opplyse istede for å gjøre jobben sin med å passe på gruppens medlemmer. 

Hvorfor skal man ikke bry seg selv om det ikke går utover en selv personlig? Å prøve å hjelpe folk vitner jo bare om at man har medmenneskelighet og oppdragelse. Å la være derimot er direkte slemt.

Endret av Sirah
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje påvirker det ikke denne personen personlig, eller kanskje det gjør det? Det som blir lagt ut på gruppen ligger åpent for FØRTITUSEN mennesker. Blant disse er det garantert kollegaer, venner, familie, nåværende/nye arbeidsgivere, saksbehandlere innenfor diverse innstanser osv.

For ikke å snakke om tenåringer som vil tro det er greit å utlevere sev selv og andre offentlig.

Det handler om NETTVETT!

Anonymous poster hash: f2547...ea5

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et samfunn har et felles ansvar i å korrigere når noen trår feil. Om en kun skal tenke "det er ikke mitt liv det går ut over" blir en veldig egoistisk. Men det er vel derfor mange på den gruppen også syns det er ok å støtte grupper som IS mtp det jeg skrev som et svar til deg lengre bak i tråden.

I en slik "Venninnegruppe" som gruppa omtales om, bør det være rom for å korrigere. Du ville gjort det med noen du var nær.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo nettopp nettvett som er poenget her!!!! Eller mangel på sådan!! Sukk...

Anonymous poster hash: bd7ca...269

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier du helt til mammaen din poster et bilde der hun stolt viser frem den nye strap-onen hun har kjøpt som hun og pappa skal kooooose seg med ikveld. Noe som dukker opp i feeden til alle vennene dine...

Anonymous poster hash: 97148...148

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elise, hvis du leser dette vil jeg bare gi deg "en like". Tør ikke å gjøre det i gruppa i tilfelle jeg kastes ut😅

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåbæret.

Elise, hvis du leser dette vil jeg bare gi deg "en like". Tør ikke å gjøre det i gruppa i tilfelle jeg kastes ut

Henger meg på den. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise, hvis du leser dette vil jeg bare gi deg "en like". Tør ikke å gjøre det i gruppa i tilfelle jeg kastes ut

En superliker fra meg også. Bare om til kg om du blir kastet ut, her er det husrom og gode regler:)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...